Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Douce,moet terug van de rechter!!!

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Maria7
Actief

Re: Douce,moet terug van de rechter!!!

Ongelezen bericht door Maria7 »

Mevrouw de V kreeg vanmorgen om 10u50 het bericht dat de stichting de zaak heeft afgeblazen.Dit op verzoek van mevrouw de V.
Nu kan Douce tenminste op de adoptielijst komen.Had niet gekund als mevrouw de V de zaak had gewonnen, want de stichting had al gedreigd ,dat mocht zij de zaak winnen er een bodemprocedure werd opgestart .Tja en zoiets kan jaren gaan duren en al die tijd moest Douce dan in een onafhankelijke opvang zitten en kon niet worden geadopteerd .
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Puk en Cappy voor altijd in mijn hart.
Adriano
Actief
Mijn ras(sen): herder

Ongelezen bericht door Adriano »

Dat vind ik zeer coulant van de stichting dat ze op dat verzoek zijn ingegaan, zeker nadat er zoveel stampij is gemaakt.
Wees ze daar maar dankbaar voor, is het niet zo dat als mevr V het verloren had ze dan een strafblad had gehad ?
Maria7
Actief

marianca schreef:
wat laster, feiten, als jou hond word verduisterd leg jij je daar dan zo bij neer en doe jij geen enkele poging om te achterhalen waar jou hond dan zit.
Dat hebben jullie twee jaar lang nagelaten.Waarom hebben jullie in die twee jaar dat Douce onvindbaar was ,de inspecteurs van de stichting niet ingezet om de ex adoptanten op te sporen.Volgens jullie adoptiecontract hebben jullie zulke mensen in dienst.Zij zijn zelfs bevoegd om na zich te hebben gelegitimeerd, je huis binnen te treden????? :denken:

Maria7
Actief

Adriano schreef:Dat vind ik zeer coulant van de stichting dat ze op dat verzoek zijn ingegaan, zeker nadat er zoveel stampij is gemaakt.
Wees ze daar maar dankbaar voor, is het niet zo dat als mevr V het verloren had ze dan een strafblad had gehad ?
Dit heeft niks met coulantie te maken.
:idea:

Strafblad?Waarvoor?

Adriano
Actief

Voor heling.
Maria7
Actief

Stond niet in het kortgeding. :denken:

Adriano
Actief

Ja, ik weet ook niet wat er in dat kort geding stond, maar dat leek me wel gebruikelijk.
Er zou toch een kort geding komen over het achterhouden van die hond.
marianca

Ongelezen bericht door marianca »

Maria7 schreef:Mevrouw de V kreeg vanmorgen om 10u50 het bericht dat de stichting de zaak heeft afgeblazen.Dit op verzoek van mevrouw de V.
Nu kan Douce tenminste op de adoptielijst komen.Had niet gekund als mevrouw de V de zaak had gewonnen, want de stichting had al gedreigd ,dat mocht zij de zaak winnen er een bodemprocedure werd opgestart .Tja en zoiets kan jaren gaan duren en al die tijd moest Douce dan in een onafhankelijke opvang zitten en kon niet worden geadopteerd .
Nou,dat is een wijs besluit vam Mevr V.
Ach,en Douce zal het niet erg gevonden hebben als ze het woord ' adoptie` niet achter haar naampje zal zien.. :wink:
Zij is tevreden waar ze is...

Zo,nu is er rust en kan het Topic Douce sluiten,toch?
Maar,Maria...ILL be watching you
Maria7
Actief

marianca schreef:
Maria7 schreef:Mevrouw de V kreeg vanmorgen om 10u50 het bericht dat de stichting de zaak heeft afgeblazen.Dit op verzoek van mevrouw de V.
Nou,dat is een wijs besluit vam Mevr V.
Ach,en Douce zal het niet erg gevonden hebben als ze het woord ' adoptie` niet achter haar naampje zal zien.. :wink:
Zij is tevreden waar ze is...

Zo,nu is er rust en kan het Topic Douce sluiten,toch?
Maar,Maria...ILL be watching you
Ik denk ook dat haar naampje niet op de adoptielijst zal komen.Kijk dit typeert de stichting(be watching you).Dit soort opmerkingen vinden ze heel normaal.

Adriano
Actief

Wat een onzin Maria, dit schrijft Marianca, je kunt wel alles op stichtingen willen afschuiven, maar daar trapt niet iedereen in.

In eerste instantie deed deze flauwekul me denken aan een paar kinderen die betrapt waren op het jatten van een lolly en daarna stonden te stampen op de grond,
maar bij nader inzien moet ik mijn mening toch bijstellen omdat het hier triest genoeg om volwassen mensen gaat.
Ik zal het nog zo netjes mogelijk proberen te omschrijven,

Ken je dat verhaal van mensen die anderen onzedig betasten en bij arrestatie in de verdediging schieten met de woorden: maar ze zag er zo uitdagend uit dus ze vroeg er zelf om, excuses zoeken om je eigen daden te vergoeilijken.
Daar begint deze hetze op te lijken.
Het is toch van de zotte dat diefstal, verduistering, heling, achterhouding en galspuierij gewoon als normaal word gezien door jou, ik zou niet graag jou buurvrouw willen zijn moest ik altijd om mijn spulletjes denken, tenminste als jij dit werkelijk allemaal kan goedkeuren.

Ik zal je maar niet zeggen wat ik had gedaan als dit mij was overkomen, ja, ik zeg het toch maar:
Ik had niet gerust tot ik het adres van die mensen had opgespoort, dezelfde dag zou ik een stuk of wat Hells angels van straat plukken en de hond daar goed of kwaadschiks s.a.p weghalen.
Wat dat betrefd heeft deze stichting dit nog heel netjes opgelost om de hond die hun toebehoorde terug te krijgen.
Laatst gewijzigd door Adriano op 08 nov 2010 16:47, 2 keer totaal gewijzigd.
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

marianca schreef:Maar,Maria...ILL be watching you
Wat een vreemde dreigende uitspraak... Is het nu allemaal Maria's schuld dat Douce niet goed geplaatst was, wegliep, niet gezocht werd en uiteindelijk bij mensen waar ze wel goed zat, weg moest?
RIP Cena :roos:
    marianca

SannePP schreef:
    marianca schreef:Maar,Maria...ILL be watching you
    Wat een vreemde dreigende uitspraak... Is het nu allemaal Maria's schuld dat Douce niet goed geplaatst was, wegliep, niet gezocht werd en uiteindelijk bij mensen waar ze wel goed zat, weg moest?
    Dreigend.. :scratch:

Maar goed,voor mij is dit Topic gesloten.Of,maria moet nog iets hebben... :scratch:
    Maria7
    Actief

Dit is een van de vele intimidatie,chantage reacties ,die worden gehanteerd zodra je het niet met de gang van zaken eens bent.Ik ben er totaal niet van onder de indruk.
    En Marianca bepaal jij nu hier of het topic wel of niet moet sluiten?

marianca

Maria7 schreef:Dit is een van de vele intimidatie,chantage reacties ,die worden gehanteerd zodra je het niet met de gang van zaken eens bent.Ik ben er totaal niet van onder de indruk.
    En Marianca bepaal jij nu hier of het topic wel of niet moet sluiten?
    Nee hoor,is geen chantage,intimidatie..Ik blijf gewoon opkomen voor mijn Stichting dus ,waar jij ook bent daar kom ik ook.Je kan ook eens iets in het postieve gaan zien,Maria..

Nou,ga gewoon door over Douce,weet ik veel dat jij nog niet uitgepost bent..
    empyree
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
    Aantal honden: 5
    Contacteer:

Ongelezen bericht door empyree »

Adriano schreef:Voor heling.
    Heling is doorverkopen van gestolen waar en dat is hier helemaal niet aan de orde !

Ik begrijp nog steeds met de beste wil van de wereld niet waarom die hond niet bij de familie mocht blijven. Als men daar om die hond gaf en goed voor haar zorgde dan is de opzet van de RDE toch geslaagd of ben ik nu gek :denken:

Ik blijf nog steeds het gevoel houden........Douce moet terug en opnieuw in de adoptie voor de centen..........
    Sandra
    Afbeelding
    Reny
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
    Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Reny »

Kijk er komen mensen ook op dit forum omdat de RDE hun geen bal kan schelen.
    Mensen die begaan zijn met honden, die van hun en van anderen. Zo ongeveer 99% van de hoeveelheid leden hier.

Zelf heb ik het idee dat we jou Marianca(en nog wat anderen schat ik in) pas weer terug zien als er weer eens wat gepost wordt over jouw stichting.
    Ik geloof niet dat ik er een traan om zal laten.

Wat ik wel heb geleerd van dit topic is dat ik mensen in mijn omgeving ten stelligste zal ontraden om een hond bij die stichting te halen. Wat dat betreft is er geen betere reclame dan mond op mond reclame toch.
    Jammer genoeg zijn er genoeg andere stichtingen. Jammer omdat ze helaas nodig zijn, maar gelukkig omdat je zelfs kunt shoppen bij de verschillende stichtingen qua begeleiding en nazorg.

toedeloe
    En de groeten van de mannen :zwaai
    chrico
    Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Adriano schreef:

Ik zal je maar niet zeggen wat ik had gedaan als dit mij was overkomen, ja, ik zeg het toch maar:
    Ik had niet gerust tot ik het adres van die mensen had opgespoort, dezelfde dag zou ik een stuk of wat Hells angels van straat plukken en de hond daar goed of kwaadschiks s.a.p weghalen.
    Ik denk niet dat het jou gebeurd want ik neem aan dat je niet pas na 2 jaar aan de bel trekt :wink:
    Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
    Dyna, Lulu, Kito, Nikan
    twinkeltje
    moderator
    Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
    Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Na lang overleg hebben we besloten dat dit topic gesloten blijft.
    Dit wordt waarschijnlijk nooit een normale discussie meer, en blijft om beschuldigen en leugens over en weer draaien.
    Afbeelding
    Gesloten

Terug naar “Discussieforum”