Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

waar behendigheid trainen??

Moderator: moderatorteam

bionca
Actief

waar behendigheid trainen??

Ongelezen bericht door bionca »

zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een goede plek om behendigheid te gaan doen het liefst in de omgeving van gouda.
doe het nu bij een hondenschool die zomer en winterstop heeft wat ik eigenlijk zonde van de tijd vindt. het liefst zou ik ook met bijde honden op een avond trainen maar dat gaat niet in de zelfde groep aangezien de hond die dan langs de kant staat de gehele tijd aan het blaffen/piepen/janken is als je met de andere loopt. ben niet zo dat ik wedstrijd ambietsies heb maar een simpel rondje zonder bijv wissels en gewoon het volgende toestel op die rij doen vind ik zelf saai.
weten jullie misschien nog plekken waar ik zou kunnen gaan kijken/trainen????????????
Afbeelding
Punky Twist
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kerry Blue Terrier en Bedlington Terrier

Re: waar behendigheid trainen??

Ongelezen bericht door Punky Twist »

Helaas in Gouda niet.
In Waddinxveen = http://www.hsvw.nl/
In Haastrecht = http://www.hondenschool-dog.nl/
In Schoonhoven = http://www.hondensportverenigingschoonhoven.nl/
In Montfoort = http://www.hondenschoolelfa.nl/
In Alphen aan de Rijn http://www.hondenclub.nl/

Alphen aan de Rijn (AHC) traint het hele jaar door van de rest weet ik dat niet.
bionca
Actief

die in haastrecht ken ik maar zijn maar simple rondjes.
in schoonhoven train ik nu maar zit je met de zomerstop en winterstop.
in alphen ben ik al wezen kijken maar was denieuwt er hier soms mensen waren die nog meer mogelijk heden wisten (staat vorlopig wel boven aan).
in die andere twee zal ik me even in gaan verdiepen.
maar meer lokaties blijven altijd welkom
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

AHC!

Ik zou wel even afstappen van het denkbeeld dat korte op het oog simpele oefeningen saai zijn. Juist de basis is ontzettend belangrijk. En daar zit vaak veel meer uitdaging in dan cursisten denken.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Ik zeg ook AHC!

Dit weekend nog over gehad waar behendigheid aan te leren met een jonge hond. En ik ga ook naar de AHC toe als Rowan oud genoeg is.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Punky Twist
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kerry Blue Terrier en Bedlington Terrier

Ongelezen bericht door Punky Twist »

Ik gaf al in een hint aan.. AHC, ik train er zelf namelijk ook.
Ik laat graag ieder zijn eigen beeld bepalen maar ik wil wel 1 ding kwijt ik train zelf in de recreantengroep op donderdagavond en het parcours dat wij ook met ons groep klaar zetten is ook voor de volgende groep (wedstrijdgroep)
Onze trainster en assistent trainer zijn beide wedstrijdlopers.
Er wordt dan ook regelmatig een stukje parcours geoefend die in de wedstrijden van de FHN een groot aantal disc's heeft opgeleverd en ook hoe je deze wel kunt oplossen.
Je bent bij de AHC recreant als je minder dan 5 landelijke wedstrijden loopt (FHN) wel wordt iedere recreant verplicht mee te doen aan de clubcompetitie.
bionca
Actief

Punky Twist schreef:Ik gaf al in een hint aan.. AHC, ik train er zelf namelijk ook.
Ik laat graag ieder zijn eigen beeld bepalen maar ik wil wel 1 ding kwijt ik train zelf in de recreantengroep op donderdagavond en het parcours dat wij ook met ons groep klaar zetten is ook voor de volgende groep (wedstrijdgroep)
Onze trainster en assistent trainer zijn beide wedstrijdlopers.
Er wordt dan ook regelmatig een stukje parcours geoefend die in de wedstrijden van de FHN een groot aantal disc's heeft opgeleverd en ook hoe je deze wel kunt oplossen.
Je bent bij de AHC recreant als je minder dan 5 landelijke wedstrijden loopt (FHN) wel wordt iedere recreant verplicht mee te doen aan de clubcompetitie.
ja dat wist ik al dat jij daar trainde heb ook al eens denk je partner gesproken over de ahc
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”