Natte vingerwerk? Gewoon jouw getallen. 25 euro per maand is 300 euro per jaar. Aan premie.MoniqueDM schreef:Die foto's van Saar had je wel vergoed gekregen.Marion. schreef:Dat is dus 300 per jaar.
Voor de rest vergoeden ze best veel, dus ik weet niet of je dat met natte vingerwerk kunt samenvatten in 300 euro.
En of ze die foto's nu wel of niet vergoed hadden doet er niet veel toe. Ik heb ze meegenomen in de totale dierenartskosten voor al onze 4 honden.
Waarom komt de fokster nu weer om de hoek? Wij hebben per ongeluk goed gekozen dat we onze honden niet verzekerd hebben. Omdat ze amper een dierenarts hebben hoeven zien tot dusver.MoniqueDM schreef:Waarin hadden jullie goed gekozen? Om bij jullie fokster honden te kopen of om niet voor een verzekering te kiezen?Marion. schreef: Mwah, denk dat wij per ongeluk goed gekozen hadden.
Ach, ik weet het niet Monique. Ik had er best wat duizenden eurootjes (ok, guldentjes) voor over gehad als ik nu Sam en Boy nog had gehad hoorMoniqueDM schreef:Voor 35 euro mag je nu net je grote teen de spreekkamer binnen zetten.Marion. schreef:En natuurlijk is het een kwestie van geluk of pech. Misschien hadden wij dan gewoon geluk dat onze eerste 2 reuen direct zo aangereden werden dat ze gelijk door naar het crematorium konden (hoewel, da's niet waar; Sam is nog levend naar een DA gereden, maar ik geloof dat die rekening iets van 35 euro was).
Dat is niet meer te vergelijken met de prijzen van zo'n 12 jaar geleden (bovendien hadden we toen nog guldens).
En ja, het is absoluut een kwestie van geluk of pech.
Ik had die 6300 euro er voor Megan en Jenny er met gemak uitgehaald en dan praten we nota bene maar over een tijdsbestek van 4 jaar.
Kortom. Ik snap je reactie niet. Of heb je ineens aandelen in zorgverzekeringen voor honden?