Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De Winner

Moderator: moderatorteam

Reny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Aantal honden: 2

Re: De Winner

Ongelezen bericht door Reny »

moosje schreef:Zarah en ik zijn ook weer thuis.
Ik heb Zwanet (Shima), Marye, Sieneke (Bas Rouge), Larissa (Eos) en Judith (JBK) gezien en gesproken.
Manon (Maeve) heb ik ook gezien maar niet gesproken.
Brigitte van de Bracco's sprak me aan, maar ik weet nog steeds niet goed wie ze is... :ugh: Sorry Brigitte!

Bianca (Bieb4) heb ik helaas niet gezien, had wel even willen kletsen. Wilma (Barca) heb ik ook niet gezien helaas.
Verder weer lekker geshopt, schapenribbetjes, hoefjes, farmfood kauwringen en een Wiebelkong voor Zarah.

:cry: Bonnie en mij heb je ook nog gezien :wink:
En de groeten van de mannen :zwaai
KynoFocus
Actief
Mijn ras(sen): Chihuahua x dwergkees
Cavalier King Charles Spaniel
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door KynoFocus »

Zo, weer thuis van de Winner.
Het was weer een ontzettend leuke dag. Ook veel mensen gesproken.

Helaas nu wel een aantal bezoekers gezien die niet heel fijn met hun hond om gingen...

En aan de deelnemers met goede resultaten natuurlijk: Gefeliciteerd!!!
Mooiere hondenfoto's maken? Dat kan met het boek "Hondenfotografie"
Afbeelding
Kyno Focus Hondenfotografie |::| Standhouder op de Winnershow 11 t/m 13 december 2015 - RAI Amsterdam
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Wij zijn ook weer terug van een dagje Winner! Veel bekenden gezien, sorry voor degene die ik niet heb aangesproken, ik heb vast mensen gemist! :mrgreen:

Nilo kreeg helaas een Goed :ugh:
De keurmeester vond hem te laag op de poten staan. Dit was de eerste keer dat we zoiets horen van in totaal 2 jaar showen dus we zullen het maar niet al te serieus nemen, hij was erg royaal met de Goedjes!
Daarna nog geholpen met de fokkersklasse in de erering, was een leuke ervaring met zo'n springToller :smile:
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Irisz schreef:@ Wilma; er lag vanmorgen allemaal glas op de uitlaatplaats, dus ik denk dat het daar mis is gegaan! Het hele terrein lag vol glasscherven en werden vervolgens plat getrapt, dus uiteindelijk bleef een hoop gruis over. Ik heb er iets van gezegd en ze zouden het opruimen. Balen wel hoor. :-( hoe is het nu met het pootje van Barca?
We kijken het vannacht aan en gaan anders bij ontij naar de DA. Voordeel van het wonen in A'dam is dat je zo bij de nachtdient bent en je van te voren al weet welke je moet bellen. Ze gaan eerdaags naar Sloterdijk verhuizen en dan is het nog dichterbij. :ok:

Irisz, dit moet het dan zijn geweest. :19: Ineens zakte hij weg (of trok zijn poot te snel op?) en begod, we hadden alletwee het idee van; wat is dit, hoe komt dit, waardoor gebeurt dit? Marjoleine vroeg of ik even met Barca een stukje wilde wandelen en terwijl ik dit deed, en zij zijn gangwerk bekeek, hadden we alletwee iets van, dit is raar? Barca ontspande wel iets maar bleef vreemd lopen.

Heel jammer en wat ik nu vermoed is dat ze het 'gruis' dicht aan de kant hebben geveegd. Ik heb geen gruis gezien terwijl ik voor het eerst mijn bril droeg. Dan zou je toch zeggen dat je het allemaal beter moet kunnen zien. De zonschittering was ook aan de andere kant, ik liep met Barca en Marjoleine aan de donkere kant.

Ik vond het voor die twee anderen honden heel naar om te zien. Ik zag het van een afstandje gebeuren met ongeveer 5 minuten tijd ertussen. Allebei waren het reuen. Ik heb zoveel mogelijk anderen gewaarschuwd om daar niet meer te lopen, meer kon ik niet doen. :oeps:
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Wat een geweldig weekend!

Helaas hinkte Mae de avond voor de show ineens, maar na een beetje Pijncompositum ging het 's morgens weer, dus hebben we haar toch meegenomen naar de RAI. Ondanks nog wat Pijncompositum begon ze vlak voor de keuringen weer te hinken en heb ik besloten om haar terug te trekken. Een dierenarts ter plaatse heeft haar onderzocht en constateerde dat het niks ernstigs was en waarschijnlijk een verstuiking is. Gelukkig hadden we Xena nog in de Jeugdklasse. Ze deed het geweldig en ze leek het type van de keurmeester. Er waren 15 inschrijvingen, dus werden we in twee delen gekeurd en in eerste instantie kreeg ik een ZG vaantje mee en dacht ik dat ze klaar was. Toen de tweede lichting gekeurd was, zei de ringmeester dat Xena terug moest komen en schreef zij achter haar nummer een Uitmuntend op. Als een haas haar weer uit de ring gehaald en werd ze uiteindelijk Jeugdwinster!!! Zó trots op ons meisje :-D

Vandaag stond onze Noa ook voor het eerst in de Jeugdklasse. Vorige week was ze net 9 maanden geworden en we hadden 6 inschrijvingen, waarvan één NJK. Ik verwachtte er dus niks van, maar ze behaalde maar mooi 2 Uitmuntend vóór de NJK :mrgreen:
suzan25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog

Ongelezen bericht door suzan25 »

marye schreef:
suzan25 schreef:Ben ook weer thuis. Fenja had een uitmuntend in de openklasse, maar geen plaatsing. Ik ben ontzettend blij met die u want er werden veel zg's uitgedeeld. Ook heeft ze voor het eerst in haar leven zich normaal laten betasten op tafel :cheer:
Verder hebben ze een nieuwe mand gekregen (een biabed) en heb ik wat carnivoer voor ze meegenomen.
Welke maat heb je genomen?

Caja heeft ook een nieuwe mand gekregen en die staat heel mooi hier thuis!

Caja haar zus is beste teef geworden, dus dat was leuk om te zien :D
Eén maat groter die jij hebt, ze hebben alle ruimte :mrgreen:
Turbo!
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Turbo! »

yamie schreef:
Turbo! schreef:
Ik vonde de keuring bij de jacks niet helemaal eerlijk gaan we konden van te voren al zien wie er ging winnen. De Denen. :piew:
die waren er niet, de Noren wel :mrgreen:
O nou noren dan hihi klinkt hetzelfde :pffff: als ze praten voor mij hoor
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

suzan25 schreef:
marye schreef:
suzan25 schreef:Ben ook weer thuis. Fenja had een uitmuntend in de openklasse, maar geen plaatsing. Ik ben ontzettend blij met die u want er werden veel zg's uitgedeeld. Ook heeft ze voor het eerst in haar leven zich normaal laten betasten op tafel :cheer:
Verder hebben ze een nieuwe mand gekregen (een biabed) en heb ik wat carnivoer voor ze meegenomen.
Welke maat heb je genomen?

Caja heeft ook een nieuwe mand gekregen en die staat heel mooi hier thuis!

Caja haar zus is beste teef geworden, dus dat was leuk om te zien :D
Eén maat groter die jij hebt, ze hebben alle ruimte :mrgreen:
Die hebben dan inderdaad de ruimte :F:
Afbeelding
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Reny schreef: :cry: Bonnie en mij heb je ook nog gezien :wink:
Oh, waar dan? :denken:
KynoFocus schreef:Zo, weer thuis van de Winner.
Het was weer een ontzettend leuke dag. Ook veel mensen gesproken.
Oh, helemaal vergeten jou te noemen in het lijstje met mensen die ik gesproken heb.
Ik was toch best lief tegen Zarah? Ze mocht alleen geen pepernoten van jullie, vond ze niet eerlijk.
Maeve schreef:Daarna nog geholpen met de fokkersklasse in de erering, was een leuke ervaring met zo'n springToller :smile:
Heb ik gezien, hij wilde niet echt stilstaan. :cheer:
hercujess schreef:Wat een geweldig weekend!
Jij ook gefeliciteerd!
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
PattyB

Ongelezen bericht door PattyB »

Oh, oh! En ik heb verschillende Komondors gezien. Voor het eerst in mijn leven. Jeetje, wat een imposante honden!

Leuke vloerkleedjes.. :mrgreen:
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

PattyB schreef:Oh, oh! En ik heb verschillende Komondors gezien. Voor het eerst in mijn leven. Jeetje, wat een imposante honden!

Die heb ik ook gezien, die liepen tussen de Boosjes. Erg aparte honden om te zien.
Afbeelding

Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

PattyB schreef:Oh, oh! En ik heb verschillende Komondors gezien. Voor het eerst in mijn leven. Jeetje, wat een imposante honden!

Dat dacht ik ook meteen! Wat een enorme honden zijn dat zeg!

Meave: ik heb je gezien in de erering met de springtoller :mrgreen:
Suzan en Fenja heb ik nog gezocht, maar er ik zag heul veel blue merle shelties, maar geen Fenja :jank:
Afbeelding
Jacintha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel

Ongelezen bericht door Jacintha »

Iedereen van harte met de behaalde resultaten!
En voor de mensen waarvan de resultaten wat tegenvielen, mooi balen, hopen dat ze volgend jaar beter keuren voor jullie!

Wilma en Tara: Ik hoop dat jullie hondjes snel weer de oude zijn.

Weet iemand trouwens heel toevallig de naam van de stand waar ze de KONG speeltjes met 30 % korting verkochten?
Ze hadden daar hele leuke waakbordjes gister maar die van de Teckel hadden ze alleen in zwart wit. Ik wil even op hun site kijken of ze toevallig ook in kleur zijn, maar dan moet je wel de naam van de winkel weten :roll:
Afbeelding
Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
moosje
Zeer actief
Contacteer:

Jacintha schreef:Weet iemand trouwens heel toevallig de naam van de stand waar ze de KONG speeltjes met 30 % korting verkochten?
Ze hadden daar hele leuke waakbordjes gister maar die van de Teckel hadden ze alleen in zwart wit. Ik wil even op hun site kijken of ze toevallig ook in kleur zijn, maar dan moet je wel de naam van de winkel weten :roll:
Ik zal even kijken of ik het bonnetje nog heb en of het daarop staat.
Heb een wiebelkong gekocht voor Zarah, en hij valt in de smaak!

Ow, en ik heb Taro volgens mij ook langs zien lopen met zijn vrouwtje.
Afbeelding

stefanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door stefanie »

Ik ben vandaag ook geweest en ik heb veel te veel geld uitgegeven. :ugh:Volgend jaar nemen we een karretje mee. :mrgreen:
Superleuk om al die verschillende rassen te zien maar jammer van de manier waarop sommige baasje met de honden om gingen. We zaten bij de Hollandse Herder langhaar te kijken en in de ring ernaast werden de Bobtails geshowed. Ik heb echt vol verbazing zitten kijken. Zelf tijdens het showen bleef men de honden fluffen/borstelen/touperen. :roll: Zo vreemd dat het haar op de kont zo hoog mogelijk werd gefluft zodat daar dan een grote bobbel zat. En al dat gesnok aan de lijn en geduw aan die koppies. Het gaat alleen maar om de ego's van de bazen en hoe de honden zich voelen is ondergeschikt.
Maar toch heb ik heel erg genoten en veel plezier gehad. Volgend jaar weer!

Iedereen die dit weekend mooie resultaten heeft behaald : heel erg gefeliciteerd!
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund

Ongelezen bericht door Renske »

Irisz schreef:@ Wilma; er lag vanmorgen allemaal glas op de uitlaatplaats, dus ik denk dat het daar mis is gegaan! Het hele terrein lag vol glasscherven en werden vervolgens plat getrapt, dus uiteindelijk bleef een hoop gruis over. Ik heb er iets van gezegd en ze zouden het opruimen.
Dat lag er gisterochtend ook al, rond 10 uur hoorde ik dat al van iemand die op de uitlaatplaats was geweest :ugh:.
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

@moosje: Dank je!
under the red sky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door under the red sky »

Ik ben zeer tevreden. Chuck 3U in de kampioensklasse, Luna (de springtoller :D ) kreeg 2U in de jeugdklasse. Daar waren we helemaal blij mee; Luna is net 9 maanden en v.d. Berg gaf maar 2 jeugdteven een U. De door ons gefokte Taygo was Jeugdwinner bij de reuen. :cheer:

De fokkersklasse was een leuke ervaring, Manon had het niet gemakkelijk met Luna maar deed het prima. Thanx!!
groetjes,
Gerja

www.undertheredsky.nl
Balint
Actief
Mijn ras(sen): 2 Nova Scotia Duck Tolling Retrievers
Flanna en Kayah
Contacteer:

Ongelezen bericht door Balint »

Ik ben superblij Taygo werd vandaag jeugdwinner :D
Balint haalde een 4Zg, waar ik ook niet onttevreden mee ben. Hij is wel erg uit vacht op dit moment
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Het was Huette's eerste keer in de Openklasse vandaag. Ze kreeg een 2U. Ze stond als een huis en presenteerde zichzelf uitstekend, alleen het gangwerk vond ik minder, dat is nog steeds wat slungelig.

Ook het neefje van Huette, Igor, bracht ik voor. Niet eenvoudig voor te brengen en hij heeft moeite met zich laten betasten door vreemden maar hij kreeg een 1U in de tussenklasse reuen.

Ik ben wel blij dat het er weer op zit, het brengt altijd een boel hectiek met zich mee, de Winner. Je komt ogen en oren tekort.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Nanna schreef:Toch eigenlijk vreemd dat voor zo'n groot evenement de uitslagen nergens online zijn te vinden. :roll:
Of kijk ik nou zo verkeerd met mijn schele hoofd?
denk dat ze er mee bezig zijn, BIS is iig; Dandie Dinmont Terrier: Sunjoy's Satisfaction
wenche
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2x kruising mechelaar

Ongelezen bericht door wenche »

Ik heb ook een leuke dag gehad op de winner vandaag... Alleen een jas gekocht voor Pip
[imghttp://i76.photobucket.com/albums/j39/wencheweijn/P28-11-10_1838.jpg [/img]
Verder gekeken bij de aussies en de briards en een schuin oog naar de hollandse herder langhaar, de tevuren en de tatra
Afbeelding
briardke
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door briardke »

Onze kleine meid stond vandaag voor de laatste keer in de jeugdklasse
en ze heeft haar jeugdklasse afgesloten met de jeugdwinster :)
dus wij zijn enorm tevreden :)
groetjes en proficiat met iedereen zn behaalde resultaten
wil je ons leren kennen
kijk op onze homepage
groetjes vanwege Davy, Tine & de brie'tjes Micky Babs Foppe & Rely
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

iedereen van harte met de resultaten :cheer:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.

Ongelezen bericht door blacky »

wenche schreef:Ik heb ook een leuke dag gehad op de winner vandaag... Alleen een jas gekocht voor Pip
Afbeelding
Verder gekeken bij de aussies en de briards en een schuin oog naar de hollandse herder langhaar, de tevuren en de tatra
Afbeelding
gevni havanezers
Rinne Roos
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 wetterhoun outcrossjes, 3 echte wetterhounen, 4 havanezers
Aantal honden: 9

Ongelezen bericht door Rinne Roos »

Rinne Roos was wel degelijk aanwezig, overal! :cheer:
Op posters om de wereldtentoonstelling in Leeuwarden in 2011 aan te kondigen!

Vrouw is gearriveerd, joepie!
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

hercujess schreef:Wat een geweldig weekend!

Helaas hinkte Mae de avond voor de show ineens, maar na een beetje Pijncompositum ging het 's morgens weer, dus hebben we haar toch meegenomen naar de RAI. Ondanks nog wat Pijncompositum begon ze vlak voor de keuringen weer te hinken en heb ik besloten om haar terug te trekken. Een dierenarts ter plaatse heeft haar onderzocht en constateerde dat het niks ernstigs was en waarschijnlijk een verstuiking is. Gelukkig hadden we Xena nog in de Jeugdklasse. Ze deed het geweldig en ze leek het type van de keurmeester. Er waren 15 inschrijvingen, dus werden we in twee delen gekeurd en in eerste instantie kreeg ik een ZG vaantje mee en dacht ik dat ze klaar was. Toen de tweede lichting gekeurd was, zei de ringmeester dat Xena terug moest komen en schreef zij achter haar nummer een Uitmuntend op. Als een haas haar weer uit de ring gehaald en werd ze uiteindelijk Jeugdwinster!!! Zó trots op ons meisje :-D

Vandaag stond onze Noa ook voor het eerst in de Jeugdklasse. Vorige week was ze net 9 maanden geworden en we hadden 6 inschrijvingen, waarvan één NJK. Ik verwachtte er dus niks van, maar ze behaalde maar mooi 2 Uitmuntend vóór de NJK :mrgreen:
Wat goed! Was Spike er ook?
Shima
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door Shima »

Rinne Roos schreef:Rinne Roos was wel degelijk aanwezig, overal! :cheer:
Op posters om de wereldtentoonstelling in Leeuwarden in 2011 aan te kondigen!

Vrouw is gearriveerd, joepie!
Ze struinde me zo voorbij, zag niets, hoorde niets, veel te druk denk ik :W:
Gerja heb ik ook in de ring zien staan, nog foto's van gemaakt maar met het toestel van mijn dochter. ik denk dat 8 van de 50 foto's gelukt zijn :ugh:
verder was er een Shiloh pup Max (Most Amazing Xperience) van bijna 6 maanden (nee, geen een van ons nest)
Afbeelding

Blijkbaar wisten ze dat hij zou komen want kijk maar :W: :
Afbeelding
Hamilton
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

nou ook weer terug, vermoeiende dag gehad met uitstekende resultaten
Andra, 1U CAC, CACIB en BOB
daarna de ring in voor de juniorhandling finale, waar Renée met haar 11 jaar, als jongste deelneemster, het uitstekend heeft gedaan :ok:
voor, tijdens en na afloop werd ze gevolgd door een filmploeg van het jeugdjournaal met dit als resultaat
jeugdjournaal
(op 3 minuten)

hierdoor niet veel kunnen shoppen(scheelt weer geld) want ik moest de erekeuring weer in,hierin verder niet geselecteerd/geplaatst

wel wat forummers tegen gekomen/even gesproken

ben nu moe
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

Wat een heerlijke resultaten voor velen! Gefeliciteerd allemaal :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Show”