Sorry, waarschijnlijk zit onze auto volmercedes2803 schreef:Gaan er mensen uit de omgeving Zwolle/Almelo die nog 1 plekje vrij hebben in de auto?![]()
Ik woon in Hardenberg maar kan wel op de lijn Almelo/Zwolle/Hoogeveen ergens naartoe rijden om me op te laten pikken...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De Winner
Moderator: moderatorteam
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: De Winner
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
mercedes2803 schreef:Gaan er mensen uit de omgeving Zwolle/Almelo die nog 1 plekje vrij hebben in de auto?![]()
Ik woon in Hardenberg maar kan wel op de lijn Almelo/Zwolle/Hoogeveen ergens naartoe rijden om me op te laten pikken...
-
Chevy
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Grote zwitserse sennenhond, pomeranian.
- Contacteer:
Nanna schreef:Nope. Te duur en te vies.
Bijna 70 euro inschrijfgeld, 15 euro parkeren en als je binnen bent mag je, na eerst over alle stront gegleden te zijn, 3 euro afrekenen voor een bak koffie.
Mij niet gezien. :N:
Ik moest hier wel even om lachen :lol:
Wij gaan ook, en ik ben het er mee eens dat het erg duur is, maar over strontglijden voordat je bij de koffiebalie komt, dat heb ik gelukkig nog niet aan den lijve hoeven ondervinden :lol:
Ik wou Roxy ook inschrijven, maar vind het gewoon teveel geld. Dan schrijf ik liever een andere show in die iets minder duur is en ga ik hier lekker kijken, want de winner is wel een leuke show om altijd ff lekker rond te sneupen
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Doet hij mee? Wij gaan waarschijnlijk ook zondag (zonder Roos) gewoon om te kijkenElmo/maureen schreef:Is er ook op zondag, met Elmo. Heb altijd gezegd dat ik een keer naar de winner wil. Vorig jaar kon het niet, viel op mijn verjaardag
We wonen er een halfuurtje vanaf of zo.

- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Hey.... bedankt voor de tip/linkMissDorien schreef:Als je bezoeker bent moet je niet vergeten de kortingsbon uit te printen!
Klik
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Jij komt toch showen??Badu schreef:Hey.... bedankt voor de tip/linkMissDorien schreef:Als je bezoeker bent moet je niet vergeten de kortingsbon uit te printen!
Klik
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik kom fimpjes en foto's maken.... zonder hondYvetteJ schreef:Jij komt toch showen??Badu schreef:Hey.... bedankt voor de tip/linkMissDorien schreef:Als je bezoeker bent moet je niet vergeten de kortingsbon uit te printen!
Klik
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Ja Elmo doet meeLellibel schreef:Doet hij mee? Wij gaan waarschijnlijk ook zondag (zonder Roos) gewoon om te kijkenElmo/maureen schreef:Is er ook op zondag, met Elmo. Heb altijd gezegd dat ik een keer naar de winner wil. Vorig jaar kon het niet, viel op mijn verjaardag
We wonen er een halfuurtje vanaf of zo.
- Nuran Gino
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee Zwitserse Witte Herders, Nuran en Santoz
- Contacteer:
Weet iemand waarom er een leeftijdlimiet zit aan de toegang tot de winner van pups? Dus niet om mee te doen, maar om te gaan kijken. Pups moeten een minimum leeftijd hebben van 16 weken.
Dat ze volledig geënt moeten zijn snap ik, maar de leeftijdsgrens is mij niet duidelijk.
Ik vraag dit omdat ik zelf een pup heb van dan 12 weken. Nuran heb ik ingeschreven, en ik wil de pup meenemen. Maar straks weigeren ze mijn pup de toegang....heeft iemand al eens een pup meegenomen naar de Winner die jonger was dan 16 weken?
Dat ze volledig geënt moeten zijn snap ik, maar de leeftijdsgrens is mij niet duidelijk.
Ik vraag dit omdat ik zelf een pup heb van dan 12 weken. Nuran heb ik ingeschreven, en ik wil de pup meenemen. Maar straks weigeren ze mijn pup de toegang....heeft iemand al eens een pup meegenomen naar de Winner die jonger was dan 16 weken?
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Wij zijn vorig jaar met onze hond als bezoeker naar de winner gegaan, Magic was toen 14 weken oud. Er werd niet gecontroleerd.Nuran Gino schreef:Weet iemand waarom er een leeftijdlimiet zit aan de toegang tot de winner van pups? Dus niet om mee te doen, maar om te gaan kijken. Pups moeten een minimum leeftijd hebben van 16 weken.
Ik denk dat het voor je eigen afweging is of het leuk gaat zijn voor zo'n jonge pup, want het is wel heel druk. Wij zijn zelf vorig jaar pas om 14.00 uur gegaan, toen de grootste drukte in de ringen al voorbij was. Magic heeft toen nog lekker met zijn papa kunnen spelen, want die was al klaar met showen.

Iedere dag feest!
- Nuran Gino
- Zeer actief
- Contacteer:
We nemen een bench mee, dus de pup kan zich zo ie zo aan de drukte onttrekken.Magic schreef:Wij zijn vorig jaar met onze hond als bezoeker naar de winner gegaan, Magic was toen 14 weken oud. Er werd niet gecontroleerd.Nuran Gino schreef:Weet iemand waarom er een leeftijdlimiet zit aan de toegang tot de winner van pups? Dus niet om mee te doen, maar om te gaan kijken. Pups moeten een minimum leeftijd hebben van 16 weken.
Ik denk dat het voor je eigen afweging is of het leuk gaat zijn voor zo'n jonge pup, want het is wel heel druk. Wij zijn zelf vorig jaar pas om 14.00 uur gegaan, toen de grootste drukte in de ringen al voorbij was. Magic heeft toen nog lekker met zijn papa kunnen spelen, want die was al klaar met showen.
En dan maar een beetje de drukte ontwijken.....maar jij bent dus niet gecontroleerd? Ok, krijg weer een beetje hoop
- Erwina
- Zeer actief
Nog 3 dagen! De kaartjes zijn hier inmiddels ook binnnen, dus laat het maar snel zaterdag zijn. Lekker 2 dagen honden kijken 
Welkom Ollie!

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012
- Nuran Gino
- Zeer actief
- Contacteer:
we hebben besloten om de pup niet mee te nemen...mijn broer wilde wel op hem passen, dus alles geregeld!Nuran Gino schreef:We nemen een bench mee, dus de pup kan zich zo ie zo aan de drukte onttrekken.Magic schreef:Wij zijn vorig jaar met onze hond als bezoeker naar de winner gegaan, Magic was toen 14 weken oud. Er werd niet gecontroleerd.Nuran Gino schreef:Weet iemand waarom er een leeftijdlimiet zit aan de toegang tot de winner van pups? Dus niet om mee te doen, maar om te gaan kijken. Pups moeten een minimum leeftijd hebben van 16 weken.
En dan maar een beetje de drukte ontwijken.....maar jij bent dus niet gecontroleerd? Ok, krijg weer een beetje hoop
Heb er zin in...op naar Zondag!!
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Helemaal verkeerd begrepen danBadu schreef:Ik kom fimpjes en foto's maken.... zonder hondYvetteJ schreef:Jij komt toch showen??
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Contacteer:
Ohhh ik heb er toch zo ontzettend veel zin in!!
Morgen komt mijn moeder deze kant op, en zaterdag lekker vroeg richting amsterdam! Wil wat demonstraties bekijken, en natuurlijk lekker shoppen.
Ik wil even een lekkere shampoo voor mijn hond kopen, iemand tips?
Morgen komt mijn moeder deze kant op, en zaterdag lekker vroeg richting amsterdam! Wil wat demonstraties bekijken, en natuurlijk lekker shoppen.
Ik wil even een lekkere shampoo voor mijn hond kopen, iemand tips?
- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gordonsetter
- Contacteer:
Gelukkig is het al bijna zondag, onwijs veel zin in!
Lekker gordon setters kijken en allerlei andere rassen en natuurlijk shoppen
Lekker gordon setters kijken en allerlei andere rassen en natuurlijk shoppen
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Misschien handig om te weten voor wie met de auto naar de Winner gaat: dit weekend is een stuk van de A1 afgesloten ivm asfalteerwerkzaamheden.
Zie voor meer info:
http://www.vananaarbeter.nl/werkzaamhed ... eg_naam=A1" onclick="window.open(this.href);return false;
Zie voor meer info:
http://www.vananaarbeter.nl/werkzaamhed ... eg_naam=A1" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Magic op 26 nov 2010 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Iedere dag feest!
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben er zaterdag, zonder hond.
Ik heb een spijkerbroek aan en een grijze sweater met New York erop.
Hang rond bij ring 22, de JAck Russells
Ik heb een spijkerbroek aan en een grijze sweater met New York erop.
Hang rond bij ring 22, de JAck Russells
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
lonneke
- Zeer actief
- Contacteer:
ik ga zaterdag kijken en shoppen
ga met iemand mee die bij de landseers loopt
ga met iemand mee die bij de landseers loopt
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
- Nuran Gino
- Zeer actief
- Contacteer:
Dank je wel, en ik ga de hele toko leegkopenNanna schreef:Ik ga niet maar ik wil wel even iedereen die wèl gaat, morgen en overmorgen, heel veel succes toewensen en vooral heel veel hondenplezier.![]()
En koop niet teveel
- Marlouke
- Actief
- Mijn ras(sen): Old Englisch Bulldog x Franse basset en een bruine Labrador
- Contacteer:
Ja wij gaan ook
op zaterdag!!! Maar eerst nog examen AV doen van O&O... en dan door naar de Winner .... Ik weet wel waar ik meer naar uit kijk :lol:
Treibball, het samenwerkingsspel tussen baas & hond! http://www.sportdog.nl
-
Sita
- Zeer actief
Succes met je examen!Marlouke schreef:Ja wij gaan ookop zaterdag!!! Maar eerst nog examen AV doen van O&O... en dan door naar de Winner .... Ik weet wel waar ik meer naar uit kijk :lol:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Marlouke
- Actief
- Mijn ras(sen): Old Englisch Bulldog x Franse basset en een bruine Labrador
- Contacteer:
ThnxSita schreef:Succes met je examen!Marlouke schreef:Ja wij gaan ookop zaterdag!!! Maar eerst nog examen AV doen van O&O... en dan door naar de Winner .... Ik weet wel waar ik meer naar uit kijk :lol:
Treibball, het samenwerkingsspel tussen baas & hond! http://www.sportdog.nl
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Ik ga zaterdag iig, zondag wss ook.
Neem Zarah mee denk ik, dus ben daaraan te herkennen. Spreek me gerust aan!
Neem Zarah mee denk ik, dus ben daaraan te herkennen. Spreek me gerust aan!

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Voor het geval ik er niet meer aan toe kom of het vergeet.....
allemaal heel veel succes!!!!
allemaal heel veel succes!!!!

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
magnum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders
Ik ben morgen ook op de winner te vinden, wel zonder honden.
Ga lekker shoppen voor de honden
Ga lekker shoppen voor de honden

- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Bij het Europaplein hebben ze ook werkzaamheden. Handig weer.Magic schreef:Misschien handig om te weten voor wie met de auto naar de Winner gaat: dit weekend is een stuk van de A1 afgesloten ivm asfalteerwerkzaamheden.
Zie voor meer info:

- Nuran Gino
- Zeer actief
- Contacteer:
Maar even extra reistijd incalculeren.ladybird schreef:Bij het Europaplein hebben ze ook werkzaamheden. Handig weer.Magic schreef:Misschien handig om te weten voor wie met de auto naar de Winner gaat: dit weekend is een stuk van de A1 afgesloten ivm asfalteerwerkzaamheden.
Zie voor meer info:
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Ik ga het helaas niet redden. Mijn moeder heeft geen zin om het geld -dat op mijn internetrekening staat- er van af te halen.

- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
wat flauwHilde schreef:Ik ga het helaas niet redden. Mijn moeder heeft geen zin om het geld -dat op mijn internetrekening staat- er van af te halen.