" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam
Weet je dat ik precies hetzelfde dacht toen ik net begon? Woow ik wou dat ik zover kon komen en nu denk jij dat dus van mij. Maar nu heb ik weer trucjes dat ik denk woow ik wou dat ik dat kon...Dus dat blijf je houden denk ik!MJ schreef:Whoehoeeeeeee ! Wat gaan jullie goed !
Potdosie , ik kijk mijn ogen uit en hoop dat Gijsje en ik er ooit maar een keer in de buurt mogen gaan komen !
Echt onwijs knap !
Dat staartje van Zazoe , haha, die blijft gaan ! Het plezier knalt ervan af !![]()
Haha, dat geloof ik.Sanne!! schreef: Weet je dat ik precies hetzelfde dacht toen ik net begon? Woow ik wou dat ik zover kon komen en nu denk jij dat dus van mij. Maar nu heb ik weer trucjes dat ik denk woow ik wou dat ik dat kon...Dus dat blijf je houden denk ik!
Wat is het goed aanleren , Sanne ? Licht ons in.@mara roulette: Bij Zazoe was het best lastig maar dat kwam omdat ik het eigenlijk verkeerd heb gedaan. Maar als je vanaf het begin dat goed aanleerd en hij kan goed achteruit lopen dan lukt dat wel.
Op het filmpje zie je ook dat ik hem nog veel moet helpen.
gewoon beginnen met wat kleine dingetjes en dan ga je steeds meer en moeilijkere dingen doen. Heb ik ook gedaan met Zazoe en dit is het resultaatTurbo! schreef:Geweldig Sanne, Ik wil ook! begin dit echt steeds en steeds leuker te vinden.
Ik snap het bedanktSanne!! schreef:Nou gewoon voor je laten zitten en dan een poot vragen maar die bezem alleen vast houden uit de buurt van die poot. Zorgen dat hij de poot echt op je hand laat rusten. En dan vraag je een poot terwijl de bezem ernaast staat. En je hand ga je steeds verder om die bezem heen doen. Op een gegeven moment dan houden ze per ongeluk die bezem vast en daar kun je dan weer mee verder...
Snap je de bedoeling??? Beetje vaag uitgelegd misschien.