haha jou kennende vermoede ik dat eigenlijk ook al welElmo/maureen schreef:Ik drukte mij nog mild uit Gerda
fijn dat hij weer thuis is
Peter zegt dat je zijn vriendje even een hele dikke beterschaps knuffel moet geven van hem
Moderator: moderatorteam
haha jou kennende vermoede ik dat eigenlijk ook al welElmo/maureen schreef:Ik drukte mij nog mild uit Gerda

Reny schreef:Een dikke knuffel voor Elmo
(Bob zegt dat hij hem er niet mee gaat plagen hoor, hij loopt zelf met oorbellen van sneeuw)
bij corrigeren halen ze een 3hoekig stukje uit het oor, zodat het oor aan de zijkant van het hoofd komt te zitten. ↲Joera schreef:Ahh, Arme Elmo. Ben benieuwd hoe het gegaan is!
@monky555:
Wat is corrigeren dan in dit geval?

Ja hallo lekker ding nu denkt iedereen dat ik panty's draag en die hond zo met mijn panty over zijn kop loopt.Tulp schreef:Hopelijk valt dat wel mee, maar ik snap het achterlaten ook niet zo. Moest hij onder narcose of zo?
De panty's van BP zullen wel helpen, ook zo'n verbandnetje gaat best goed. Hebben we hier ook even moeten doen bij een beschadigd oor. Couperen lijkt me ook wat drastisch als eerste advies. Als je er nu al 10 x geweest was en niets hielp, maar nu toch nog niet

Maar dat is dus niet zo??bouvierpoedel schreef:Ja hallo lekker ding nu denkt iedereen dat ik panty's draag en die hond zo met mijn panty over zijn kop loopt.![]()
![]()
Sstttt alleen bij mijn naaldhakjes.Tulp schreef:Is dat niet zo dan

Draai het wel zo dat het remspoor niet bovenop zijn kop in zicht zit.Elmo/maureen schreef:Bouvierpoedel, ik heb je panty ontvangenElmo heeft hem om zijn kop! Dank je

bouvierpoedel schreef:Draai het wel zo dat het remspoor niet bovenop zijn kop in zicht zit.Elmo/maureen schreef:Bouvierpoedel, ik heb je panty ontvangenElmo heeft hem om zijn kop! Dank je
![]()
![]()

Het ziet er ook niet comfi uit. Maar hij heeft er geen last van (tot nu toe). Wat ik zo even kon zien heeft hij er watten onderzitten en ik denk ook een gaasje. Nee het zag er ook niet uit :N: Bloederig en rauwDalmarieke schreef:Die Elmo, hij ziet er wel zielig uit zo! We hebben elkaar al even gesproken, was wel benieuwd naar meer foto`s.
Die pleisters zien er echt niet comfortabel uit, ben benieuwd hoe ze die pijnloos gaan verwijderen zonder dat alles weer losgetrokken wordt, of heeft ze het over de wondjes opengelaten en de hechtingen?
Ik zou toch ook even goed kijken of ze de vorm van het oor niet veranderd heeft door dit hechten, ben wel van mening dat het belang van Elmo gewoon voorop staat, maar omdat je niet wil laten couperen en Elmo er achter moest laten om te tapen en uiteindelijk is toch gehecht.
Ik denk ook dat het door het klapperen komt dan, ik ken het niet van onze honden, maar heb er wel eens over gehoord. En doordat er vanalles op gesmeerd wordt al een tijdje ziet het er ook niet zo fijn uit denk ik....
Knuf voor Elmi en tot zondag, dan zal ik het eens real life bekijken!(als het goed is)
Badu wil met dit weer ook zo'n lekker colletje voor over haar orenYvetteJ schreef:Of zoiets http://www.whippetwear.com/snood.htm
Dit naai je in 5 minuten in elkaar en kun je zo lang en strak maken als nodig is!
Ik hoop ook echt dat het helpt zeg, couperen is wel gelijk een enorme stap om zomaar even te doen!