Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Podenji schreef:Nanna, hoe heeft Bakkie het gedaan? of lees ik er over heen?
Die was helemaal niet ingeschreven
Alleen Hoppa, en die heeft verloren van de kampioen Puli die later ook als 3e in de groep eindigde
Ik loop inderdaad hard, maar dan is het zaak om nog harder te lopen De man met de snor is Marcel, die had de teef die BOS werd.
nou ok hoppa dan
heeft ie dan wel het res.CAC gekregen?
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Iedereen gefeliciteerd met de resultaten! Karen ik heb je nog gezien in de erering met je mooie meid!
Ik vond het een hele leuke show. Heel veel bekenden gezien en lekker gekletst. Mooie lichte, ruime hal, leuke standjes, ook een paar die je normaal niet ziet. Veel eindprijzen.
De uitlaatplaats was idd s'ochtends al heel smerig. Echt goor.
Ik had Icha ingeschreven in de veteranenklas voor het eerst (8,5 jr) ze kreeg 1U en werd BOS (er waren geen andere teven). Ernst heeft een superlieve foto van ons samen gemaakt waar ik heel blij mee ben.
In de veteranenkeuring werd ze geselecteerd en eindigde ze 6de. Ik had het niet verwacht want ze stond wel mooi maar het lopen maakte ze echt een potje van, ze kan veel mooier lopen. Maargoed erg leuk natuurlijk leuke prijzen hadden ze hondensnoepjes, een bal en een boek over veteranen (Stabij en Wetters).
Atoq werd BOB en werd nog geselecteerd in de erering maar helaas geen plaatsing.
Madam is ook BOB geworden.
sirene schreef:Iedereen gefeliciteerd met de resultaten! Karen ik heb je nog gezien in de erering met je mooie meid!
Ik vond het een hele leuke show. Heel veel bekenden gezien en lekker gekletst. Mooie lichte, ruime hal, leuke standjes, ook een paar die je normaal niet ziet. Veel eindprijzen.
De uitlaatplaats was idd s'ochtends al heel smerig. Echt goor.
Ik had Icha ingeschreven in de veteranenklas voor het eerst (8,5 jr) ze kreeg 1U en werd BOS (er waren geen andere teven). Ernst heeft een superlieve foto van ons samen gemaakt waar ik heel blij mee ben.
In de veteranenkeuring werd ze geselecteerd en eindigde ze 6de. Ik had het niet verwacht want ze stond wel mooi maar het lopen maakte ze echt een potje van, ze kan veel mooier lopen. Maargoed erg leuk natuurlijk leuke prijzen hadden ze hondensnoepjes, een bal en een boek over veteranen (Stabij en Wetters).
Atoq werd BOB en werd nog geselecteerd in de erering maar helaas geen plaatsing.
Madam is ook BOB geworden.
Wauw! Jullie hadden een supergoeie dag!! Had helemaal niet begrepen dat jij ook honden ingeschreven had! Gefeliciteerd hoor!!
bieb4 schreef:Ook ik had een super dagje en je kan zeggen wat je wil van deze show het komt nog maar zeer weinig voor dat in de eindkeuringen 9 honden geplaats worden en in rasgroepen als 1 en 2 is het toch wel leuk.
Ik had mijn reu mee en die had een kwart puntje nodig, hij werd bob en het wachten op de eindkeuring werd beloont want Diablo werd 7e geplaatst. Aangezien een beauceron zowat nooit geplaatst word vinden we dit een super leuke afsluiting van de zijn nederlandse show cariere!!
Hé, wat leuk! Gefeliciteerd! Dan hebben wij samen in de ring van de voorkeuring en in de Erering gestaan! Je hond was me daar al opgevallen.
sirene schreef:Iedereen gefeliciteerd met de resultaten! Karen ik heb je nog gezien in de erering met je mooie meid!
Dank je wel. Wat leuk, dat je ons nog gezien hebt! Jij ook gefeliciteerd met je mooie resultaten! Leuk om je weer eens even gezien te hebben, hoewel het wel erg vluchtig was!
bieb4 schreef:Ook ik had een super dagje en je kan zeggen wat je wil van deze show het komt nog maar zeer weinig voor dat in de eindkeuringen 9 honden geplaats worden en in rasgroepen als 1 en 2 is het toch wel leuk.
Ik had mijn reu mee en die had een kwart puntje nodig, hij werd bob en het wachten op de eindkeuring werd beloont want Diablo werd 7e geplaatst. Aangezien een beauceron zowat nooit geplaatst word vinden we dit een super leuke afsluiting van de zijn nederlandse show cariere!!
Hé, wat leuk! Gefeliciteerd! Dan hebben wij samen in de ring van de voorkeuring en in de Erering gestaan! Je hond was me daar al opgevallen.
Huh? Hoe kan dat dan? De Beauceron zit in rasgroep 1 bij de herdershonden en jouw Dog zit toch in de Molossergroep?
Huh? Hoe kan dat dan? De Beauceron zit in rasgroep 1 bij de herdershonden en jouw Dog zit toch in de Molossergroep?
Je hebt gelijk! Wat stom. Maar dan vraag ik me toch al met die ik die Beauceron dan verwisseld heb, want zoveel rassen lijken daar toch niet op?!
Scooby schreef:Je hebt gelijk! Wat stom. Maar dan vraag ik me toch al met die ik die Beauceron dan verwisseld heb, want zoveel rassen lijken daar toch niet op?!
Scooby schreef:Je hebt gelijk! Wat stom. Maar dan vraag ik me toch al met die ik die Beauceron dan verwisseld heb, want zoveel rassen lijken daar toch niet op?!
Ik heb jou en Atoq nog in de erering gezien! Wat zijn jullie een leuk paar. Ik vond het een sterke groep. Wat mij betreft was een plaatsing wel op zijn plaats geweest!
hercujess schreef:Ik heb jou en Atoq nog in de erering gezien! Wat zijn jullie een leuk paar. Ik vond het een sterke groep. Wat mij betreft was een plaatsing wel op zijn plaats geweest!
Wat leuk dat je dat zegt! Dankje. Atoq liep weer helemaal trots in de erering, hij is zò leuk om te showen.
Het was inderdaad een sterke groep vond ik ook. Wie weet, volgende keer.