Na het evenement mag Bunker ook mee gaan trainen, kijken of die het wat vindt.
Hier een foto van Elektra tijdens haar farjump,

Moderator: moderatorteam
Ja, er komt nog veel meer bij kwa onderdelen maar wat ze nu doen is al erg leuk vindt ik en nog belangrijker Elektra ookblondie schreef:Wat een leuke foto zeg! Divers wat ze trainen dus, leuk
Ja, dat is duidelijk te zien aan haar pretbekjeBrigitte schreef:wat ze nu doen is al erg leuk vindt ik en nog belangrijker Elektra ook
Ja dat was eerlijk gezegd wat ik ook dacht bij de foto (niet alleen omdat het jou en electra betrof hoor)Brigitte schreef:Ja, er komt nog veel meer bij kwa onderdelen maar wat ze nu doen is al erg leuk vindt ik en nog belangrijker Elektra ookblondie schreef:Wat een leuke foto zeg! Divers wat ze trainen dus, leuk
Dank je wel, dat zal zeker lukkenHilde schreef:Wat leuk Bri! Veel plezier komende tijd met bezig zijn
Ja, ik vind dat ook wel leuk. Zeker als je niet zo'n makkelijk ras hebt is het wel leuk om met echte liefhebbers en kenners te trainen.LéonieHonden schreef:Wat een gave actiefoto!Handig ook een club die vaker met dat soort rassen traint.
Haha ja die smile is er niet vanaf te meppen hoorJaap* schreef:Ja, dat is duidelijk te zien aan haar pretbekjeBrigitte schreef:wat ze nu doen is al erg leuk vindt ik en nog belangrijker Elektra ook![]()
Mooi gezicht hoor, succes
Dat lijkt me wel duidelijknathalie schreef:Hoe leer je ze eigenlijk om ver te springen?
Maar en ligt op de foto toch niet 2,5 meter buis? Dat kon ze dan al, neem ik aan? En kunnen ze zich niet bezeren hieraan?Brigitte schreef:Gewoon een paar buisjes en dan steeds 1 erbij
Nee, op de foto ligt er 1/2 meter en sprong ze uiteindelijk 2.45 en op het event begon ik met 1.50 en het is best intensief dus werd ze vrij snel moe want wij doen het pas sinds kort. Ik had makkelijk hoger kunnen beginnen volgens sommige dan had ze mss wel 4 meter gesprongen maar ja je kan ook teveel willen voro de 1ste keer denk ik dannathalie schreef:Maar en ligt op de foto toch niet 2,5 meter buis? Dat kon ze dan al, neem ik aan? En kunnen ze zich niet bezeren hieraan?Brigitte schreef:Gewoon een paar buisjes en dan steeds 1 erbij
(ik vraag het gewoon uit intresse hoor)