ik trap af met:
http://www.youtube.com/watch?v=qd9Hjc0Ok8U
Moderator: moderatorteam
Podenji schreef:Laten we hier een topic van maken met foto's en filmpjes van slechte verliezers op shows en ander onacceptabel/ discutabel gedrag van handlers op shows![]()
ik trap af met:
Zo zie ik het ook.Heeft volgens mij niks met slechte verliezers te maken maar wel met een beetje weinig tussenruimte scheppen.Nanna schreef:Ik zie dat nommer twee erg dicht op nommer drie staat. Wellicht heeft de baas van nommer drie al een paar keer gevraagd of nommer twee een end op wil zouten met zijn hond (het blijven wel vechthonden) en deed die dat niet.
Ik zie alleen dat die hond een duw krijgt.
Kan me ergens de ergernis over het gedrag van nommer twee wel voorstellen, en kom op zeg, die hond krijgt alleen maar een zet. Hij wordt niet geslagen of zo.
Natuurlijk is het onacceptabel en ik zou er als keurmeester zeker wat van zeggen. Maar ik zou denk ik eerder al wat gezegd hebben van het vervelende gedram van die nommer twee
O, wat erg dit!Podenji schreef:Laten we hier een topic van maken met foto's en filmpjes van slechte verliezers op shows en ander onacceptabel/ discutabel gedrag van handlers op shows![]()
ik trap af met:
Ja, en tot twee keer toe, he?!Kristina schreef:Nou ja zeg...![]()
Al moet ik wel zeggen dat de nummer 2 wel heel erg dicht bij de nummer 3 ging staan. Hij heeft plek zat aan zijn kant. Maar om nou de hond dan een duw te geven...
Dan nog; hij moet met zijn handen van andermans hond af blijven! Alsof dat beest er wat aan kan doen.Nanna schreef:Ik zie dat nommer twee erg dicht op nommer drie staat. Wellicht heeft de baas van nommer drie al een paar keer gevraagd of nommer twee een end op wil zouten met zijn hond (het blijven wel vechthonden) en deed die dat niet.
Kan me ergens de ergernis over het gedrag van nommer twee wel voorstellen, en kom op zeg, die hond krijgt alleen maar een zet. Hij wordt niet geslagen of zo.
Dat vind ik ook, dan mept hij de eigenaar maar en niet de hond!Scooby schreef:Dan nog; hij moet met zijn handen van andermans hond af blijven! Alsof dat beest er wat aan kan doen.Nanna schreef:Ik zie dat nommer twee erg dicht op nommer drie staat. Wellicht heeft de baas van nommer drie al een paar keer gevraagd of nommer twee een end op wil zouten met zijn hond (het blijven wel vechthonden) en deed die dat niet.
Idd, dan kan de baas van hond nr 3 ook besluiten zelf een stapje naar achteren te doen ipv andermans hond een zet(je) te geven (en tot 2x toe kan al helemaal nit, geef dan de baas een duw, maar ja dat kan natuurlijk niet want dan krijg je een klap terug en bj de hond wrsl niet..... beetje te uitgekookt dit.....).Scooby schreef:Dan nog; hij moet met zijn handen van andermans hond af blijven! Alsof dat beest er wat aan kan doen.Nanna schreef:Ik zie dat nommer twee erg dicht op nommer drie staat. Wellicht heeft de baas van nommer drie al een paar keer gevraagd of nommer twee een end op wil zouten met zijn hond (het blijven wel vechthonden) en deed die dat niet.
Volgens mij zijn het mannen?LongFields schreef:Ik snap het zowiezo niet zo goed waarom die mevrouw aan de hond die op nummer 2 is geëindigd moet zitten, de honden waren daar al geplaatst dus hoefde er niet meer gepresteerd te worden, en volgens mij was de kont van de hond naast haar geen bedreiging voor haar eigen hond zijn snuit.Haar eigen hond taalde ook verder niet naar de andere hond.
Ik zie eigenlijk alleen een zwaar gefrustreerde reactie van de vrouw die blijkbaar de nummer 2 positie niet echt gunde aan de persoon en hond die een plaats boven haar eindigde.
Erg onsportief in ieder geval.
Scooby schreef:Volgens mij zijn het mannen?LongFields schreef:Ik snap het zowiezo niet zo goed waarom die mevrouw aan de hond die op nummer 2 is geëindigd moet zitten, de honden waren daar al geplaatst dus hoefde er niet meer gepresteerd te worden, en volgens mij was de kont van de hond naast haar geen bedreiging voor haar eigen hond zijn snuit.Haar eigen hond taalde ook verder niet naar de andere hond.
Ik zie eigenlijk alleen een zwaar gefrustreerde reactie van de vrouw die blijkbaar de nummer 2 positie niet echt gunde aan de persoon en hond die een plaats boven haar eindigde.
Erg onsportief in ieder geval.