Jelmer kreeg een mooie 1U in de kampioensklas en werd rserve reu.
Het was leuk aan aantal van jullie in levende lijve gezien te hebben
Moderator: moderatorteam

Ik vond dat Jelmer beste reu had moeten wordenAiske schreef:Iedereen gefeliciteerd met de resultaten van vandaag.
Jelmer kreeg een mooie 1U in de kampioensklas en werd rserve reu.
Het was leuk aan aantal van jullie in levende lijve gezien te hebben
Bij ons op show vonden ze dat ook, dankjeshanty schreef:Wat ben jij toch aardig !!

Logisch ..Hilde schreef:Bij ons op show vonden ze dat ook, dankjeshanty schreef:Wat ben jij toch aardig !!![]()
Alleen ze vonden Beau leuker
Hilde schreef:Veel belovend, zoals bijna alle puppies krijgensjaak-k schreef:Zo, ook weer thuis. Nolan met een "Veel Belovend" op zak.Gefeliciteerd hoor
![]()
inderdaad, diverse pups die bij ons in de ring werden gekeurd kregen zonder pardon een BelovendElmo/maureen schreef:Hilde schreef:Veel belovend, zoals bijna alle puppies krijgensjaak-k schreef:Zo, ook weer thuis. Nolan met een "Veel Belovend" op zak.Gefeliciteerd hoor
![]()
niet elke pup krijgt veelbelovend hoor....
Lees mijn stukje nog eens over.. Er staat BIJNAElmo/maureen schreef:niet elke pup krijgt veelbelovend hoor....

Dan nog was het geen vriendelijke zin van je.Hilde schreef:Lees mijn stukje nog eens over.. Er staat BIJNAElmo/maureen schreef:niet elke pup krijgt veelbelovend hoor....
Pff, wat een gewicht weer aan een opmerking. Het IS toch zo? Ik hoef echt geen 'leuk gefeliciteerd' te horen hoor als het ooit zo ver komt. Als pup zegt het toch nog helemaal niet zo veel. Edit: Overigens, het gaat er toch om dat je er zelf blij mee bent?Machie schreef:Dan nog was het geen vriendelijke zin van je.
We zullen zo doen als jij je 1e show hebt gehad met je pup... Dan hoor je toch ook liever, hey wat leuK! gefeliciteerd.
Maar nee, Hilde lacht je uit met eenkrijgen ze bijna allemaal..
Reageer dan gewoon niet...

Kind praat niet over dingen alsof je er verstand van heb.Hilde schreef:Pff, wat een gewicht weer aan een opmerking. Het IS toch zo? Ik hoef echt geen 'leuk gefeliciteerd' te horen hoor als het ooit zo ver komt. Als pup zegt het toch nog helemaal niet zo veel. Edit: Overigens, het gaat er toch om dat je er zelf blij mee bent?Machie schreef:Dan nog was het geen vriendelijke zin van je.
We zullen zo doen als jij je 1e show hebt gehad met je pup... Dan hoor je toch ook liever, hey wat leuK! gefeliciteerd.
Maar nee, Hilde lacht je uit met eenkrijgen ze bijna allemaal..
Reageer dan gewoon niet...

waar blijft de foto???kitty2 schreef:Ik vond het ook erg leuk bekende en nieuwe mensen gezien en gesproken te hebben, nogmaals gefeliciteerd allemaal!!
Bij ons waren een aantal honden wel zwaar onder de indruk van de plaatsingsborden maar goed, die waren groter dan de Tollers zelf! Kan ik ze ook niet kwalijk nemenPodenji schreef:iedereen ook weer van harte!!
het viel me overigens erg op dat veel honden van echt allerhande rassen zicht moeilijk lieten betasten . gewoon angstig waren dus, en tanden kijken was echt een crime blijkbaar voor veel honden.....
waar blijft de foto???kitty2 schreef:Ik vond het ook erg leuk bekende en nieuwe mensen gezien en gesproken te hebben, nogmaals gefeliciteerd allemaal!!
die mo had gemaakt van cy met bekerkitty2 schreef:Foto??? Welke foto?
Podenji schreef:die mo had gemaakt van cy met bekerkitty2 schreef:Foto??? Welke foto?
Niet Mijntje toch?Podenji schreef:iedereen ook weer van harte!!
het viel me overigens erg op dat veel honden van echt allerhande rassen zicht moeilijk lieten betasten . gewoon angstig waren dus, en tanden kijken was echt een crime blijkbaar voor veel honden.....
ik was dr al bang voorkitty2 schreef:
Die krijgt de camera in iedergeval nooit meer mee, 93 foto's gemaakt en echt allemaal bewogen, overbelicht en mislukt![]()
![]()

Living XL schreef:Ik ben supertrots op ons kereltje...
Perro behaalde 1U - CAC/CACIB en BOB en werd daarmee dus NL KAMPIOEN!![]()
(en dat met 27 mndn en 2 dgn....) Ik ben echt supertrots
@Kitty, vond het leuk je te ontmoeten...
Jeetje Hilde, moet dat nou weer?Hilde schreef:Veel belovend, zoals bijna alle puppies krijgensjaak-k schreef:Zo, ook weer thuis. Nolan met een "Veel Belovend" op zak.Gefeliciteerd hoor
![]()
sjaak-k schreef:Vrij reutje van 6 maanden
Met een goed hoofd, oog, oor en gebit
Goede hals boven en onderbelijning
Voldoende voorborst
Goede ribwelving
Goed bekken en staartaanzet
Voldoende bone en voeten
Goede gangen
Goede vacht
Echt tolling karakter