super trots ben ik op haar want wedstrijdklaar is ze nog niet maar ze liet leuke dingen zien.
Het spel ging erg goed alleen zag ze in de band echt geen band. Moest haar er stil voor zetten en er achter gaan staan voordat ze deze nam. (band was een brommerband)
Het vast parcours.
Wederom met deze band en met enorme lange lijnen die niet te belopen zijn met een zotte Toya.
Band lag ook in zo'n lijn dus wederom een weigering. Was allang blij dat ze de slurf niet inschoot die er recht achter lag.
Bij de A schutting hadden we een klein conflict over het commando gras en heb ik zeker 10 tot 20 seconden staan te wachten tot ze ook daadwerkelijk 2 op 2 af ging. Maar de aanhouder wint en ze deed de volgende raakvlakken super.
Nooit verwacht maar ze bleek toch nog een derde prijs gewonnen te hebben.
De jumping bestond uit vele lange lijnen met toch wel behoorlijk technische stukken en valkuilen. Maar gelukkig zonder de band.
Raak de controle wat kwijt op die enorme lange lijnen omdat de afstand tussen ons toch wel erg groot werd. Gelukkig kon ik dit tot 2 keer goed corrigeren al moest ik haar echt aan de voet zetten om de technische stukken foutloos te kunnen lopen. Maar ze was foutloos waar toch veel mensen een disk hadden en was wederom derde.
Toya met haar prijzen