Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ringtraining

Moderator: moderatorteam

maitestar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ringtraining

Ongelezen bericht door maitestar »

Hoihoi,

Wie weet iemand die goede ringtraining kan geven in de omgeving van Meppel?
Het liefst zou ik naar Kynospirit, Surhuisterveen gaan, maar ja dat is bijna een uur rijden en is niet te combineren met thuis en alles.
Ik heb het Josh zelf goed kunnen leren, maar zijn dochter is een ander verhaal :mrgreen: Dus daar wil ik gewoon goede begeleiding bij.

Groetjes Wendy
Groetjes,
Wendy
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Renske »

Zelf heb ik alleen bij Gabrielle ervaring, maar is Wendy in Zwolle misschien iets? http://www.showdogcentre.nl/
Wilm@

Re: Ringtraining

Ongelezen bericht door Wilm@ »

xxx
Laatst gewijzigd door Wilm@ op 14 apr 2010 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Jane Doe
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Staffordshire Terrier
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jane Doe »

Wilma+Barca schreef:Ik ga voor ringtraining naar Steenwijk. Berno Bekebrede geeft deze cursus en ik ben uitermate tevreden. Ik volg de Masterclass met Barca en reis per trein 1 1/2 uur heen -uur les- en 1 1/2 uur terug.
Hier kun je alles vinden: http://www.showdogs.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hey die ken ik helemaal niet :oeps:

Ik zelf heb ringtraining bij Adel gevolgd, in Balkbrug
Kc Hoogeveen geeft ook ringtraining
Afbeelding
_Do_
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Australian Shepherds
Contacteer:

Ongelezen bericht door _Do_ »

Jane Doe schreef:
Wilma+Barca schreef:Ik ga voor ringtraining naar Steenwijk. Berno Bekebrede geeft deze cursus en ik ben uitermate tevreden. Ik volg de Masterclass met Barca en reis per trein 1 1/2 uur heen -uur les- en 1 1/2 uur terug.
Hier kun je alles vinden: http://www.showdogs.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hey die ken ik helemaal niet :oeps:

Ik zelf heb ringtraining bij Adel gevolgd, in Balkbrug
Kc Hoogeveen geeft ook ringtraining
Adel schijnt goed te zijn, geen ervaring met hun.
The difference between ordinary and extraordinary is that little bit of extra...
http://www.droversroad.nl/
Leonieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische honden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Leonieke »

Wij gaan ook bijna wekelijks naar Kynospirit. Ook wij reizen bijna een uur, ligt eraan hoe druk het is op de weg. De ene x ris het 40 minuten en een andere x doen we er 55 minuten over. Maar de training is super goed!! Wij en onze honden leren er super veel van!!

Maar ik reis liever een half uurtje langer en dat het goed is, dan dat het naast de deur is en je er niets aan hebt.

Wij hebben een x-tje gekeken bij KC Assen en een paar x ringtraining gevolgd bij KC Hoogeveen.
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

xxx
Laatst gewijzigd door Wilm@ op 14 apr 2010 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Ik ga met Sterre ook naar Steenwijk naar Showdogs en ik heb er al heel veel aan gehad.
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

ik ben begonnen in Hoogeveen en later naar Schoonebeek ( DTC ) het is al een paar jaar terug du shet kan verandert zijn maar ik vond je er niet echt wat leren, ja de figuren die je moet lopen en je hond laten staan maar meer ookniet, in schoonebeek gingen ze wel iets verder.
maar bij Adel heb ik echt leren handlen, en kijken naar je hond als individu en hoe je hem dan het beste in stand moet zetten en zijn tempo voor het gangwerk bepalen evenals ringgedrag van de exposant etc. ik train er niet meer ivm verhuizing en ik vond dat ze behoorlijk verslapten in les geven, ik weet ook niet wie er nu les geeft.
Ik doe nu ook de masterclass in steenwijk om de puntjes verder op de i te zetten :mrgreen:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
dragonsstarr
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door dragonsstarr »

Weet iemand of er nog mastclasses worden gegeven ? de pagina word niet meer geopend ?
Ik zou heel graag zo'n cursus willen volgen !
Groetjes Priscilla

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Legend Of The Starr DayDream

Afbeelding Afbeelding
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

dragonsstarr schreef:Weet iemand of er nog mastclasses worden gegeven ? de pagina word niet meer geopend ?
Ik zou heel graag zo'n cursus willen volgen !
mmm lijkt mij niet :wink:

http://www.hondenforum.nl/plaza/hond-en ... sionhonden
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.

Ongelezen bericht door blacky »

Wendy is erg goed. En vanaf Meppel goed tebereiken. Haar dogcenter ligt aan de snel weg. Zelf is ze bekend in de naakthonden wereld. Wendy van Oosten is het volgens mij.

Ik ben ook bij Kynospirit maar na hun verhuizing was het me echt te ver rijden. Vanaf Steenwijk 1,5 uur.
Afbeelding
gevni havanezers
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Ik ga ook naar Wendy en Patrik :-)
Snokkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback en Mixje

Ongelezen bericht door Snokkie »

Ik hoop dat ik je topic niet vervuil, maar zijn er ook suggesties voor een goede ringtraining rond zeist/utrecht? Ik heb 1 lesje meegedraaid bij de URV. En dat was goed om even te weten wat je kunt verwachten (figuren lopen en staan), maar wat meer gerichte feedback kregen we niet. Ik zou het ook leuk vinden om wat meer gericht naar bijvoorbeeld het gangwerk te kunnen kijken, en het staan meteen goed aanleren.
Groetjes Suzanne
en Nala & Sedi
Afbeelding
Magic
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door Magic »

Snokkie schreef:Ik hoop dat ik je topic niet vervuil, maar zijn er ook suggesties voor een goede ringtraining rond zeist/utrecht? Ik heb 1 lesje meegedraaid bij de URV. En dat was goed om even te weten wat je kunt verwachten (figuren lopen en staan), maar wat meer gerichte feedback kregen we niet. Ik zou het ook leuk vinden om wat meer gericht naar bijvoorbeeld het gangwerk te kunnen kijken, en het staan meteen goed aanleren.
Ik zou eens kijken bij KV Nieuwegein.
Helaas voor ons is daar de ringtraining tegelijkertijd met onze frisbeetraining, maar terwijl mijn vriend aan 't frisbeeën is met Magic, sta ik vaak even te kijken bij de ringtraining en ik vind dat dus echt een super goede training.
Afbeelding
Iedere dag feest!
wita-lap
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Contacteer:

Ongelezen bericht door wita-lap »

maitestar schreef:Hoihoi,

Het liefst zou ik naar Kynospirit, Surhuisterveen gaan, maar ja dat is bijna een uur rijden en is niet te combineren met thuis en alles.
Ik heb het Josh zelf goed kunnen leren, maar zijn dochter is een ander verhaal :mrgreen: Dus daar wil ik gewoon goede begeleiding bij.

Groetjes Wendy
Kynospirit zit allang niet meer in Surhuisterveen, maar in Sebaldeburen, ik train al jaren bij Gabrielle, zij is super goed
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

wita-lap schreef:

Groetjes Wendy
Kynospirit zit allang niet meer in Surhuisterveen, maar in Sebaldeburen, ik train al jaren bij Gabrielle, zij is super goed
Het bericht wat jij gequote hebt, komt ook uit 2008... Toen zat Kynospirit nog wel in Surhuisterveen...
Aiske
Zeer actief

Ongelezen bericht door Aiske »

Magic schreef:
Snokkie schreef:Ik hoop dat ik je topic niet vervuil, maar zijn er ook suggesties voor een goede ringtraining rond zeist/utrecht? Ik heb 1 lesje meegedraaid bij de URV. En dat was goed om even te weten wat je kunt verwachten (figuren lopen en staan), maar wat meer gerichte feedback kregen we niet. Ik zou het ook leuk vinden om wat meer gericht naar bijvoorbeeld het gangwerk te kunnen kijken, en het staan meteen goed aanleren.
Ik zou eens kijken bij KV Nieuwegein.
Helaas voor ons is daar de ringtraining tegelijkertijd met onze frisbeetraining, maar terwijl mijn vriend aan 't frisbeeën is met Magic, sta ik vaak even te kijken bij de ringtraining en ik vind dat dus echt een super goede training.
Ik zit op ringtraining in Nieuwegein.... de trainer showt Jelmer altijd voor mij. Hij zit al vanaf zijn 10e in de kynologie (als ik het goed heb)
@ Magic, je zit toch ook bij de beginners?? Mijn vriendin traint daar met mijn andere Stabijtje Anke
Groetjes,
de fryske hounen
Afbeelding
SuusBG
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Sheperd

Ongelezen bericht door SuusBG »

Groetjes Wendy
op de hondenschool waar ik les geeft Karen Mulders geloof ik ook ringtraining. De hondenschool zit in Beerze (net buiten Ommen). http://www.happytails.nl/Happy_Tails_Welkom.html
Plaats reactie

Terug naar “Show”