Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De Winner
Moderator: moderatorteam
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
-
Supernova
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: De Winner
Nanna schreef:Op zaterdag de rasgroepen 2, 3, 5, en 9.
Op zondag de overige rasgroepen.
Ik ga denk ik zaterdag, maar ik wil eigenlijk de rasgroepen 1, 4 en 8 ook wel zien.
Nouja volgend jaar dan maar.
- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ondanks dat ik het inschrijfgeld ook schandalig duur vind, toch James maar ingeschreven. Hij mag dan voor de laatste keer in de jeugdklasse en je hebt maar een keer kans op de jeugdwinner titel
James staat echter met zijn broer in dezelfde klasse (en vast nog wel meer reuen), dus het is maar net waar de keurmeester van houdt natuurlijk. Wij zijn er op zondag en hebben als keurmeester mevrouw Onstenk-Schenk. Er zijn veel bekenden op zondag zag ik, leuk 
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wij zijn er sowieso met Koh I Noor (jeugdklas)
. Misschien komt Masai ook (kampioensklas)
.
Volgens mij is er weer een record aantal inschrijvingen bij de dalmaten. Spannend :N: !!
Volgens mij is er weer een record aantal inschrijvingen bij de dalmaten. Spannend :N: !!
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Leonieke schreef:Wij zijn er sowieso met Koh I Noor (jeugdklas). Misschien komt Masai ook (kampioensklas)
.
- Joera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
Ik ga deze x op zaterdag kijken denk ik, vorig jaar op zondag geweest, wil nu eens de andere rasgroepen zien 

- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
Dan denk ik dat je dit jaar dan juist weer op zondag moet gaan, ze doen niet elk jaar dezelfde groepen op dezelfde dagJoera schreef:Ik ga deze x op zaterdag kijken denk ik, vorig jaar op zondag geweest, wil nu eens de andere rasgroepen zien
- Joera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
Oh dan ben ik vorig jaar juist op zaterdag gegaanPumi schreef:Dan denk ik dat je dit jaar dan juist weer op zondag moet gaan, ze doen niet elk jaar dezelfde groepen op dezelfde dagJoera schreef:Ik ga deze x op zaterdag kijken denk ik, vorig jaar op zondag geweest, wil nu eens de andere rasgroepen zien
Ik zag net dat hierboven de rasgroepen zijn geschreven, vorig jaar was ik er voor rasgroep 1 en 6.. welke dag weet ik niet meer, ging er vanuit dat het wel elk jaar hetzelfde was

- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Contacteer:
Brrrrrrrrrrrr :N: .Elmo/maureen schreef:Leonieke schreef:Wij zijn er sowieso met Koh I Noor (jeugdklas). Misschien komt Masai ook (kampioensklas)
.
Volgens mij is er weer een record aantal inschrijvingen bij de dalmaten. Spannend :N: !!wel :N:
Volgens mij bij de reuen wel minder concurentie dan bij de teven voor zover ik weet. Ik weet vooral van veel mensen die hun teef hebben ingeschreven. Mazzel voor jou
www.marengosoutfit.nl
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Leonieke schreef:
Brrrrrrrrrrrr :N: .
Volgens mij bij de reuen wel minder concurentie dan bij de teven voor zover ik weet. Ik weet vooral van veel mensen die hun teef hebben ingeschreven. Mazzel voor jou.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Leuk! Als ik het niet vergeet kom ik nog even kijken bij de Corgis dan! Die vind ik zo leuk*Charlotte schreef:Ondanks dat ik het inschrijfgeld ook schandalig duur vind, toch James maar ingeschreven. Hij mag dan voor de laatste keer in de jeugdklasse en je hebt maar een keer kans op de jeugdwinner titelJames staat echter met zijn broer in dezelfde klasse (en vast nog wel meer reuen), dus het is maar net waar de keurmeester van houdt natuurlijk. Wij zijn er op zondag en hebben als keurmeester mevrouw Onstenk-Schenk. Er zijn veel bekenden op zondag zag ik, leuk
- Sepje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner
Ushi staat in de puppy ja. Is niet haar debuut hoor:) DIe maakt ze twee weken daarvoor in Bleiswijk. En op de jonge hondendag, maar dat is niet officieel. Ga je daar ook naar toe?nathalie schreef:Ik weet niet in welke klasse je staat met Ushi, puppy denk ik of niet?? Leuk ben benieuwd, haar debuut, spannend hoor!!nathalie schreef:
En ik kan eindelijk Tsavo zien![]()
Zijn we concurenten die dan? Heb jij ook wat in de puppy staan of alleen jeugd of baby?
Ik dacht onze puppedup Las in te schrijven, maar zag dat er geen babyklasse is, en voor de puppyklas is ze net een week te jong.
Zoals het er nu naar uit ziet schrijven we de zusje Cleo en Mila in de jeugdklasse in en Tsavo reuen tussenklas en Suddha openklas.
Boel rennen dus, dus ga maar het hardlopen maar weer eens oppakken hahaha
Ik mag wel even knuffelen met Tsaav he
Ow leuk! Ik kom ook naar de jongehondendag van de WSH met ziva. En heel misschien gaat shiver dan ook mee.
Dan kan ik Ushi zien! Leuk!
- KynoFocus
- Actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua x dwergkees
Cavalier King Charles Spaniel - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik ben er dit jaar ook, op beide dagen.
Zonder hondjes, maar mét stand
Zonder hondjes, maar mét stand
Mooiere hondenfoto's maken? Dat kan met het boek "Hondenfotografie"

Kyno Focus Hondenfotografie |::| Standhouder op de Winnershow 11 t/m 13 december 2015 - RAI Amsterdam

Kyno Focus Hondenfotografie |::| Standhouder op de Winnershow 11 t/m 13 december 2015 - RAI Amsterdam
-
goud
- Zeer actief
- Contacteer:
Volgens mij is dat ook zo. Wij zijn nog nooit op de zondag met de honden geweest.Joera schreef:Oh dan ben ik vorig jaar juist op zaterdag gegaanPumi schreef:Dan denk ik dat je dit jaar dan juist weer op zondag moet gaan, ze doen niet elk jaar dezelfde groepen op dezelfde dagJoera schreef:Ik ga deze x op zaterdag kijken denk ik, vorig jaar op zondag geweest, wil nu eens de andere rasgroepen zien![]()
Ik zag net dat hierboven de rasgroepen zijn geschreven, vorig jaar was ik er voor rasgroep 1 en 6.. welke dag weet ik niet meer, ging er vanuit dat het wel elk jaar hetzelfde was
Maggie
- Lynn85
- Actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en langharige teckel
- Contacteer:
Ik ga, maar alleen om te kijken en te shoppen.
Ik sta met een niet-ingeschreven corgi aan de ring
Die prijzen zij inderdaad :N:
Ik sta met een niet-ingeschreven corgi aan de ring
Die prijzen zij inderdaad :N:

- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Heb besloten om niet te gaan, is mij een beetje te duur 
- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gordonsetter
- Contacteer:
Ik ga ook zondag en inderdaad kijken en shoppenlianne05 schreef:Ik ga maar alleen om te kijken en te shoppen...Ik ga de zondag...
- Nuran Gino
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee Zwitserse Witte Herders, Nuran en Santoz
- Contacteer:
Ik ga ook naar de Winner met Nuran...het inschrijfgeld is idd erg hoog en ook het parkeertarief is belachelijk, maar ik vind het toch mooi om mee te doen.
Nuran staat in de Open Klasse...ben benieuwd hoe het dit jaar zal gaan. Vorig jaar was hij 3U in de Jeugdklasse.
En natuurlijk ook om te shoppen
Nuran staat in de Open Klasse...ben benieuwd hoe het dit jaar zal gaan. Vorig jaar was hij 3U in de Jeugdklasse.
En natuurlijk ook om te shoppen
- Else
- Actief
- Mijn ras(sen): dwergteckeltje langhaar
Het lijkt me leuk om een keer te gaan kijken bij zo'n grote show.
Misschien dat ik er ook heen ga dit jaar. Ik loop met Joy geen shows, dus dan kom ik als bezoeker.
Dan kom ik op zondag, want dan zijn in elk geval de teckeltjes, zag ik.
En de heidewachtels ben ik ook erg benieuwd naar. Dat blijft één van mijn favoriete rassen.
Misschien dat ik er ook heen ga dit jaar. Ik loop met Joy geen shows, dus dan kom ik als bezoeker.
Dan kom ik op zondag, want dan zijn in elk geval de teckeltjes, zag ik.
En de heidewachtels ben ik ook erg benieuwd naar. Dat blijft één van mijn favoriete rassen.
JOY

-
29996D
Ik ga met iemand mee die zaterdag haar poedel showt, en zondag haar mioritic.
Dus weet nog niet welke dag ik dan ga.
Dus weet nog niet welke dag ik dan ga.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Zat er aan te denken Stellar in te schrijven maar ik vind het echt een beetje te duur voor een eerste show.
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Wij hebben ook besloten niet in te schrijven. We komen denk ik wel kijken met Magic, vind ik veel te leuk
.

Iedere dag feest!
-
lundie
- Vaste gebruiker
wij zijn ook van de partij zelf loop ik met de Noorse Lundehund (08 winner) en mijn dochter gaat met de Finse Spits. zaterdag

- *Petra*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier en de Hollandse Herdershond Langhaar
- Aantal honden: 6
Gisteren heb ik Kimmy nog ingeschreven voor de puppyklas.
Kijken of ze zo'n grote show ook leuk vind, Ylja of Aslan gaan mee als supporter
Kijken of ze zo'n grote show ook leuk vind, Ylja of Aslan gaan mee als supporter

een dag niet gelachen om je hond, is een verloren dag.
-
Margo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
goud schreef:Volgens mij is dat ook zo. Wij zijn nog nooit op de zondag met de honden geweest.Joera schreef:Oh dan ben ik vorig jaar juist op zaterdag gegaanPumi schreef:Dan denk ik dat je dit jaar dan juist weer op zondag moet gaan, ze doen niet elk jaar dezelfde groepen op dezelfde dag![]()
Klopt, de Winner heeft altijd dezelfde rassen op dezelfde dagen, die wisselen nooit.
Groetjes van Margo

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Dat is niet waar, hoor. Rasgroep 2 is jaren geleden ook wel eens op de zondag geweest.Margo schreef:Klopt, de Winner heeft altijd dezelfde rassen op dezelfde dagen, die wisselen nooit.goud schreef:Volgens mij is dat ook zo. Wij zijn nog nooit op de zondag met de honden geweest.Joera schreef:Oh dan ben ik vorig jaar juist op zaterdag gegaan![]()
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
Zenith
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Chodsky pes Bordercollie ruwhaar teckel
- Contacteer:
- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
Ik heb Romis niet ingeschreven. Hij wordt de 27e november 18 maanden en mag dus op een dag na niet meer in de jeugdklasse meedoen.
Er is nog een reu ingeschreven die de Euro Youzhak gewonnen heeft (3 jaarlijks Zuidrussen evenement) en daar kan mijn pubertje toch niet tegenop.
Ik ben wel van plan om te komen kijken.
Er is nog een reu ingeschreven die de Euro Youzhak gewonnen heeft (3 jaarlijks Zuidrussen evenement) en daar kan mijn pubertje toch niet tegenop.
Ik ben wel van plan om te komen kijken.
Groetjes, Marjan
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Niet waar, regelmatig ook op zondag geweest met onze rasgroep 9 rassen. Nu op zaterdag (vorig jaar ook)Margo schreef:
Klopt, de Winner heeft altijd dezelfde rassen op dezelfde dagen, die wisselen nooit.

- bieb4
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Miniature American Shepherd en een Friese Stabij
was zo show zwolle met zijn 60 euro nu zo bijzonder dan...hier kan je nog een titel behalen.Ik vind het inschrijfgeld eigenlijk ronduit absurd. Ok ok ik had eerder in moeten schrijven, maar dan nog vind ik 69,50 absurd voor het 2e termijn. Maar goed, ik wil toch nog Pepita inschrijven.
Ik heb tot vandaag getwijfeld met welke honden ik mee wilde doen. Heb eigelijk voor elke titel wel een kanidaat!!! Heb er uiteindelijk 3 ingeschreven!!