Ik ga het vanavond nog eens proberen maar ik gok op niks. Er zit wel een reden achter hoor, ik heb niet aardig genoeg gedaan de laatste tijdPumi schreef:wat flauw

Moderator: moderatorteam
Ik ga het vanavond nog eens proberen maar ik gok op niks. Er zit wel een reden achter hoor, ik heb niet aardig genoeg gedaan de laatste tijdPumi schreef:wat flauw
Jou herken ik wel.magnum schreef:Ik ben te herkennen aan mijn leger petje, met de namen Magnum en Nazca (was mijn oude hond) erop.
Heb ook nog een lichtblauwe rugzak op mijn rug hangen.
Dus mocht je me zien, dan kun je me aanspreken.
Gaan ze me dan weer vertellen dat ik Zarah 1 keer per week moet wassen.Rosita Compagner schreef:als je vanuit de Europahal de Amstelhal in loopt en rechts kijkt, dan zie je dit
loop er gerust naar toe en laat je door de ABHB-vertegenwoordigers uitleggen waarom je een gediplomeerde en aangesloten trimmer kan kiezen.
ABHB goes Winner!
't model is mijn partner frank
mág wassenmoosje schreef: Gaan ze me dan weer vertellen dat ik Zarah 1 keer per week moet wassen.
Ik klaag niet.Rosita Compagner schreef:mág wassenmoosje schreef: Gaan ze me dan weer vertellen dat ik Zarah 1 keer per week moet wassen.en alleen als je klaagt over het verharen
Ben jij er zondag?Denise. schreef:Kan je eigenlijk pinnen om je kaartje te betalen? En kan je pinnen bij de stands?
Nee morgenLéonieHonden schreef:Ben jij er zondag?Denise. schreef:Kan je eigenlijk pinnen om je kaartje te betalen? En kan je pinnen bij de stands?
Ben jij er zondag danLéonieHonden schreef:Ben jij er zondag?Denise. schreef:Kan je eigenlijk pinnen om je kaartje te betalen? En kan je pinnen bij de stands?
Denise. schreef:Kan je eigenlijk pinnen om je kaartje te betalen? En kan je pinnen bij de stands?
Mooidogluna schreef:Denise. schreef:Kan je eigenlijk pinnen om je kaartje te betalen? En kan je pinnen bij de stands?
Bij vele stands kan je pinnen
oa. bij diergigant
Mag je niet mee?Rinne Roos schreef:Iedereen heel veel succes gewenst en natuurlijk heel veel plezier!
Enne... mijn vrouw loopt er los rond, zullen jullie goed op haar passen?
Onaangelijnd!? Ojee!Rinne Roos schreef:Iedereen heel veel succes gewenst en natuurlijk heel veel plezier!
Goed dat je het zegt, koop ik morgen even een breakstick.Rinne Roos schreef:Iedereen heel veel succes gewenst en natuurlijk heel veel plezier!
Ik ben gezellig thuis met 4 hondenmoosje schreef:Mag je niet mee?Rinne Roos schreef:Iedereen heel veel succes gewenst en natuurlijk heel veel plezier!
Volgens mij hebben ze voor elke dag een aparte catalogusnathalie schreef:Zou iemand die morgen gaat voor mij in de catalogus willen kijken hoeveel puppy teven en reuen en bij de weimpjes korthaar ingeschreven zijn?