Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De Winner

Moderator: moderatorteam

Josee
Zeer actief
Mijn ras(sen): weimaraners
Contacteer:

Re: De Winner

Ongelezen bericht door Josee »

Iedereen van harte met de resultaten!!
@ladybird: En wow gaaf hoor 4x op rij de winnertitel mee nemen!!
Supernova
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Supernova »

YvetteJ schreef:
Denise. schreef:
Shima schreef: Vertel eens?
Er zat een jonge staff te janken in de bench, en er werd dan gewoon tegen de bench getrapt.
En allerlei mensen die maar bleven rukken aan slipkettingen. En honden die fikse tikken kregen als ze even niet luisterde :19:
Ik vond het echt helemaal niks.

Was overigens niet bij alle bazen zo, maar ik heb het toch wel veel gezien.
Ik heb helemaal geen nare dingen gezien eigenlijk, gelukkig maar want ik hou daar ook nooit zo van maar goed.
Toby heeft het ten opzichte van Bleiswijk erg goed gedaan, hij kon zich weer een beetje ontspannen en was bij lange na niet zo bang als toen. Helemaal relaxt is een ander verhaal maar volgens mij vond hij het wel een leuke dag!

Verder even lekker geshopt natuurlijk, ik zou morgen wel nog een keertje willen :lol1: :mrgreen:
Ik heb wel hele nare dingen gezien, voor mij was de pret er snel vanaf in ieder geval. Ik had een beetje het idee dat sommige showen net iets te belangrijk vonden. Maar ook bezoekers met honden die erg hard voor hun hond waren. Nouja, ik vond het niks :wink:
jores
Zeer actief
Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door jores »

@Ladybird: :ok: van harte gefeliciteerd, mooie prestatie om 4 jaar op rij met een winner thuis te komen
groetjes Annemie

Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding

http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

iedereen die het verdient heeft gefeliciteerd :cheer: :ok:
shibashira
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door shibashira »

Maeve schreef:In de rasstandaard staat soms of angst ook een diskwalificerende fout is, zou je moeten opzoeken van je ras. Wel balen hoor! Toch weer een nare ervaring voor hem doordat de keurmeester misschien wel iets te lomp was? Ik had van keurmeesters altijd begrepen dat Shibas er een beetje om bekend staan, dan zou ik zeker met een pupje wat voorzichtig zijn in de benadering, om dit te voorkomen.
De andere Shiba eigenaren zeiden daar al dat het raar was dat er gediskwalificeerd achter zijn naam kwam te staan. Dat hij om deze reden niet gediskwalificeerd mocht worden. Schuwheid is een fout staat in de beschrijving, maar niet een diskwalificerende fout. Dat zou het pas zijn bij agressie en dat was die niet. Op zich vond ik de keurmeester niet echt lomp hoor, maar Taro snapte er niks meer van... hij is nog zo jong en weet niet anders dan dat die op tafel moet staan. En dan laat hij alles toe. Ik doe ook ringtraining met hem en mijn vriend showde hem, dus misschien dat ook wat onwennig. Nou al met al een leuke dag gehad en Taro hoeft van mij nooit meer de ring in. Het shoppen vond hij veel leuker :mrgreen:

edit... shiba's staan er trouwens zeker om bekent dat ze wat terughoudend zijn. Wij hadden gewoon de pech eerste te zijn, de rest werd op tafel gekeurd. Denk dat het overgrote deel moeite zou hebben met op de grond keuren. Na afloop wilde de fokker van taro nog met mij opnieuw de ring in om hem op tafel te zetten en te laten betasten door de keurmeester. Zodat niet alleen Taro met een goed gevoel wegging, maar ook dat de keurmeester nog even te horen zou krijgen hoe jammer dit nu was. Maar ach... vriendlief wilde niet meer... Taro had de knollen op en ik had mijn portemonnee nog niet leeg, dus toen we eenmaal terug kwamen bij der ring waren ze al klaar en KM weg.
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya
Afbeelding
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Ik ben gister ook even geweest en vond het weer erg leuk :ok: Alleen inderdaad veel geruk aan slipkettingen of nee daar noem je dat natuurlijk "showriempjes". Af en toe was je gewoon bang dat de hoofd van hun romp werd afgetrokken.
Ik heb trouwens hertenribben bij kiezebrink meegenomen wat 2kg zou moeten zijn maar eenmaal thuis gekomen heb ik het gewogen en het is 1370 gram. Niet erg netjes.
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund

Ongelezen bericht door Renske »

Valerie schreef: Ik heb trouwens hertenribben bij kiezebrink meegenomen wat 2kg zou moeten zijn maar eenmaal thuis gekomen heb ik het gewogen en het is 1370 gram. Niet erg netjes.
Ik zou ze een mailtje sturen met foto en al erbij. Zoveel verschil, dat is echt te veel.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Renske schreef:
Valerie schreef: Ik heb trouwens hertenribben bij kiezebrink meegenomen wat 2kg zou moeten zijn maar eenmaal thuis gekomen heb ik het gewogen en het is 1370 gram. Niet erg netjes.
Ik zou ze een mailtje sturen met foto en al erbij. Zoveel verschil, dat is echt te veel.
Ja je zou toch denken dat je meer zou krijgen ipv minder als ze hun bedrijf willen promoten :mrgreen:
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund

Ongelezen bericht door Renske »

Valerie schreef:
Ja je zou toch denken dat je meer zou krijgen ipv minder als ze hun bedrijf willen promoten :mrgreen:
Precies, ze de kans geven om het te herstellen, want anders levert het ze wel negatieve reclame op.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

ladybird schreef:
Podenji schreef:WWOOOHOOOOOO dat was dan wel boven je verwachting :F: geweldig, en van harte :cheer: :cheer: :cheer:
Ik ging voor een ZG en kwam thuis met een volle bak :pffff:
Yeahhhhhhhhhhhhh zie je wel: de draak rules :cheer: :cheer:
wat gaaf Armanda :ok: :ok:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
PHILA
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door PHILA »

Ook onze Markiesjes zijn gisteren (weer) op de Winner geweest. Voor Twister & Phila was het dit jaar hun 10e Winner; nog even getwijfeld of ik ze zou inschrijven - wanneer moet je stoppen met het showen...? -, maar de "nieuwe Veteranentitel" gaf toch de doorslag.

10 jaar en voor de 10e maal op de Winner; Twister "did it again": 1U Veteranenklasse reuen, beste Veteraan, beste reu en BOB! :D 2 Winnertitels erbij brengt zijn aantal nu op 11 :cheer: Phila 1U Veteranenklasse teven en res. beste teef; eentje erbij brengt haar totaal nu op 6. Beste teef werd een door ons gefokt teefje (kleindochter van Twister) en ook 2 kinderen van Phila behaalde een U-tje.

Super geslaagde dag voor ons als fokkers, maar helaas zegt deze uitslag ook veel over de huidige "stand van zaken binnen het ras".... :roll:
Groetjes, Marian

en natuurlijk de "Veluws Markizaat Markiesjes" & BC Szuka!

Afbeelding

http://www.hetmarkiesje.nl
Nu ook: http://www.webdogs.nl
Rinne Roos
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 wetterhoun outcrossjes, 3 echte wetterhounen, 4 havanezers
Aantal honden: 9

Ongelezen bericht door Rinne Roos »

Wel super, hoor, 10 jaar de Winner met dezelfde hond! En dan met zulke resultaten thuiskomen :ok:
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Ik vonde de keuring bij de jacks niet helemaal eerlijk gaan we konden van te voren al zien wie er ging winnen. De Denen.
Dat was inderdaad te verwachten, maar mijn Soleil heeft het ook goed gedaan, 2de plaats Uitmuntend in de kampioensklasse, dus ik was best blij.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Prachtige resultaten Phila en Maryanne
gefeliciteerd :cheer: :cheer:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Ben net terug met Barca en deze keer was het geen succes. Ik ben eerst bij ring 20 gaan kijken want Marjoleine keurde (wat ze overigens helemaal top heeft gedaan :ok: ), toen naar mijn eigen hal en Barca even zijn plas laten doen voordat hij de ring in zou stappen.

Marjoleine had mij bij ring 7 op de uitlaatplaats gevonden en samen stonden we wat te keuvelen over haar keuring, die ik zo mooi vond. Ineens voelde ik het aan mijn riem en Marjoleine zag het daarna, Barca zakte plotsklaps door zijn achterpootje.. :N:

Marjoleine heeft Barca helemaal betast en geconcludeerd dat er niets gebroken was. Maar wat nou te doen? De keuring zou zo beginnen en ook al ontspande Barca iets, lekker liep hij niet.

Op aanraden van Marjoleine heb ik hem binnen laten liggen zodat hij warm zou blijven, te snel afkoelen was nu niet echt gewenst. Maar wat er nou precies gebeurde, ik weet het nog niet?

Barca is zeer snel uit de Kampioensklas gezet met een ZG. (Precies wat ik al voorspelde voordat hij door zijn achterpootje zakte)

Ik ben nog even naar de uitlaatplaats gelopen en pal achter elkaar overkwam het twee andere honden, beide zakte zonder reden door hun achterpootje. :19:

Alhoewel Marjoleine goed heeft gekeken of er geen glas in zijn voetzooltje zat, wilde ik toch weten hoe dit nou kon gebeuren? Ik zag geen brandende sigaret, Marjoleine ook niet. Geen oneffenheden, niks? Drie honden is dit dus overkomen. Ik heb niet kunnen ontdekken waar het eventueel aan zou kunnen hebben gelegen. Barca ligt nu lekker in zijn Biabed en morgen laat ik hem nakijken door de DA.

Oh ja, ik meldde het aan de km dat dit net is gebeurt pal voor de keuring. Dat ik hem door een km en even naar de e.h.b.o. had gebracht, zodat ik zeker wist dat het om een kleine verzikking gaat en niet iets ernstigs. De km gaf aan dat ik in de ring stond vanwege de schoonheid van mijn hond, waarop ik antwoordde "Ik vind mijn hond ook de schoonste en de mooiste." Ik voelde de bui al hangen en had van te voren al aan Marjoleine gezegd dat de keuze van de km al bekend was, volgens mij.

Marjoleine....ik heb gelijk gekregen.. :smile: :smile: :smile:
Eastmoor
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eastmoor »

Iedereen gefeliciteerd die het goed gedaan heeft hoor! En voor de pechvogels..... volgende keer beter toch?
Groetjes Angela
Sommige mensen hebben een Rottweiler.....wij hebben er drie

Afbeelding
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Vaag, en wat balen.
Ik vond gisteren de doorgang naar de uitlaatplaats belachelijk krap, en dan liep ik zonder hond......
Misschien dat ze zich verstapt heeft oid?
Beterschap en ik hoop dat het morgen meevalt...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
*Charlotte
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Charlotte »

Gefeliciteerd iedereen met de behaalde resultaten :cheer:

James liep vandaag voor de laatste keer in de jeugdklasse, samen met zijn broer Caelin en nog twee andere reuen. De keurmeester vond het een erg moeilijke keuze tussen James en Caelin, ze twijfelde erg lang. Uiteindelijk koos ze deze keer voor Caelin, omdat ze hem net wat meer 'flashy' vond. James kreeg dus een tweede plaats met een uitmuntend en een prima keurverslag, dus wij zijn tevreden :ok: Nummer drie en vier in de jeugdklasse kregen beide een zeer goed. Caelin moest daarna tegen wereldkampioen Foster lopen voor beste reu en Caelin won dit ook (werd dus zowel Jeugdwinner als Winner), dus geen schande om tweede te worden vandaag :lol1: James zijn zus Pippa werd Jeugdwinster en ook nog eens Nederlands Jeugdkampioen. Holly werd Winster, dus het was een dag met prachtige resultaten :cheer:

Niet veel geshopt vandaag, alleen een balletje gekocht :wink: Ik was op zoek naar een Flexi met zebraprint, maar die hadden ze niet. Ook niet veel mensen van het forum gezien, alleen Leonie en Manon. Marjolein heb ik helaas gemist vandaag...
Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irisz »

@ Wilma; er lag vanmorgen allemaal glas op de uitlaatplaats, dus ik denk dat het daar mis is gegaan! Het hele terrein lag vol glasscherven en werden vervolgens plat getrapt, dus uiteindelijk bleef een hoop gruis over. Ik heb er iets van gezegd en ze zouden het opruimen. Balen wel hoor. :-( hoe is het nu met het pootje van Barca?
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irisz »

Xavi ging met zijn 9 maanden en 1 dag voor het eerst jeugd in en niet zonder resultaat.
We waren met 7 jeugdreuen en hij sleepte toch zomaar de 3e plaats binnen! :cheer:
Hij kreeg een ZG omdat hij nog wat los in zijn gangwerk is, maar met de opmerking 'uitmuntend type!'.
Ik ben echt enorm trots en had dit nooit verwacht!
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Wij zitten ook weer in de trein naar huis. Lekker geshopt en wat dingetjes over Vizslas gekocht. Ik vond het met de drukte trouwens reuze meevallen. Helaas geen forummers geproken, alleen Marye langs zien lopen geloof ik.
suzan25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog

Ongelezen bericht door suzan25 »

Ben ook weer thuis. Fenja had een uitmuntend in de openklasse, maar geen plaatsing. Ik ben ontzettend blij met die u want er werden veel zg's uitgedeeld. Ook heeft ze voor het eerst in haar leven zich normaal laten betasten op tafel :cheer:
Verder hebben ze een nieuwe mand gekregen (een biabed) en heb ik wat carnivoer voor ze meegenomen.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Turbo! schreef:
Ik vonde de keuring bij de jacks niet helemaal eerlijk gaan we konden van te voren al zien wie er ging winnen. De Denen. :piew:
die waren er niet, de Noren wel :mrgreen:
Leonieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische honden
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Leonieke »

Wat een pech Wilma!! De rest allemaal super gefeliciteerd!!

Wij zijn ook weer terug.
Koh I Noor 2U in de jeugdklasse. De keurmeester heeft lang lopen twijfelen tussen 1 en 2 maar koos uiteidenlijk toch voor het Duitse teefje. Hij zei mij nog wel ook Noor onwijs mooi te vinden. Ze had een ook prachtig keurverslag.
Masai was dit keer 3U in de kampioensklasse.
Op zich tevreden, maar toch wel jammer dat Noor er net naast zat.

Verder wel een onwijs gave dag gehad en lekker geshopt voor sinterklaas. Ook Hercujess van het forum gezien met haar dashondje. Leuk!!
Laatst gewijzigd door Leonieke op 28 nov 2010 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
Hamilton
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

zo even snel, ben net thuis, maar om 18.45 op nederland 3 jeugdjournaal een item over de finale juniorhandling en mijn dame is daar te zien!!
(althans hoop ik want ze hebben we 3 kwartier opnames van haar gemaakt :ok: )
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Zarah en ik zijn ook weer thuis.
Ik heb Zwanet (Shima), Marye, Sieneke (Bas Rouge), Larissa (Eos) en Judith (JBK) gezien en gesproken.
Manon (Maeve) heb ik ook gezien maar niet gesproken.
Brigitte van de Bracco's sprak me aan, maar ik weet nog steeds niet goed wie ze is... :ugh: Sorry Brigitte!

Bianca (Bieb4) heb ik helaas niet gezien, had wel even willen kletsen. Wilma (Barca) heb ik ook niet gezien helaas.
Verder weer lekker geshopt, schapenribbetjes, hoefjes, farmfood kauwringen en een Wiebelkong voor Zarah.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Hamilton schreef:zo even snel, ben net thuis, maar om 18.45 op nederland 3 jeugdjournaal een item over de finale juniorhandling en mijn dame is daar te zien!!
(althans hoop ik want ze hebben we 3 kwartier opnames van haar gemaakt :ok: )
Hij staat aan!
Edit: Ze is meteen als eerste te zien. :ok:
Laatst gewijzigd door moosje op 28 nov 2010 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

moosje
Zeer actief
Contacteer:

Volgend jaar een HF standje neerzetten? :mrgreen:
Afbeelding

PattyB

Ongelezen bericht door PattyB »

Ik heb verschillende mensen gezien vandaag en véél gekletst en ook nog foto's gemaakt.
Shoppen niet echt. Marleen en Sharmayne konden er wat van. :mrgreen: Sjaak moest dat allemaal doormaken. :smile2: Met hun ben ik nog even meegelopen, maar op het einde was ik ze kwijt. :blauwoog: Ik heb Leonie, Ineke en Manon ook nog gezien. Ik was met Nathalie mee en heb de pa van Ushi gezien en uiteraard Nathalie met Ushi zelf in de ring.
Marjoleine heb ik gezien in ring 20.
Iris heb ik met Xavi gezien, dat hij 3e werd! :ok:
En ik heb natuurlijk even bij de stabij's gekeken. :mrgreen:
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

suzan25 schreef:Ben ook weer thuis. Fenja had een uitmuntend in de openklasse, maar geen plaatsing. Ik ben ontzettend blij met die u want er werden veel zg's uitgedeeld. Ook heeft ze voor het eerst in haar leven zich normaal laten betasten op tafel :cheer:
Verder hebben ze een nieuwe mand gekregen (een biabed) en heb ik wat carnivoer voor ze meegenomen.
Welke maat heb je genomen?

Caja heeft ook een nieuwe mand gekregen en die staat heel mooi hier thuis!

Caja haar zus is beste teef geworden, dus dat was leuk om te zien :D
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Show”