Zag dat een teef van de fokker van Stellar wel 1U en CAC heeft behaald.
Moderator: moderatorteam
dat wordt zo langzamerhand wel errug eentonigRosita Compagner schreef:Gokje voor de winnaar; American Akita
Dank je MaureenElmo/maureen schreef:Gefeliciteerd Irisz![]()
![]()
Leonieke ook gefeliciteerd met jeugdkampioen Noor![]()
![]()
En de rest ook gefeliciteerd
ladybird schreef:Zo ook weer thuis. Mitya kreeg een Zg. Dus we konden mooi op tijd naar huis.
In ieder geval wel een prachtige foto rijker van Mitya en Vita samen![]()
![]()
Volgens de km een schitterend hoofd, maar verstoord haar lichaam het totaalbeeld.Reny schreef:ladybird schreef:Zo ook weer thuis. Mitya kreeg een Zg. Dus we konden mooi op tijd naar huis.
In ieder geval wel een prachtige foto rijker van Mitya en Vita samen![]()
![]()
Vanwege het pluimpje op haar staart??![]()
enne waar is de foto??
te flink oor, te zachte vacht, staartaanzet te laag (klopt ze droeg de staart niet fier) te lang in de lendenen. Alleen haar hoofd was schitterend met prachtige expressie.Podenji schreef:vanwaar eigenlijk een ZG voor Mitya?
En op welke plek is de Laekense geëindigd?Rosita Compagner schreef:mooi fout. Dít is de winnaar
edit; fotowissel
velvet29 schreef:Ook ik had een goede dag
Nirindy's Full of Firecrackers J CAC en res CACIB dus bniet verkeerd met mijn 13 mnd oude smurf
Ik welNanna schreef:Voortaan maar niet meer naar een show gaanforestmeisje schreef:Wij vonden het toch een beetje tegenvallen.
Sowieso stond ik bij de ingang al versteld dat er niet gecontrolleerd werd op inentingen! Het stond duidelijk op de site vermeld, en met zoveel honden bij een vind ik dat dat ook echt wel moet.Ik heb op alle clubmatches en shows waar ik geweest ben nooit meegemaakt dat er ook maar in één entboekje gekeken werd
Ik ook niet en in het bos of als je met een groep wandelt (als je dat doet), ga je toch ook niet naar de entingsboekjes van de honden vragen?Nanna schreef:Voortaan maar niet meer naar een show gaanforestmeisje schreef:Wij vonden het toch een beetje tegenvallen.
Sowieso stond ik bij de ingang al versteld dat er niet gecontrolleerd werd op inentingen! Het stond duidelijk op de site vermeld, en met zoveel honden bij een vind ik dat dat ook echt wel moet.Ik heb op alle clubmatches en shows waar ik geweest ben nooit meegemaakt dat er ook maar in één entboekje gekeken werd
Wauw!! Logisch dat je trots bent! Gefeliciteerd!!Scooby schreef:Yana kreeg vandaag 1 Uitmuntend in de Tussenklas, het CAC/IB en werd BOB!![]()
Ik ben dus helemaal trots...!
Maar de uitlaatplaats was wel enorm goor, dat moet ik haar nageven. En de ringen waren niet goed afgezet, er liepen bij ons gewoon mensen al koffiedrinkend/kletsend door de keuringen heen, zelfs medewerkers van De Utrecht zelfNanna schreef:Voortaan maar niet meer naar een show gaanforestmeisje schreef:Wij vonden het toch een beetje tegenvallen.
Oeps helemaal gelijk, alleen het res CAC maar zeker niet minder trotsjores schreef:velvet29 schreef:Ook ik had een goede dag
Nirindy's Full of Firecrackers J CAC en res CACIB dus bniet verkeerd met mijn 13 mnd oude smurf
het reserve CACIB kun je niet gehad hebben met hond in de jeugdklasse