Dank u hartelijk
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Douce,moet terug van de rechter!!!
Moderator: moderatorteam
-
chrico
- Zeer actief
Re: Douce,moet terug van de rechter!!!
Het feit dat je geen antwoord geeft op mijn vragen mag ik er dan van uitgaan dat er geen bijscholingen bestaan? Ook dat ik er dus van uit mag gaan dat er geen onpartijdige partij bestaat?
Dank u hartelijk
Dank u hartelijk
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Lieverds, waarom concentreren jullie je zo op een hond die al lang gerechtelijk is weggehaald? Er is niks meer aan te behalen. Dat probeer ik al een tijdje duidelijk te maken. Niet dat er ook maar iemand naar mij moet luisteren maar ik vind wel dat het verhaal Douce nu wel tot zijn einde is. Hond is weer ergens happy, rechter heeft besloten en dus kunnen we weer door als je het mij vraagt.
Want wat is er nu nog te behalen met een welles nietes spelletje op internet? Er zijn zoveel honden die nu die aandacht wel konden gebruiken lijkt mij.
Want wat is er nu nog te behalen met een welles nietes spelletje op internet? Er zijn zoveel honden die nu die aandacht wel konden gebruiken lijkt mij.
- poeh
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): van alles wat
Het kort geding wat is geweest op 30 september was tussen de RDE en de mevr. uit Rijsbergen die Douce had gevonden.
Het kort geding wat voor volgende week is gepland is tegen de fam. V waar Douce verbleef.
Douce is op verzoek van de RDE in beslag genomen in afwachting van het kort geding en tot dan ondergebracht bij een onafhankelijk bewaarder.
Het kort geding wat voor volgende week is gepland is tegen de fam. V waar Douce verbleef.
Douce is op verzoek van de RDE in beslag genomen in afwachting van het kort geding en tot dan ondergebracht bij een onafhankelijk bewaarder.
-
marianca
Een nuchtere kijk op het hele gebeuren..MARC_S schreef:Lieverds, waarom concentreren jullie je zo op een hond die al lang gerechtelijk is weggehaald? Er is niks meer aan te behalen. Dat probeer ik al een tijdje duidelijk te maken. Niet dat er ook maar iemand naar mij moet luisteren maar ik vind wel dat het verhaal Douce nu wel tot zijn einde is. Hond is weer ergens happy, rechter heeft besloten en dus kunnen we weer door als je het mij vraagt.
En,je hebt gelijk,er zijn nog zoveel honden die deze aandacht konden gebruiken..
-
marianca
Je kunt toch wel zeker op een hand uittellen dat Douce daar ook blijft..poeh schreef:Het kort geding wat is geweest op 30 september was tussen de RDE en de mevr. uit Rijsbergen die Douce had gevonden.
-
marianca
Jullie blijven ' verduidelijken ' ,denk je nu werkelijk dat IK daar steeds een antwoord op geef..De antwoorden zijn al gegeven en 1x is meer dan genoeg..poeh schreef:Ten eerste Marianca waar lees jij dat ik dingen verdraai?
Ik ben de beroerdste niet en als ik fout zit geef ik dat graag toe hoor.
Maar ik heb gezegd `dit soort dingen gebeuren en de organisatie zet hun kant op de website van de RDE graag de mogelijkheid die aantijgingen te weerleggen`nou is toch niets mis mee?![]()
Maar goed jij zegt dus het volgende `daarna kwamen de weerleggingen van de Rde haar kant omdat diverse fora s werden beklad met onwaarheden`.
Dan hier wat datums om het e.a te verduidelijken.
Op of rond 7-8-2010 advertentie geplaatst op Hondenpage door RDE dat Rottweiler Douce vermist/verduisterd is.
Op 8-8-2010 is er te lezen op een rottweiler prikbord dat Douce verduisterd is door een mevr. uit Rijsbergen die heeft geprobeerd de chip op haar naam over te schrijven en toen dit niet lukte de hond doorverkocht heeft aan iemand in Utrecht.
Dan verschijnt er op 3-9-2010 een advertentie op marktplaats dat Douce verduisterd is door een mevr. uit Rijsbergen en komt dit ook op de site van de RDE te staan.
Vervolgens schrijft die zelfde mevr. uit Rijsbergen op 7-9-2010 haar verhaal op een forum en komen er reacties.
Op 14-9-2010 is op de site van de RDE te lezen dat ze naar de rechter moeten om Douce terug te krijgen via een kort geding.
-
chrico
- Zeer actief
Daar ben ik ook van overtuigd ondertussenmarianca schreef:Je kunt toch wel zeker op een hand uittellen dat Douce daar ook blijft..poeh schreef:Het kort geding wat is geweest op 30 september was tussen de RDE en de mevr. uit Rijsbergen die Douce had gevonden.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- poeh
- Vaste gebruiker
Verduidelijken?
Nee hoor gewoon via bewijs en feiten de dingen weerleggen heet dat.
Steeds antwoord geven?
Marianca ik heb eigenlijk nog geen antwoord of bewijs van jou of de RDE gezien, ik of anderen zetten wat neer, vragen iets maar het enigste wat ik lees zijn beschuldigingen, aantijgingen of insinuaties.
Als je nu eens inhoudelijk in zou gaan op de datums, feiten, bewijzen die hier staan dat zou heel prettig zijn, want ik ben natuurlijk ook maar een mens en kan ook fouten maken al probeer ik hier toch wel heel zorgvuldig te zijn.
Steeds antwoord geven?
Marianca ik heb eigenlijk nog geen antwoord of bewijs van jou of de RDE gezien, ik of anderen zetten wat neer, vragen iets maar het enigste wat ik lees zijn beschuldigingen, aantijgingen of insinuaties.
Als je nu eens inhoudelijk in zou gaan op de datums, feiten, bewijzen die hier staan dat zou heel prettig zijn, want ik ben natuurlijk ook maar een mens en kan ook fouten maken al probeer ik hier toch wel heel zorgvuldig te zijn.
-
empyree
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Daar is dan dus al onzin gemeld op de website omdat de SCC bericht had gestuurd op 22 juli dat de hond als gevonden was gemeld door de mevr. uit Rijsbergen en als zodanig staat het ook op de site van Ficado.fr én SIEV.fr vermeld.......zie ook de mail met bijlage die in een eerder bericht is bijgesloten.poeh schreef:Ten eerste Marianca waar lees jij dat ik dingen verdraai?
Ik ben de beroerdste niet en als ik fout zit geef ik dat graag toe hoor.
Maar ik heb gezegd `dit soort dingen gebeuren en de organisatie zet hun kant op de website van de RDE graag de mogelijkheid die aantijgingen te weerleggen`nou is toch niets mis mee?![]()
Maar goed jij zegt dus het volgende `daarna kwamen de weerleggingen van de Rde haar kant omdat diverse fora s werden beklad met onwaarheden`.
Dan hier wat datums om het e.a te verduidelijken.
Op of rond 7-8-2010 advertentie geplaatst op Hondenpage door RDE dat Rottweiler Douce vermist/verduisterd is.
Op 8-8-2010 is er te lezen op een rottweiler prikbord dat Douce verduisterd is door een mevr. uit Rijsbergen die heeft geprobeerd de chip op haar naam over te schrijven en toen dit niet lukte de hond doorverkocht heeft aan iemand in Utrecht.Dan verschijnt er op 3-9-2010 een advertentie op marktplaats dat Douce verduisterd is door een mevr. uit Rijsbergen en komt dit ook op de site van de RDE te staan.
Vervolgens schrijft die zelfde mevr. uit Rijsbergen op 7-9-2010 haar verhaal op een forum en komen er reacties.
Op 14-9-2010 is op de site van de RDE te lezen dat ze naar de rechter moeten om Douce terug te krijgen via een kort geding.
Sandra

-
marianca
Nee Empyree,
Wat jij diktgedrukt hebt is geen onzin,
Begin Augustus had Mevr.A Douce al ondergebracht bij Mevr.B waarvan adres, email en telefoonnr. geheimgehouden werd.
Oke verduisteren was dan misschien niet het juiste woord, dat had Mevr.A al op haar geweten op het moment dat ze Douce niet wou afstaan.
Mevr B. heeft haar schuldig gemaakt aan heling.
Wat jij diktgedrukt hebt is geen onzin,
Begin Augustus had Mevr.A Douce al ondergebracht bij Mevr.B waarvan adres, email en telefoonnr. geheimgehouden werd.
Oke verduisteren was dan misschien niet het juiste woord, dat had Mevr.A al op haar geweten op het moment dat ze Douce niet wou afstaan.
Mevr B. heeft haar schuldig gemaakt aan heling.
-
chrico
- Zeer actief
Wat zou ik graag IP nrs willen kunnen zien
Het taalgebruik is ineens omgeslagen als een blad om een boom
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
marianca
Gaan we het nu over IPnummers hebben,hoezo is het blad omgeslagen..Blijf toch gewoon Ontopic..chrico schreef:Wat zou ik graag IP nrs willen kunnen zienHet taalgebruik is ineens omgeslagen als een blad om een boom
Heling en verduistering is bijna hetzelfde..
-
marianca
Als jij nu eens naar het Forum gaat wat dankzij door, enkele die met Douce bezig zijn ,gesloten is en wel door de Antigroep,weet jij dat al tigkeren is uitgelegd wat de waarheid is.Schijnbaar lezen jullie daarover heen..poeh schreef:Verduidelijken?
Steeds antwoord geven?
Wil je bewijzen zwart op wit verwijs ik je naar de Stichting,daar kan je bewijzen zien,wij zetten dat niet op het internet..
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
De hond is bij een onafhankelijke verzorger?
Hij zit toch bij Marianca? Dat kan ik niet echt onafhankelijk noemen.
-
marianca
Nee,de hond zit bij een bewaarder,zoiets als in een gevangenis,die noemen ze ook bewaarder.Nou,aangezien het hier geen gevangenis is zal Douce ook wel niet hier zijn..blacky schreef:De hond is bij een onafhankelijke verzorger?
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Hier zeg je toch wat anders? of ben ik nou gek.marianca schreef:Nou,kunnen we hier dan verder gaan over Douce?Mag ik niet als vrijwilliger van de RDE over de ontwikkelingen omtrent Douce schrijven?
Douce is nu bij mij en zal hier ook blijven,een rechter of wie ook zal welkom zijn om te komen kijken hoe Douce hier leeft.. :engel:Ik zal Douce nimmer en nooit gaan afstaan aan de mensen die haar hebben ' achtergehouden ' ...Ze zag er heel onverzorg uit en best wel wat magertjes,mijn Rottweiler Stitch ziet er duidelijk beter uit..Als het toegelaten wordt door de moderators wil ik best fotos plaatsen...
-
marianca
Nee,je bent niet gek,maar poeh gaf aan dat Douce bij een ' bewaarder ' is,ja dat ben ik dus niet..Die werken in een gevangenis,snappie.. 
- poeh
- Vaste gebruiker
Nou ja zegmarianca schreef:Nou,kunnen we hier dan verder gaan over Douce?Mag ik niet als vrijwilliger van de RDE over de ontwikkelingen omtrent Douce schrijven?
Douce is nu bij mij en zal hier ook blijven,een rechter of wie ook zal welkom zijn om te komen kijken hoe Douce hier leeft.. :engel:Ik zal Douce nimmer en nooit gaan afstaan aan de mensen die haar hebben ' achtergehouden ' ...Ze zag er heel onverzorg uit en best wel wat magertjes,mijn Rottweiler Stitch ziet er duidelijk beter uit..Als het toegelaten wordt door de moderators wil ik best fotos plaatsen...
Ik wil wel komen kijken maar nu zeg je hierboven weer dat ze toch niet bij jou zit!
Is dat jou interpretatie van eerlijkheid? of heb IK het weer verkeerd begrepen?
-
marianca
Heb ik jou dan uitgenodigdpoeh schreef:Nou ja zegmarianca schreef:Nou,kunnen we hier dan verder gaan over Douce?Mag ik niet als vrijwilliger van de RDE over de ontwikkelingen omtrent Douce schrijven?
Douce is nu bij mij en zal hier ook blijven,een rechter of wie ook zal welkom zijn om te komen kijken hoe Douce hier leeft.. :engel:Ik zal Douce nimmer en nooit gaan afstaan aan de mensen die haar hebben ' achtergehouden ' ...Ze zag er heel onverzorg uit en best wel wat magertjes,mijn Rottweiler Stitch ziet er duidelijk beter uit..Als het toegelaten wordt door de moderators wil ik best fotos plaatsen...![]()
Ik wil wel komen kijken maar nu zeg je hierboven weer dat ze toch niet bij jou zit!
Is dat jou interpretatie van eerlijkheid? of heb IK het weer verkeerd begrepen?
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Ja, de hond zit daar wel.
En nee, ze werkt niet in een gevangenis.
Het is een soort camouflage. Maar dan paars van kleur
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
marianca
Volgens mij staat hier toch duidelijk bewaarder...Tja,dat ben ik niet.poeh schreef:Het kort geding wat is geweest op 30 september was tussen de RDE en de mevr. uit Rijsbergen die Douce had gevonden.
-
marianca
Jaap* schreef:Ja, de hond zit daar wel.
- poeh
- Vaste gebruiker
Oké Marianca zou het dan zo kunnen zijn dat Douce bij een onafhankelijke Belgische dierenarts is?
eentje die toevallig werkzaamheden verricht voor de RDE?
en dat er daarnaast nog een onafhankelijk persoon uit Tilburg is aangewezen die toevallig ook de advertentie op marktplaats heeft gezet in naam van de RDE?
en dat er daarnaast nog een onafhankelijk persoon uit Tilburg is aangewezen die toevallig ook de advertentie op marktplaats heeft gezet in naam van de RDE?
-
chrico
- Zeer actief
Wat een lol

Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- poeh
- Vaste gebruiker
@Marianca
Het zijn mischien wel heel veel vragen ineens dus denk er rustig even over na, maar als je geen `bewaarder` bent en Douce dus bij een onafhankelijk bewaarder zit hoe heb je het volgende dan kunnen schrijven.
*Ze zag er heel onverzorg uit en best wel wat magertjes,mijn Rottweiler Stitch ziet er duidelijk beter uit..Als het toegelaten wordt door de moderators wil ik best fotos plaatsen...*
Het zijn mischien wel heel veel vragen ineens dus denk er rustig even over na, maar als je geen `bewaarder` bent en Douce dus bij een onafhankelijk bewaarder zit hoe heb je het volgende dan kunnen schrijven.
*Ze zag er heel onverzorg uit en best wel wat magertjes,mijn Rottweiler Stitch ziet er duidelijk beter uit..Als het toegelaten wordt door de moderators wil ik best fotos plaatsen...*
-
marianca
poeh schreef:Oké Marianca zou het dan zo kunnen zijn dat Douce bij een onafhankelijke Belgische dierenarts is?
Huh, een dierenarts die al jaren met Rde zou werken is toch niet onafhankelijk.
-
marianca
je verwacht toch niet van mij dat ik het werkelijke adres waar Douce momenteel verblijft aan jullie ga doorgeven, mensen die verduistering en heling niet schuwen zouden niet kunnen stelen zeker, na de dreigementen van deze mensen kijk ik nergens meer van op.poeh schreef:@Marianca
-
marianca
Dat vind ik nu heel erg dat jij dat zegt..Mickie schreef:Wat in ieder geval kristalhelder is, is dat Marianca géén reclame voor de RDE is ...![]()
Je zal maar zulke vrijwilligers hebben, dan heb je geen vijanden meer nodig hoor
Nee jullie zijn fijne reclame voor fora s.....
- senna en odin
- Zeer actief
Tis toch diep triest dat een hond, die al zoveel heeft meegemaakt, als een veroordeelde bij een bewaarder zijn vonnis moet afwachten.
En dat door een stichting die om het hardst roept hoeveel ze wel niet om die arme hondjes geven in het buitenland. En dat wij daar onze aandacht aan moeten besteden ipv aan Douce.
En vrijwilligers die hier het achterste van hun tong laten zien en roepen dat wij forummers het woord dierenliefde niet meer in de mond mogen nemen????
Zum
, hoe diep kun je zinken!
En dat door een stichting die om het hardst roept hoeveel ze wel niet om die arme hondjes geven in het buitenland. En dat wij daar onze aandacht aan moeten besteden ipv aan Douce.
En vrijwilligers die hier het achterste van hun tong laten zien en roepen dat wij forummers het woord dierenliefde niet meer in de mond mogen nemen????
Zum
Groetjes Belinda

- Maria7
- Actief
Oh,dan zit Douce in een hok !!!! 

Puk en Cappy voor altijd in mijn hart.