Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Cesar Millan 7 mei in Amsterdam
Moderator: moderatorteam
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: Cesar Millan 7 mei in Amsterdam
Ppffhh wat een gezeur over de tijd van kaartverkoop. Tja daarom moet je altijd wat geld achter de hand houden. Ik als student, zonder studiefinciering, zelfstandig (samen)wonend, met een vakantie voor de kerst geboekt, met net een dure reparatie aan de auto en met allemaal dure hobbies kan het ook. Keuzes.... (en nee ik hoef nu ook echt niet op droog brood te leven) Het is altijd het verkeerde moment, er is altijd iets te zeiken. Schrijf een klachtenbrief zou ik zeggen 

- Joera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
-
Supernova
- Zeer actief
gyanty schreef:Ppffhh wat een gezeur over de tijd van kaartverkoop. Tja daarom moet je altijd wat geld achter de hand houden. Ik als student, zonder studiefinciering, zelfstandig (samen)wonend, met een vakantie voor de kerst geboekt, met net een dure reparatie aan de auto en met allemaal dure hobbies kan het ook. Keuzes.... (en nee ik hoef nu ook echt niet op droog brood te leven) Het is altijd het verkeerde moment, er is altijd iets te zeiken. Schrijf een klachtenbrief zou ik zeggen
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Dus omdat jij dat als student kan, moet iedereen dat maar kunnen?gyanty schreef:Ppffhh wat een gezeur over de tijd van kaartverkoop. Tja daarom moet je altijd wat geld achter de hand houden. Ik als student, zonder studiefinciering, zelfstandig (samen)wonend, met een vakantie voor de kerst geboekt, met net een dure reparatie aan de auto en met allemaal dure hobbies kan het ook. Keuzes.... (en nee ik hoef nu ook echt niet op droog brood te leven) Het is altijd het verkeerde moment, er is altijd iets te zeiken. Schrijf een klachtenbrief zou ik zeggen
Overigens niet op mij van toepassing, maar vind het wel een rare opmerking die je hier maakt.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- Joera
- Zeer actief
AMEN!P!nki schreef:Dus omdat jij dat als student kan, moet iedereen dat maar kunnen?gyanty schreef:Ppffhh wat een gezeur over de tijd van kaartverkoop. Tja daarom moet je altijd wat geld achter de hand houden. Ik als student, zonder studiefinciering, zelfstandig (samen)wonend, met een vakantie voor de kerst geboekt, met net een dure reparatie aan de auto en met allemaal dure hobbies kan het ook. Keuzes.... (en nee ik hoef nu ook echt niet op droog brood te leven) Het is altijd het verkeerde moment, er is altijd iets te zeiken. Schrijf een klachtenbrief zou ik zeggen![]()
![]()
Overigens niet op mij van toepassing, maar vind het wel een rare opmerking die je hier maakt.

- Joera
- Zeer actief
Soms gaat het namelijk niet om prioriteiten stellen en/of keuzes maken namelijk.
Maar gelukkig... als jij het kan, dan kunnen wij het ook.
Maar gelukkig... als jij het kan, dan kunnen wij het ook.

- Ramona25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennenhond
Ik ga ook

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
fijn voor je, anderen kunnen dat niet zo makkelijk.....gyanty schreef:Ppffhh wat een gezeur over de tijd van kaartverkoop. Tja daarom moet je altijd wat geld achter de hand houden. Ik als student, zonder studiefinciering, zelfstandig (samen)wonend, met een vakantie voor de kerst geboekt, met net een dure reparatie aan de auto en met allemaal dure hobbies kan het ook. Keuzes.... (en nee ik hoef nu ook echt niet op droog brood te leven) Het is altijd het verkeerde moment, er is altijd iets te zeiken. Schrijf een klachtenbrief zou ik zeggen

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Hanneke2
- Zeer actief
Je kan niet in andere mensen hun portemonnee kijken natuurlijk. Ik zat ook wel effe van zal ik het wel doen, want 42 euro kaartje plus reis is wel een hapje uit de begroting voor 2011. Maar dat zegt weer niks over wat er op de bank staat, want ik ben aan het sparen voor een hele grote uitgave en van het gespaarde bedrag kan ik wel 100 x en vaker naar CM.gyanty schreef:Ppffhh wat een gezeur over de tijd van kaartverkoop. Tja daarom moet je altijd wat geld achter de hand houden. Ik als student, zonder studiefinciering, zelfstandig (samen)wonend, met een vakantie voor de kerst geboekt, met net een dure reparatie aan de auto en met allemaal dure hobbies kan het ook. Keuzes.... (en nee ik hoef nu ook echt niet op droog brood te leven) Het is altijd het verkeerde moment, er is altijd iets te zeiken. Schrijf een klachtenbrief zou ik zeggen
Als ik het geld voor zoiets niet eens probleemloos zou kunnen pinnen, dan zou ik het dus ook echt niet doen. Ik vind dat je toch minstens de centen voor vervanging van een kapotte wasautomaat/koelkast en reparatie van je cv-ketel en dat soort dingen achter de hand moet hebben. Want anders zit je bij de eerste de beste tegenslag meteen diep in de shit, en dat moet je toch niet willen.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
Neeltje
Als ik het geld niet had zou ik het ook niet doen. Voor een goedkoop kaartje ga ik niet, want ik ga niet naar miniaturen zitten kijken. Het is gewoon een keuze maken. Zo ja, fijn, zo nee, jammer dan misschien een volgende keer.Hanneke2 schreef:Je kan niet in andere mensen hun portemonnee kijken natuurlijk. Ik zat ook wel effe van zal ik het wel doen, want 42 euro kaartje plus reis is wel een hapje uit de begroting voor 2011. Maar dat zegt weer niks over wat er op de bank staat, want ik ben aan het sparen voor een hele grote uitgave en van het gespaarde bedrag kan ik wel 100 x en vaker naar CM.gyanty schreef:Ppffhh wat een gezeur over de tijd van kaartverkoop. Tja daarom moet je altijd wat geld achter de hand houden. Ik als student, zonder studiefinciering, zelfstandig (samen)wonend, met een vakantie voor de kerst geboekt, met net een dure reparatie aan de auto en met allemaal dure hobbies kan het ook. Keuzes.... (en nee ik hoef nu ook echt niet op droog brood te leven) Het is altijd het verkeerde moment, er is altijd iets te zeiken. Schrijf een klachtenbrief zou ik zeggen
Als ik het geld voor zoiets niet eens probleemloos zou kunnen pinnen, dan zou ik het dus ook echt niet doen. Ik vind dat je toch minstens de centen voor vervanging van een kapotte wasautomaat/koelkast en reparatie van je cv-ketel en dat soort dingen achter de hand moet hebben. Want anders zit je bij de eerste de beste tegenslag meteen diep in de shit, en dat moet je toch niet willen.
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
ok ik heb de reserveringsbevestiging doorgekregen we hebben rij 1 plaats 1t/m 6 (we waren dus echt de eerste haha) en dan in antwerpen he 

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- heidi66
- Actief
- Mijn ras(sen): teckel, ooit...
Las ergens iets in dit topic over de arena en dat deze zo groot is. Maar volgens mij komt cesar in de Heineken Musichall dat is wel vlak bij de arena maar absoluut een ander gebouw hoor.
-
Neeltje
Ja, het is in de Heineken Music Hal. Ik heb geen flauw idee hoe groot die zaal is.heidi66 schreef:Las ergens iets in dit topic over de arena en dat deze zo groot is. Maar volgens mij komt cesar in de Heineken Musichall dat is wel vlak bij de arena maar absoluut een ander gebouw hoor.
- Ramona25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennenhond
Denk ong de helft van de Ahoy..Neeltje schreef:Ja, het is in de Heineken Music Hal. Ik heb geen flauw idee hoe groot die zaal is.heidi66 schreef:Las ergens iets in dit topic over de arena en dat deze zo groot is. Maar volgens mij komt cesar in de Heineken Musichall dat is wel vlak bij de arena maar absoluut een ander gebouw hoor.
- Danoontje powerrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
Ik ga ook.. platinum tickets! Het is inderdaad wel duur hoor.
Maar wij maken er meteen een weekendje weg van en boeken een hotel.
Want, zoals ik altijd zeg tegen mijn vriend... in sommige dingen moet je investeren.
In shows en in schoenen, bijvoorbeeld.
Maar wij maken er meteen een weekendje weg van en boeken een hotel.
Want, zoals ik altijd zeg tegen mijn vriend... in sommige dingen moet je investeren.
In shows en in schoenen, bijvoorbeeld.
- Danoontje powerrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
Als je telefonisch boekt wel hoor, dan reserveren ze je tickets 5 dagen lang.nuuz schreef:het zelfde hier!! Balen dat je niet later kan betalen!!!chrico schreef:Brigitte schreef:Ik heb mijn geld nog niet gehad dus kan nog niet bestellen
ik kan kijken of ik extra kan bestellen? moet je allen zeggen hoeveel je nodig heb
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
RachelleAmericanBulldog schreef:ok ik heb de reserveringsbevestiging doorgekregen we hebben rij 1 plaats 1t/m 6 (we waren dus echt de eerste haha) en dan in antwerpen he
welk blok?
misschien leuk om elkaar ff gedag te zeggen
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Mag hier tegenwoordig ook geen weerwoord meer geven. Men mag wel zeuren over de tijd van kaartverkoop, en daar mag ik dan niet weer over zeuern (omdat ik dat al nutteloze informatie vond). Ik ga wel weer werken en de hond uitlaten 

- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Nee jij mag niet zeuren over andermans portemonnee.gyanty schreef:Mag hier tegenwoordig ook geen weerwoord meer geven. Men mag wel zeuren over de tijd van kaartverkoop, en daar mag ik dan niet weer over zeuern (omdat ik dat al nutteloze informatie vond). Ik ga wel weer werken en de hond uitlaten
Gek he.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
little-wolf schreef:RachelleAmericanBulldog schreef:ok ik heb de reserveringsbevestiging doorgekregen we hebben rij 1 plaats 1t/m 6 (we waren dus echt de eerste haha) en dan in antwerpen he
welk blok?
blok 238

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- Abby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
Oké, nu ben ik ontzéttend blond en heb ik nog nooit eerder kaarten gekocht voor zoiets, maar ik snap het niet! :M:
Ik kan bij de ticket-site selecteren welke kaarten ik wil. Staan er als opties:
-Niet beschikbaar 95,-
-Platinum 95,-
-Gold 59,-
-Silver 39,-
Die van PLatinum, die wou ik. Maar welke bedoelen ze dan in hemelsnaam met Niet beschikbaar?
Snap der niks van...
Ik kan bij de ticket-site selecteren welke kaarten ik wil. Staan er als opties:
-Niet beschikbaar 95,-
-Platinum 95,-
-Gold 59,-
-Silver 39,-
Die van PLatinum, die wou ik. Maar welke bedoelen ze dan in hemelsnaam met Niet beschikbaar?
Snap der niks van...
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dat de kaarten uit dat deel niet meer beschikbaar zijn.
Je kunt dus nog wel platinum kaarten bestellen, dan moet je de tweede regel aanklikken. De kaarten van de eerste regel zijn al uitverkocht dus.
Je kunt dus nog wel platinum kaarten bestellen, dan moet je de tweede regel aanklikken. De kaarten van de eerste regel zijn al uitverkocht dus.
- Abby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
Dat dacht ik al, maar ik zat me af te vragen welke tickets dat dan waren? Of waren dat die met de 30 minuten q&a?
Ik had bijna platinum kaarten gekocht, maar zit me nu af te vragen wat daar de meerwaarde van is. Ik hoef niet zonodig een vragenrondje, en ik ga er vanuit dat ik de rest van wat ie vertelt ook wel vanaf mijn Gold-plaatsje hoor...
Dus ik ga een stapje terug denk ik. 
Ik had bijna platinum kaarten gekocht, maar zit me nu af te vragen wat daar de meerwaarde van is. Ik hoef niet zonodig een vragenrondje, en ik ga er vanuit dat ik de rest van wat ie vertelt ook wel vanaf mijn Gold-plaatsje hoor...
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Alle platinum tickets hebben de extra sessie Q&A erbij als ik het goed begrepen heb. Volgens mij was het enige verschil tussen de kaartjes die nu uitverkocht zijn en de tweede regel met platinum kaartjes de plaats waar je zit (het blok dus).
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
blok 4. we hebben de duurste kaartjes...RachelleAmericanBulldog schreef:little-wolf schreef:RachelleAmericanBulldog schreef:ok ik heb de reserveringsbevestiging doorgekregen we hebben rij 1 plaats 1t/m 6 (we waren dus echt de eerste haha) en dan in antwerpen he
welk blok?
blok 238en jij?
-
angela@
- Actief
- Mijn ras(sen): kruisingen en tamaskan
- Aantal honden: 4
-
Ayka-Zira-Honey
- Zeer actief
angela@ schreef:de black box plek ,is toch het duurste?
ja klopt en ik ben zoooooooooooooooow happy ik heb van me pa een kaartje gekregen voor de kerst en mijn mannetje ook. me pa gaat zelf ook mee en wij zitten in de black box!!

groetjes van Ayka,Zira en Honey
- Marlouke
- Actief
- Mijn ras(sen): Old Englisch Bulldog x Franse basset en een bruine Labrador
- Contacteer:
Net ook kaartjes besteld, top! Helemaal zin in 
Treibball, het samenwerkingsspel tussen baas & hond! http://www.sportdog.nl
- Dog Basic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler
- Contacteer:
Platinum ticket: Zitplaats rang 1, seminar notes en exclusieve toegang tot de ongeveer 30 minuten durende Question and Answer groepssessie met Cesar na de show.LongFields schreef:Alle platinum tickets hebben de extra sessie Q&A erbij als ik het goed begrepen heb. Volgens mij was het enige verschil tussen de kaartjes die nu uitverkocht zijn en de tweede regel met platinum kaartjes de plaats waar je zit (het blok dus).
Gold ticket: Zitplaats rang 2
Silver ticket: Zitplaats rang 3
Ik heb de platinum
Wanneer mensen hun intelligentie gebruiken,
hoeven zij zich niet als een beest te gedragen. (Hermina Stout)
www.dogbasic.nl
www.abc-training.nl
www.cirkeltraining.nl
hoeven zij zich niet als een beest te gedragen. (Hermina Stout)
www.dogbasic.nl
www.abc-training.nl
www.cirkeltraining.nl
-
Supernova
- Zeer actief
Waar zit jij?Marlouke schreef:Net ook kaartjes besteld, top! Helemaal zin in