Ik ben vandaag begonnen met temperaturen, vanmorgen was haar temp. 36,9 (2x gemeten

Tijdens haar dracht heb ik haar af en toe getempt maar dit was altijd in de avond en toen waren de temp. gemiddeld 37,8.
Moderator: moderatorteam
Wat zijn ze schattig hehercujess schreef:Ja, de temperatuur kan 's avonds en 's ochtends behoorlijk schelen. Ik ging ook fanatiek temperaturen vanaf een week van te voren. Volgende keer doe ik het vanaf een dag voor de uitgerekende datum. Gewoon vanavond nog een keer temperaturen.
Ik had vandaag trouwens een wildkleur chocolade dwerg in de trimsalon en ik moest direct aan Truffle denken
Geweldig!chocolat schreef:Wat zijn ze schattig hehercujess schreef:Ja, de temperatuur kan 's avonds en 's ochtends behoorlijk schelen. Ik ging ook fanatiek temperaturen vanaf een week van te voren. Volgende keer doe ik het vanaf een dag voor de uitgerekende datum. Gewoon vanavond nog een keer temperaturen.
Ik had vandaag trouwens een wildkleur chocolade dwerg in de trimsalon en ik moest direct aan Truffle denkenalleen van Truffle is er maar een, hihi van mij ook.
![]()
Ik wilde ook nog niet iedere dag gaan meten, maar wilde even aankijken wat haar gemiddelde temp. nu is om dadelijk de vergelijking te maken. gisteren nog getempt en ze blijft nu gemiddeld op 37,2 hangen wel vreemd omdat ze eerder in de dracht gemiddeld 37,9 had ik heb dus het idee dat de temp tijdens een dracht ook veranderd.
af en toe is het zo sneu, als ik mijn hand op haar buikje leg dan voel je een hele kermis daarbinnen. we hadden wel iets geinigs hier onze jongste zoon heeft uit zo'n spionage speelgoedserie een soort van afluisterapperaat; een apperaat met een hoofdtelefoon en een soort zuignapje om tegen het raam of muur te zetten het versterkt dan het geluid en je kan dan "afluisteren" Hij komt hier dus mee naar beneden en zegt mam moet je mijn hart eens horen en ik had gelijk zoiets van hee geef eens even en raar maar waar het werktje hoort die kleintjes draaien of in ieder geval bewegen en af een toe een blub
oke ik hoor ze nog net niet blaffen.
Op zich best goed, geeft mij nog geen idee dat de bevalling nadert dus ik denk dat ze de dracht netjes uitwaggeld.Melanie 74 schreef:En hoe is het met Truffle??
Chris* schreef:Geweldig, allemaal kleine truffeltjes....
Als ze chocolade truffels ook kunnen zoeken, liefst!carine schreef:Chris* schreef:Geweldig, allemaal kleine truffeltjes....
![]()
ik heb hier twee truffelzoekers rondlopen
eens langskomen??