Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Boyke en de knakworst

Moderator: moderatorteam

Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Boyke en de knakworst

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Vandaag door een tip op het forum voor het eerste een speurspelletje met Boyke gedaan. Kleine stukjes knakworst met kleine stukjes ertussen op het gras gelegd en daartussen een spoor getrokken met het vocht uit het blik (in zo'n poffertjes doseerflesje, heel handig :ok: ). Boyke laten liggen en daar ging hij. Het ging hartsikke goed, met de neus aan de grond volgde hij zo het spoor. Ik hoefde alleen af en toe even te wijzen als hij afdwaalde. Het tweede spoor een beetje moeilijker gemaakt. Meer ruimte tussen de stukjes worst en het laatste grotere stukje verstopt onder blaadjes. En ja hoor, hij ging als een speer :cheer:
Ben reuzetrots op hem :I: en we gaan zeker de spelletjes verder uitbreiden en uitdagender maken. Misschien zou het me niet zo moeten verbazen, hij is immers geboren met die neus :wink: , maar het was zo leuk om te zien zoals die neus op de grond plakte en het spoor volgde :lol1:
Marlieke met Boris
Zeer actief
Mijn ras(sen): engelse cocker spaniel
Aantal honden: 1

Re: Boyke en de knakworst

Ongelezen bericht door Marlieke met Boris »

goed hoor!
Afbeelding
yvette_van_alert
Actief
Mijn ras(sen): duits herder, mechelse herder, corgi, dingo, hannoveraanse zweethond, kaukasische owcharka.

Ongelezen bericht door yvette_van_alert »

:ok: Jullie zullen vast veel plezier samen hebben gehad!
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Dank jullie wel :ok: We hadden er inderdaad plezier in en gaan het zeker vaker doen! Eind deze maand ook naar een terriër event in Wageningen, lijkt me super :D
Plaats reactie

Terug naar “Jacht en Speuren”