Dit wordt weer weken smullen van moddergooien en schelden.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe is het mogelijk!
Moderator: moderatorteam
- Ma-Rianne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vader en zoon
- Aantal honden: 2
Re: Hoe is het mogelijk!
Hoeveel pagina s gaan ze dit keer halen Vorige keer was het 22

-
marianca
Rustig maar kindjes,zet die popcorn maar terug in de kast,er valt niks meer te lezen.Ja,misschien het gebakkelij over andere dingen maar daar gaat het mij niet om..Ma-Rianne schreef:Hoeveel pagina s gaan ze dit keer halen Vorige keer was het 22![]()
Dit wordt weer weken smullen van moddergooien en schelden.![]()
![]()
- Maria7
- Actief
Is dit het enige wat jij op de bewijzen hebt te posten?Of wist jij soms ook dat Lobbo was geadopteerd en 2x terug in het asiel is gedumpt.marianca schreef:
Rustig maar kindjes,zet die popcorn maar terug in de kast,er valt niks meer te lezen.Ja,misschien het gebakkelij over andere dingen maar daar gaat het mij niet om..
En Arca Noah de schuld geven ,terwijl die toen nog niet eens was opgericht!!!!

Puk en Cappy voor altijd in mijn hart.
-
marianca
Is dit het enige wat jij op de bewijzen hebt te posten?Of wist jij soms ook dat Lobbo was geadopteerd en 2x terug in het asiel is gedumpt.Maria7 schreef:marianca schreef:
Rustig maar kindjes,zet die popcorn maar terug in de kast,er valt niks meer te lezen.Ja,misschien het gebakkelij over andere dingen maar daar gaat het mij niet om..
Maria, jij bent KNETTERGEK, de eerstvolgende keer dat ik weer in Frankrijk ben om honden te halen voor een nieuwe toekomst en de dierenarts daar weer honden uit hun hok haalt om ze te inspuiten, die fluister ik in hun oor: Sorry manneke/wijffie, dit heb je aan Maria te danken.
En jij noemt je een Spreekbuis voor de honden? een spreekbuis des doods bedoel je.
Ik heb werkelijk nog nooit zo n labiel persoon als jou meegemaakt, die het lef heeft om hondenlevens ZO te schaden.
ik hoop voor je dat er nog een plekje voor je over is in de hemel
-
marianca
Maria@Maria7 schreef:Is dit het enige wat jij op de bewijzen hebt te posten?Of wist jij soms ook dat Lobbo was geadopteerd en 2x terug in het asiel is gedumpt.marianca schreef:
Het is alweer overduidelijk dat jullie geen flauw idee hebben waar jullie het over hebben.
Neeeee, Arca noah was toen nog niet opgericht nee.
Christel ( de oprichter van Arca Noah) liet haar honden voordat ze een eigen stichting had adopteren VIA rde.
Toen ze uitelkaar gingen hebben ze afgesproken dat ze dan ook garant moest staan voor haar eigen honden, wat dus overduidelijk niet gebeurd.
Daarom heeft RDE zich ontfermt over de hond van deze mevrouw ,die dit pupje uit spanje naar belgie heeft gestuurd voor een nieuwe toekomst wat niet ging omdat de hond te groot werd en het kleine jongetje omver liep.
Een medewerker van dat asiel heeft zich ontfermt over dit hondje en ja hij is via dat asiel nog eens geadopteerd geweest wat ook niet ging vanwege de kat en nu word er dus een blijvend huisje gezocht voor dit mooie hondje in samenwerking met dezelfde medewerker van dat asiel die Lobbo s middags nog steeds weer meeneemt naar haar eigen huisje totdat er een blijvend huisje is gevonden.
Ik heb dit zingend getypt, want dit uitleggen, uitleggen en uitleggen van waanzin topics begint wat boring te worden dus daarom maar zingend.
Als er nog meer vraagjes zijn wil ik dat best wel weer zingend uitleggen, ik heb hier kerstliedjes opstaan.
-
Coockie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): jachthonden + mix Border C
marianca schreef:Is dit het enige wat jij op de bewijzen hebt te posten?Of wist jij soms ook dat Lobbo was geadopteerd en 2x terug in het asiel is gedumpt.Maria7 schreef:marianca schreef:
En Arca Noah de schuld geven ,terwijl die toen nog niet eens was opgericht!!!
-
Wilm@
marianca schreef:
Maria, jij bent KNETTERGEK, de eerstvolgende keer dat ik weer in Frankrijk ben om honden te halen voor een nieuwe toekomst en de dierenarts daar weer honden uit hun hok haalt om ze te inspuiten, die fluister ik in hun oor: Sorry manneke/wijffie, dit heb je aan Maria te danken.
En jij noemt je een Spreekbuis voor de honden? een spreekbuis des doods bedoel je.
Ik heb werkelijk nog nooit zo n labiel persoon als jou meegemaakt, die het lef heeft om hondenlevens ZO te schaden.
Je valse Kerst gezang spat van het scherm af!
Walgelijk goor geschreven met maar een doel: je eigen hebben en houwen verdedigen!
Zet nog maar eens kerstliederen op en haal die doppen uit je oren, zodat je ook eens kunt horen waar je mee bezig bent. Serpent!
-
marianca
Wilm@ schreef:marianca schreef:
Walgelijk goor geschreven met maar een doel: je eigen hebben en houwen verdedigen!
Zet nog maar eens kerstliederen op en haal die doppen uit je oren, zodat je ook eens kunt horen waar je mee bezig bent. Serpent!
Om jou woorden te herhalen Wilm,
Ja, het valse klaaggezang van Maria ben ik meer dan zat,
en ja, ik verdedig deze honden met al mijn hebben en houwen.
Die valse serpenten die erop uitzijn deze honden zo te schaden dat ze i.p.v een kerstmandje een kerstspuit krijgen in het kader van : ik ben een spreekbuis voor alle benadeelde hondjes, moeten maar eens leren nadenken en beseffen wat voor schade ze aanrichten voor deze honden.
Maar Wilm, ook jij weet duidelijk niet waar dit het om gaat, maar wil net als anderen graag je stem laten klinken
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Daar reken je jezelf toch ook wel bij hè, bij die anderen.marianca schreef:knip
maar wil net als anderen graag je stem laten klinken
Allemachtig, het hele zooitje is weer present :N:

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Vrede op aarde 

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
da's alleen met de kerstmarian* schreef:Vrede op aarde

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Even hoor, je kan gewoon niet alle honden redden. Het idee van het redden is zowiezo een hele foute gedachte, je moet een hond nemen omdat je hem wilt en niet omdat jullie er een zielig verhaal aan hangen.marianca schreef:
Die valse serpenten die erop uitzijn deze honden zo te schaden dat ze i.p.v een kerstmandje een kerstspuit krijgen in het kader van : ik ben een spreekbuis voor alle benadeelde hondjes, moeten maar eens leren nadenken en beseffen wat voor schade ze aanrichten voor deze honden.
Maar Wilm, ook jij weet duidelijk niet waar dit het om gaat, maar wil net als anderen graag je stem laten klinken
Verder maken jullie helaas zelf de stichting ten schande. Mensen die nu googlen en bv hier komen en de reacties lezen, zullen zich een 2e keer bedenken. ik wel tenminste, ken de stichting niet, maar hoe de vrijwilligers ermee omgaan is gewoon een lachertje, ik kan de stichting niet meer serieus nemen met die viswijfmodus
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Omdat er zielige hondjes zijn mag jij je als een bedriegend viswijf gedragen? Heb ik toch nog iets geleerd vandaag.marianca schreef:Is dit het enige wat jij op de bewijzen hebt te posten?Of wist jij soms ook dat Lobbo was geadopteerd en 2x terug in het asiel is gedumpt.Maria7 schreef:marianca schreef:
En Arca Noah de schuld geven ,terwijl die toen nog niet eens was opgericht!!!![/quot
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Haha, nou idd! Alleen jammer dat er nooit een zinnige argumentatielijn in te ontdekken is, de plaat blijft altijd nogal snel hangen.Ma-Rianne schreef:Hoeveel pagina s gaan ze dit keer halen Vorige keer was het 22![]()
![]()
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
-
marianca
Het laatste antwoord:renee-uk schreef:Daar reken je jezelf toch ook wel bij hè, bij die anderen.marianca schreef:knip
maar wil net als anderen graag je stem laten klinken
Allemachtig, het hele zooitje is weer present :N:
Ja, incl. jijzelf, jij hebt ook niet de zelfbeheersing je bemoeienis te onderdrukken terwijl OOK jij weer niet weet waar dit over gaat.
Ik ben jullie nu wel zat maar nog steeds wens ik jullie geen plekje in dit franse dierenasiel toe.
Au revoir "dierenvrienden " ..
-
chrico
- Zeer actief
Gelukkig ben jij de allerbeste dierenvriend
Het begint mij echt steeds meer tegen te staan deze hele bende
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
duitse herder
- Zeer actief
Echt he, of het nou wel of niet de waarheid, hoe de stichting zich hier op het forum laat gelden, is om te jankenchrico schreef:Gelukkig ben jij de allerbeste dierenvriend![]()
-
chrico
- Zeer actief
Als er toch iemand het op deze manier voor mij op zou nemen in een conflict dan zou ik die persoon op zijn minst op de vingers tikken zo van spoor jij wel, al mijn werk en inzet zet jij gewoonweg voor schut en vooral in een kwaad daglicht. Het feit dat dit zomaar geaccepteerd word zegt mij eigenlijk ook al genoeg. Helaas het tegenovergestelde van wat verdedigt word
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Ma-Rianne
- Zeer actief
Ik was even bang dat ik mijn reallife soap vanavond moest missen, maar gelukkig...marianca schreef:Rustig maar kindjes,zet die popcorn maar terug in de kast,er valt niks meer te lezen.Ja,misschien het gebakkelij over andere dingen maar daar gaat het mij niet om..Ma-Rianne schreef:Hoeveel pagina s gaan ze dit keer halen Vorige keer was het 22![]()
![]()
Ik heb nog maar een emmertje

-
Wilm@
Onthou een ding heel goed. Het spuien van 'je eigen mening' waar je rechtshalve recht op hebt geeft je geen recht om een ander van smaad en laster te betichten, wat je in bovenstaande postings wel hebt gedaan. Is ook op internet verboden en daar is jurisprudentie ruim voor handen. Iemand uitschelden voor Serpent is totaal iets anders dan iemand beschuldigen van o.a. ongewilde euthanasie en een spreekbuis des doods te zijn.marianca schreef:Wilm@ schreef:marianca schreef:
Om jou woorden te herhalen Wilm, (voor medeforummers die mij wel kennen heet ik gewoon Wilma, wat je had kunnen weten als je wat meer topic's van dit forum had bezocht.) Ja, het valse klaaggezang van Maria ben ik meer dan zat, Ik doelde jouw valse posting, laat dit duidelijk zijn. en ja, ik verdedig deze honden met al mijn hebben en houwen.
Die valse serpenten die erop uit zijn deze honden zo te schaden dat ze i.p.v een kerstmandje een kerstspuit krijgen (hier eis ik bewijs te zien want anders is dit regelrechte smaad en laster. Raadpleeg voortaan je advocaat voordat je op enter klikt.) het kader van : ik ben een spreekbuis voor alle benadeelde hondjes, moeten maar eens leren nadenken en beseffen wat voor schade ze aanrichten voor deze honden. (Welke schade? Ook hier graag aantoonbaar bewijs, anders vervalt ook deze aantijging richting smaad en laster)Maar Wilm, ook jij weet duidelijk niet waar dit het om gaat, maar wil net als anderen graag je stem laten klinken
Tipje, onderschat mij niet. Ieder zijn meug zullen we maar zeggen.
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Ow, dus omdat jullie ruzie maken op forums worden er honden ingeslapen.marianca schreef: Om jou woorden te herhalen Wilm,
O ok, ja nu volg ik het weer. Ofzo
Tjonge, jullie laten je wel van een goede kant zien. Precies zoals veel Google hits ook al aangeven. bravo, jullie volgen hetzelfde pad als jullie al jaren volgen.

-
Wilm@
Voordat dit een eigen 'leven' gaat leiden wil ik graag iets rechtzetten.
Als men quote dan kun je onbedoelt iets quoten wat een ander nooit heeft gezegd, ik doel op de deze zin.
Waarop ik heb gereageerd omdat ik namelijk Maria haar klaagzang niet zat ben, maar die van marianca.
Ik wil dit toch even duidelijk hebben.
Als men quote dan kun je onbedoelt iets quoten wat een ander nooit heeft gezegd, ik doel op de deze zin.
Waarop ik heb gereageerd omdat ik namelijk Maria haar klaagzang niet zat ben, maar die van marianca.
Ja, het valse klaaggezang van Maria ben ik meer dan zat, Ik doelde jouw valse posting, laat dit duidelijk zijn.
Ik wil dit toch even duidelijk hebben.
- Ma-Rianne
- Zeer actief
Wilm@ schreef: Onthou een ding heel goed. Het spuien van 'je eigen mening' waar je rechtshalve recht op hebt geeft je geen recht om een ander van smaad en laster te betichten, wat je in bovenstaande postings wel hebt gedaan. Is ook op internet verboden en daar is jurisprudentie ruim voor handen. Iemand uitschelden voor Serpent is totaal iets anders dan iemand beschuldigen van o.a. ongewilde euthanasie en een spreekbuis des doods te zijn.

- Maria7
- Actief
Wat doen jullie in het land van herkomst ,buiten alleen maar grote getale honden naar andere landen transporteren?Als je in het land van herkomst niks anders doet dan honden vrijkopen ,houw je dit instant .Voor de asielverantwoordelijke,kassa,en het probleem wordt nooit opgelost.
Wat hebben jullie voor Lobbo gedaan, waardoor hij makkelijker geplaatst zou kunnen worden?
Hij kan niet met andere reutjes ,dus is dit een probleem.
Wat hebben jullie dan aan dat probleem gedaan, dan enkel Lobbo in het asiel dumpen?
Hij had allang gecastreerd moeten worden(scheelt een slok op een borrel).
Iemand had met hem moeten gaan trainen.
Dit noem ik honden redden.
Honden uit een asiel halen om ze vervolgens weer in een ander asiel te dumpen is in mijn ogen water naar de zee dragen.
Dan mag jij beweren dat Lobbo met een vrijwilligster mee naar huis gaat,maar voorlopig zit hij overdag in een hok en wordt er niks met hem ondernomen.
Is dit honden redden?Ook weet ik dat Lobbo niet de enige hond van jullie is ,die in het asiel is beland.
Wat hebben jullie voor Lobbo gedaan, waardoor hij makkelijker geplaatst zou kunnen worden?
Hij kan niet met andere reutjes ,dus is dit een probleem.
Wat hebben jullie dan aan dat probleem gedaan, dan enkel Lobbo in het asiel dumpen?
Hij had allang gecastreerd moeten worden(scheelt een slok op een borrel).
Iemand had met hem moeten gaan trainen.
Dit noem ik honden redden.
Honden uit een asiel halen om ze vervolgens weer in een ander asiel te dumpen is in mijn ogen water naar de zee dragen.
Dan mag jij beweren dat Lobbo met een vrijwilligster mee naar huis gaat,maar voorlopig zit hij overdag in een hok en wordt er niks met hem ondernomen.
Is dit honden redden?Ook weet ik dat Lobbo niet de enige hond van jullie is ,die in het asiel is beland.

- plekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder, kruising cocker en ruwhaar en een cairn
- Aantal honden: 3
Ik ben af en aan tijden wel geregeld en tijden ook helemaal niet op het forum, dus snap inhoudelijk geen bal van de discussie.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het jammer vind dat ik al vol zit met honden, want wat is dit een prachtig dier!!!!
Ik zou hem zo willen hebben......
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het jammer vind dat ik al vol zit met honden, want wat is dit een prachtig dier!!!!
Ik zou hem zo willen hebben......
-
marianca
Wilm@
Onthou een ding heel goed. Het spuien van 'je eigen mening' waar je rechtshalve recht op hebt geeft je geen recht om een ander van smaad en laster te betichten, wat je in bovenstaande postings wel hebt gedaan. Is ook op internet verboden en daar is jurisprudentie ruim voor handen. Iemand uitschelden voor Serpent is totaal iets anders dan iemand beschuldigen van o.a. ongewilde euthanasie en een spreekbuis des doods te zijn.
En nu moet ik bang worden?Je moet wel van hele goede huize komen om het zover te krijgen..
Onthou een ding heel goed. Het spuien van 'je eigen mening' waar je rechtshalve recht op hebt geeft je geen recht om een ander van smaad en laster te betichten, wat je in bovenstaande postings wel hebt gedaan. Is ook op internet verboden en daar is jurisprudentie ruim voor handen. Iemand uitschelden voor Serpent is totaal iets anders dan iemand beschuldigen van o.a. ongewilde euthanasie en een spreekbuis des doods te zijn.
En nu moet ik bang worden?Je moet wel van hele goede huize komen om het zover te krijgen..
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Oh ik hoop van harte dat je een keer zo iemand voor het hoofd stoot met al die emo-bedriegerij. Het is een kwestie van tijd zullen we maar zeggen, en dan achteroverleunen, popcorn erbij en genieten maar.
-
duitse herder
- Zeer actief
Het grappige is dat jullie het allemaal zelf doen, jullie zetten jezelf te kakken. Zoals k zei, ik ken de hele stichting niet, maar hoe jij jezelf hier neer zet, is voor mij (en denk vele) een reden om heeeeel heeeeeeeeeeeeeeeel ver van de stichting weg te blijven. En volgens mij is dat niet de insteek. Dus misschien een keer naar jezelf kijken?? en niet om je heen slaan als eenmarianca schreef:Wilm@
- Maria7
- Actief
Jij denkt omdat de man van de voorzitster Advocaat is , jij niks te vrezen hebt?Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn.marianca schreef: En nu moet ik bang worden?Je moet wel van hele goede huize komen om het zover te krijgen..