mijn ervaring is dat de franssen erg hondvriendelijk zijn.(honden mogen reswtaurants binnen mee op boottochtjes grotten..vanalles
ik heb goede ervaringen met domaine la malisonne (cote d"azur)en domaine le jantou(provence)
ik boek altijd een stacaravan met veranda zodoende heb je altijd een stuk schaduw.
we zijn zelfs een keer met toen nog shaggy en nina (shaggy een ambull van bijna 60 kilo) naar st tropez geweest,we zijn daar op een terras gaan zitten van een loungebar (heel decadent) in de haven tegenover miljoenenjachten..en de honden kregen eerder drinken dan wij..en uit een champagnebowl

en we hebben sindskort een caravan in de ardennen staan in basse bodeux (dorpje vlakbij coo) midden in het bos.Een hele hondvriendelijke camping en een paar meter achter onze caravan beginnen de wandelroutes.
in de buurt zijn genoeg leuke restaurantjes en nog een aanrader plopsaland Coo (honden mogen aangelijnd binnen).
nina heeft een paar weken geleden clown bumbaa ontmoet
campingsite: http://www.freewebs.com/lanciennebarriere" onclick="window.open(this.href);return false;