tineke schreef:Nou inderdaad als een hond goed zit dan laat je hem zitten.
Sowieso begon dit verhaal al met leugens ,op mijn allereerste mail naar de bestreffende stichting over deze hond werd er direct al gelogen.
De mensen zouden deze hond niet hebben willen adopteren terwijl het verzoek erom al gedaan was.
Ook over de omstandigheden waaronder deze hond verbleef wordt nu gelogen ,ik kreeg een mail erover waarin mij werd gezegd mijn stomme hoofd te houden (dat was de letterlijke tekst) en hoe durfde ik me uberhaupt met honden herplaatsen bezig te houden gezien mijn onkunde op dat gebied.
De hond is nu ,voor de zoveelste keer ,in opvang gegaan bij iemand die geen enkel back up plan heeft klaarliggen voorals het mis gaat met de aldaar aanwezig zijnde andere honden,waaronder ook teven.
Maar goed binnenkort wordt er wel weer een nestje rottweilers ''gevonden '' en afgegeven bij hun die dan weer op mp verpatst kunnen worden
Ik kreeg op een mailtje ook zoiets terug. Had een gewoon net mailtje gestuurd,dat ik het betreurde dat zij doorgezet hadden en de hond daar weg haalde ondanks dat hij goed zat.
Ik werd ook voor stom en dom uitgemaakt en ik moest niet praten over iets waar ik geen verstand van had. Of ik was het met hun eens en zag in dat ik dom lulde, of ik was ook zo een aso als de mensen die deze hond hadden geadopteerd en was te dom om een hond te mogen hebben..............
Dat was dus het antwoord van de stichting !!!Die bewoordingen.