Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

misselijkmakend

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

poppetje82
Zeer actief
Mijn ras(sen): een griffon bruxellois en hij heet nilles

misselijkmakend

Ongelezen bericht door poppetje82 »

Bah bah bah :kotz:

Ik krijg net via hyves een forward berichtje met daarin een foto met twee jongens die een klein hondje hebben opgehangen. Echt te erg voor woorden. Ik ben gewoon van slag ervan. Wie doet nou zoiets!!

Ik ben ook een beetje boos omdat ik er niet van gediend ben dit soort berichten te ontvangen. Ik snap dat ze die jongens proberen te vinden, maar ik hoef dit niet te zien. Ik ben wat dat betreft heel gevoelig, en ben echt van slag nu zeg.

Sorry dat ik een topic erover aanmaak, maar ik dacht: jullie begrijpen me vast wel dat ik het héél erg vind. Wat een misselijkmakende foto was dat zeg!! Die jongens mogen van mij zelf opgehangen worden :S:
Afbeelding
Foto gemaakt door ladybird
Ik heb een eigen weblog: www.ikbennilles.nl
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: misselijkmakend

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Die heb ik twee weken geleden gehad met het verzoek meteen aan iedereen door te sturen. Heb het echter meteen verwijderd omdat ik mijn twijfels had bij de echtheid ervan.
Klein gezelschapshondje en twee allochtone knullen zeker?
poppetje82
Zeer actief

Marie-Josée schreef:Die heb ik twee weken geleden gehad met het verzoek meteen aan iedereen door te sturen. Heb het echter meteen verwijderd omdat ik mijn twijfels had bij de echtheid ervan.
Klein gezelschapshondje en twee allochtone knullen zeker?
ja het zal wel dezelfde geweest zijn. Maar het hondje zag er echt niet meer levend uit hoor. Hij hing echt aan een koord :jank:
Afbeelding
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

gaat al een aantal jaar rond naar het schijnt.
Steekt om de zoveel tijd weer ons de kop op en doet de ronde.
Marie-Josée
Erelid

poppetje82 schreef:Maar het hondje zag er echt niet meer levend uit hoor. Hij hing echt aan een koord :jank:
Juist daar had ik m'n twijfels over, het leek een beetje gefotoshopt.
poppetje82
Zeer actief

Martijn schreef:
poppetje82 schreef: Ik ben ook een beetje boos omdat ik er niet van gediend ben dit soort berichten te ontvangen.
En daarna dacht je "Kom. Ik zet het eens op het forum."
Ik opende op hyves een bericht en kreeg de FOTO!!! smacked in my face :piew: Ik heb er geen foto bij geplaatst dus snap jou reactie niet zo goed :19:
Afbeelding
poppetje82
Zeer actief

Marie-Josée schreef:
poppetje82 schreef:Maar het hondje zag er echt niet meer levend uit hoor. Hij hing echt aan een koord :jank:
Juist daar had ik m'n twijfels over, het leek een beetje gefotoshopt.
Nou laten we dat maar hopen dan. Ik heb niet heel goed gekeken, ik zag de foto en heb hem gelijk verwijderd :N:
Afbeelding
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Mensen moeten dat soort dingen niet doorsturen naar elkaar. Het kost alleen maar negatieve energie en je kunt dingen niet meer ongedaan maken.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Marie-Josée
Erelid

iones schreef:Mensen moeten dat soort dingen niet doorsturen naar elkaar. Het kost alleen maar negatieve energie en je kunt dingen niet meer ongedaan maken.
Daar was het volgens mij niet voor bedoeld, maar om mensen zodanig te shockeren dat ze meteen zo'n mailtje naar iedereen doorsturen.Spam dus.
poppetje82
Zeer actief

Marie-Josée schreef:
iones schreef:Mensen moeten dat soort dingen niet doorsturen naar elkaar. Het kost alleen maar negatieve energie en je kunt dingen niet meer ongedaan maken.
Daar was het volgens mij niet voor bedoeld, maar om mensen zodanig te shockeren dat ze meteen zo'n mailtje naar iedereen doorsturen.Spam dus.
Er stond wel bij: help de dader te vinden. Maar wie start zo'n bericht?? Die persoon weet dan dus al dat het een oude foto is. Dus ik denk dat het meer als onsmakelijke humor bedoeld is ofzo :19: :piew:
Afbeelding
BFA
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): alle rassen
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door BFA »

berichtje was doorgestuurd naar aanleiding van een foutje van een website,...
de foto is echter echt, het betreft hier een groep van 6 jongens uit mexico.
Deze moorde er lustig op los...op facebook hadden ze een pagina waar ze op een gegeven moment een herder hadden geplaatst...als ze nou 300 stemmen kregen dan werd de hond live op internet vermoord/gemarteld.
De hele handel liep echter uit de hand want de plaatselijke drugkartel kreeg er lucht van en plaatste een prijs op hun hoofd.
Sinds dien zitten deze twee jongens in de mexicaanse gevangenis voor hun eigen veiligheid...
een derde heb ik nog opgespoord op facebook en nadat de leden het hem erg moeilijk hebben gemaakt is hij van facebook verdwenen.
Afbeelding
No Animal should live in pain
saskia en sjaak
Zeer actief
Mijn ras(sen): klikobakkie

Ongelezen bericht door saskia en sjaak »

BFA schreef:berichtje was doorgestuurd naar aanleiding van een foutje van een website,...
Deze moorde er lustig op los...op facebook hadden ze een pagina waar ze op een gegeven moment een herder hadden geplaatst...als ze nou 300 stemmen kregen dan werd de hond live op internet vermoord/gemarteld.
De hele handel liep echter uit de hand want de plaatselijke drugkartel kreeg er lucht van en plaatste een prijs op hun hoofd.
Sinds dien zitten deze twee jongens in de mexicaanse gevangenis voor hun eigen veiligheid...
een derde heb ik nog opgespoord op facebook en nadat de leden het hem erg moeilijk hebben gemaakt is hij van facebook verdwenen.
ook al oud nieuws.
Afbeelding
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

BFA schreef:berichtje was doorgestuurd naar aanleiding van een foutje van een website,...
Pfoei.... terwijl ik jouw verhaal zo lees krijg ik hartkloppingen en vervolgens volgt me daar toch een opluchting!!!!! Dan ben ik toch wel blij dat er zo opgetreden wordt hoor!!!!

En dan moet ik ook weer denken aan dat hondje dat toen die brug afgesmeten werd. Dat werd gevonden en door dat filmpje werden de daders ook gepakt. En dat vind ik een heel goede zaak.

Toch durf ik zelf niet te kijken. Ik blijf er mee zitten, kan er niets aan veranderen, de kans dat ik de daders ken is ook maar 0,00000001 % en ik schiet er dus niets mee op.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges

Ongelezen bericht door Naima »

Nou als je voor je veiligheid in een Mexicaanse gevangenis moet zitten ben je ook mooi in de aap gelogeerd :F:
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
BFA
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): alle rassen
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door BFA »

ik heb ook mijn twijfels aan die veiligheid.....die armen van dat kartel komen heel ver...
Afbeelding
No Animal should live in pain
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

BFA schreef:ik heb ook mijn twijfels aan die veiligheid.....die armen van dat kartel komen heel ver...
Gelukkig
Chicoahua
Zeer actief
Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog

Ongelezen bericht door Chicoahua »

ik weet niet of het echt is maar zulke dingen gebeuren wel.

idd iones dat hondjes van de brug, dat staat mij ook nog steeds bij!
het ergste vond ik nog die militair...en dat gegil...
het liefst kijk ik er niet meer naar! die beelden krijg ik niet eruit
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”