shanty schreef:We kunnen ook een dresscode afspreken iedereen van het HF in roze shirtjes haha

Moderator: moderatorteam
shanty schreef:We kunnen ook een dresscode afspreken iedereen van het HF in roze shirtjes haha
kan je hem eindelijk uit de kast halen Sjaaksjaak-k schreef:shanty schreef:We kunnen ook een dresscode afspreken iedereen van het HF in roze shirtjes haha
Zeg, ik moet nog in de ring ook heshanty schreef:We kunnen ook een dresscode afspreken iedereen van het HF in roze shirtjes haha
yamie schreef:kan je hem eindelijk uit de kast halen Sjaaksjaak-k schreef:shanty schreef:We kunnen ook een dresscode afspreken iedereen van het HF in roze shirtjes haha
Nou, degene die haar zou voorbrengen komt wrs niet, haar man is ziek namelijk.shanty schreef:Ja ik had al zo'n vermoeden !
Haha! Dat hoor je nu?shanty schreef:Nouwe manon ik dus ook hoor ik net haha..
Uhm ja roze of paars is ook goed
ik herken je toch welsjaak-k schreef:Nou, dat roze zint me nog niet zo. Ach, dan weet gewoon niemand dat ik het ben
Daarom, ben ik ook niet bang voor (of nouja, eigenlijk wel, maar goedMachie schreef:ik herken je toch welsjaak-k schreef:Nou, dat roze zint me nog niet zo. Ach, dan weet gewoon niemand dat ik het ben
![]()
Zit je dochter toevallig bij mn zusje op school / in de klas?kitty2 schreef:Ohw cool!! Roze is goed! Misschien wil Nen anders Willemijn ook wel voorbrengen![]()
![]()
En kan nen dat?kitty2 schreef:Ohw cool!! Roze is goed! Misschien wil Nen anders Willemijn ook wel voorbrengen![]()
![]()
Of dan ben je juist anoniemLéonieHonden schreef:Ik wil ook wel in een Boerka rondlopen, val ik ook goed op.
Ik zet wel overal kleine koffertjes neer.Bobcat schreef:Of dan ben je juist anoniemLéonieHonden schreef:Ik wil ook wel in een Boerka rondlopen, val ik ook goed op.
Hmm goede vraag.. Waterpistooltjes?Bobcat schreef:Zo'n bourka kan nog net op de show voordat het verboden wordt!![]()
wat stop je in de koffertjes?
Strak plan!Bobcat schreef:Poedersuiker, lijkt net.......
Ja en eventueel een knuffelLéonieHonden schreef:Strak plan!Bobcat schreef:Poedersuiker, lijkt net.......![]()
Spreek je me nog wel aan voordat ik een politiebusje word ingedrukt?