Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond van het Jaarshow 2010

Moderator: moderatorteam

sirene
Zeer actief
Contacteer:

Re: Hond van het Jaarshow 2010

Ongelezen bericht door sirene »

Normaal krijg je op de show zelf een uitnodiging (kaartje). Maar de echte uitnodiging krijg je pas veel later vanzelf thuisgestuurd. Pas ergens aan het einde van het jaar.
Het gaat als het goed is dus automatisch. Ik zou, als je in november nog niets gehoord hebt gewoon ff naar de RvB of naar Cynophilia bellen.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

ik had ook gehoord dat clubwinners er vanaf dit jaar heen mochten ( is heir ook ergens een topic over ) nu is Solar clubwinner geworden maar we hebben dat kaartje dus ook niet gehad wat je op een alle rassenshow wel krijgt als je geplaatst bent voor deze show, afwachten dus maar :U:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Podenji schreef:ik had ook gehoord dat clubwinners er vanaf dit jaar heen mochten ( is heir ook ergens een topic over ) nu is Solar clubwinner geworden maar we hebben dat kaartje dus ook niet gehad wat je op een alle rassenshow wel krijgt als je geplaatst bent voor deze show, afwachten dus maar :U:
Je moet toch BIS worden op de clubmatch ? Toch niet alleen CW ? Anders wordt het wel heel makkelijk bij sommige rassen als er maar 1 of enkele zijn.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pumi »

sirene schreef:
Podenji schreef:ik had ook gehoord dat clubwinners er vanaf dit jaar heen mochten ( is heir ook ergens een topic over ) nu is Solar clubwinner geworden maar we hebben dat kaartje dus ook niet gehad wat je op een alle rassenshow wel krijgt als je geplaatst bent voor deze show, afwachten dus maar :U:
Je moet toch BIS worden op de clubmatch ? Toch niet alleen CW ? Anders wordt het wel heel makkelijk bij sommige rassen als er maar 1 of enkele zijn.
Ze hadden het toendertijd over de clubwinners en niet specifiek BIS voor clubs waar meerdere rassen onder vallen.
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
Josee
Zeer actief
Mijn ras(sen): weimaraners
Contacteer:

Ongelezen bericht door Josee »

volgens mij beste reu en teef die gewonnen hebben op de kamp cm.
Wij hebben met onze Suddha een kaartje gehad en die was beste teef op de cm van de wsh....
Nuran Gino
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee Zwitserse Witte Herders, Nuran en Santoz
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nuran Gino »

Nuran, mijn witte herder is ook Clubwinner 2010 geworden dit jaar...ik zou het ontzettend gaaf vinden om naar de Hond van het Jaar show te mogen.
Ik wist hier helemaal niks van...hou het nog even in de gaten...wanneer zou ik en bij wie zou ik informatie kunnen inwinnen?
Jeetje, wordt er helemaal zenuwachtig van hahaha
Nuran zit trouwens in de bijlage van het stamboom van de witte herder G-0-...zijn vader zat in de voorlopige registratie.
Nuran kan dus nooit officieel kampioen worden...heeft dit ook gevolgen voor een eventuele uitnodiging...de 2 punten die Nuran gewonnen heeft, komen niet op zijn conto....en zijn misschien niet geregistreerd?
Afbeelding
Groetjes Marjan en een poot van Nuran en Santoz
http://www.nurangino.nl
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Nuran Gino schreef:Nuran, mijn witte herder is ook Clubwinner 2010 geworden dit jaar...ik zou het ontzettend gaaf vinden om naar de Hond van het Jaar show te mogen.
Ik wist hier helemaal niks van...hou het nog even in de gaten...wanneer zou ik en bij wie zou ik informatie kunnen inwinnen?
Nuran zit trouwens in de bijlage van het stamboom van de witte herder G-0-...zijn vader zat in de voorlopige registratie.
Nuran kan dus nooit officieel kampioen worden...heeft dit ook gevolgen voor een eventuele uitnodiging...de 2 punten die Nuran gewonnen heeft, komen niet op zijn conto....en zijn misschien niet geregistreerd?
Clubwinnaars.
Tevens is besloten om voor de Hond van het Jaar 2010 de Winnaars van de kampioenschapsclubmatches van de rasverenigingen welke gehouden zijn/worden in 2010, uit te nodigen voor deelname.
De rasverenigingen zullen hierover worden geïnformeerd middels een brief en een aanmeldingsformulier waarop zij de gegevens van de clubwinnaar kunnen aangeven.

Vervolgens zullen deze honden worden uitgenodigd om deel te nemen en samen met de overige geselecteerde honden te gaan strijden om de titel Hond van het Jaar 2010.

In aansluiting op het bovenstaande maken wij nog het volgende bekend.

Tevens wordt met ingang van de Hond van het Jaarshow 2010 een inschrijfgeld worden gevraagd.

Dit is vastgesteld op € 14,50 per hond.

De inschrijving zal gekoppeld worden aan een sluitingsdatum waarvoor de inschrijving alsmede het inschrijfgeld door de organisatie dient te zijn ontvangen. De sluitingsdatum voor inschrijving is vastgesteld op 15 januari 2011

even contact op nemen met jullie RV dus, die moeten de clubwinnaar aanmelden :wink:
Nuran Gino
Zeer actief
Contacteer:

yamie schreef:
Nuran Gino schreef:Nuran, mijn witte herder is ook Clubwinner 2010 geworden dit jaar...ik zou het ontzettend gaaf vinden om naar de Hond van het Jaar show te mogen.
Clubwinnaars.
Tevens is besloten om voor de Hond van het Jaar 2010 de Winnaars van de kampioenschapsclubmatches van de rasverenigingen welke gehouden zijn/worden in 2010, uit te nodigen voor deelname.
De rasverenigingen zullen hierover worden geïnformeerd middels een brief en een aanmeldingsformulier waarop zij de gegevens van de clubwinnaar kunnen aangeven.

Vervolgens zullen deze honden worden uitgenodigd om deel te nemen en samen met de overige geselecteerde honden te gaan strijden om de titel Hond van het Jaar 2010.

In aansluiting op het bovenstaande maken wij nog het volgende bekend.

Tevens wordt met ingang van de Hond van het Jaarshow 2010 een inschrijfgeld worden gevraagd.

Dit is vastgesteld op € 14,50 per hond.

De inschrijving zal gekoppeld worden aan een sluitingsdatum waarvoor de inschrijving alsmede het inschrijfgeld door de organisatie dient te zijn ontvangen. De sluitingsdatum voor inschrijving is vastgesteld op 15 januari 2011

even contact op nemen met jullie RV dus, die moeten de clubwinnaar aanmelden :wink:

Dank je wel voor de uitleg...ga er even achteraan!
Krijg nu helemaal de kriebels...
Afbeelding
bieb4
Zeer actief
Mijn ras(sen): Miniature American Shepherd en een Friese Stabij
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door bieb4 »

volgens mij moet de rasvereniging dit door geven en word je vanzelf uit genodigd, wij werden dat de vorige keer wel(maar toen werd de honden 2e in een fci groep) gewoon ff in de gaten houden en anders aan de bel trekken bij chynophilia.

Ik heb ze er wel al over gemaild omdat de rasvereniging niet zo blij was met mijn hond als clubwinnaar en ik wil deze show niet missen. ze houden het in de gaten voor me.
Nuran Gino
Zeer actief
Contacteer:

Bij mij heeft de RV ondertussen de aanmelding de deur uitgedaan.....
kan iemand mij ook vertellen hoe het op deze show gaat???
Is het als wanneer je in de erering komt, zonder betasten en zo of wordt je hond wel helemaal bekeken en gevoeld???Ik heb geen idee hoe het er aan toe gaat....
Afbeelding
bieb4
Zeer actief

heb ff een video gezocht

nou lukt me niet die video in te voegen als je op you tube zoekt op hond van het jaar show krijg je filmpjes te zien

ze lopen per rasgroep en dan worden ze wel betast en bekeken.
Nuran Gino
Zeer actief
Contacteer:

ik had al wat filmpjes gezien,maar daar kreeg je eigenlijk alleen de opkomst te zien...we zien het wel..laten het wel over ons heen komen...maar vind het super spannend en leuk dat Nuran er naar toe mag!
Ben jij er eerder geweest?
Afbeelding
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Voorgaande jaren was het zo dat je hond in een soort voorkeurring werd bekeken en betast.
Op de catwalk werd het gangwerk bekeken van iedere hond, daar wordt er niet meer betast. Als je hond geselecteerd wordt, wordt er soms wel weer betast.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Nuran Gino
Zeer actief
Contacteer:

ok, dank je voor het duidelijk antwoord! :D
Afbeelding
bieb4
Zeer actief

is voor m ij ook al ff gelden maar troy werd toen idd geselecteerd en moest toen nog een keer lopen en werd idd betast.

gewoon mee doen is leuk
Nuran Gino
Zeer actief
Contacteer:

:D meedoen is voor mij het allerbelangrijkste...ik vind het "once in a lifetime" kans haha
Ik loop met Nuran sinds vorig jaar shows...hiervoor nooit enige ambitie gehad...en ik had Jack Russells zonder stamboom...ik ben er echt ingerold en nu mag ik naar de Hond van het Jaar show! Zo blij dat de regels net zijn aangepast...Maar door deze verandering zullen er vast een heleboel meer honden/rassen meedoen, denk je ook niet?
Geweldig toch?
Afbeelding
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

het geldt in elk geval voor clubwinners per ras, want Soliebol mag er heen :cheer:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Nuran Gino
Zeer actief
Contacteer:

Ik heb vandaag de uitnodiging binnengekregen!Ik moet nog het een en ander terugsturen en dan 20 februari in de spotlights!
Ben blij dat de hond in de spotlight staat en ik niet!
Afbeelding
Nuran Gino
Zeer actief
Contacteer:

welk ras is jouw hond?
Voor mij geldt hetzelfde...waarschijnlijk eens in mijn leven haha, dus ik laat deze kans niet voorbij gaan.
Ben het met je eens, je kunt een teckel niet met een windhond vergelijken bij wijze van spreken, maar desalniettemin, "a once in a lifetime" kans!
Ik heb ook geen idee hoeveel en of er ùberhaupt wel andere witte herders zullen zijn...we zullen zien...
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Show”