Rondje raakvlakken met Izzie. Het is gelukt om haar te leren op volle snelheid door te rennen naar het eind. Ik ben tevreden

Moderator: moderatorteam
Ja in maart als ik het goed heb, de Pijnhorst.May Linn schreef:Dat gaat goed!
Geen onzekerheid meer te zien.
Ga je volgend jaar beginnen met wedstrijden?
Ja dat idee heb ik ook. Als je haar ziet aanzetten vanaf de wip naar de breed. Dat is echt vol op power.Sepp schreef:WAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWiiieeeeeee echt mega mega mega knap!!!![]()
![]()
![]()
Ze is echt mega stabiel en ziet er vol zelfvertrouwen uit! En het lijkt wel of ze per filmpje sneller en sneller gaat!
Groetjes
Nanda
Ik durf niet te schatten hoeveel trainingsuren hier in zitten, maar het zijn er heeeeeeel veelBas Rouge schreef:Te gek, wat ziet dat er goed uit. Heerlijk om te zien dat ze precies weet wat de verwachting is, goed gedaan zeg!
Vanaf acht weken en ze wordt in februari twee jaar. In het begin natuurlijk puur spelenderwijs.SuusBG schreef:wauw mooi zeg!!!
Je bent hier aardig lang mee bezig geweest of niet? Enig idee hoe lang? (half jaar, jaar, anderhalf jaar??)
zo dat is zeker lang! Maar dan heb je ook watZoek stok! schreef:Vanaf acht weken en ze wordt in februari twee jaar. In het begin natuurlijk puur spelenderwijs.SuusBG schreef:wauw mooi zeg!!!
Je bent hier aardig lang mee bezig geweest of niet? Enig idee hoe lang? (half jaar, jaar, anderhalf jaar??)
Nah, daar snap ik nou niks van !!Ik ben tevreden