Hey Denis!!Denise. schreef:Waar zit jij?Marlouke schreef:Net ook kaartjes besteld, top! Helemaal zin in
Ik zit op stoel 5 in rij 27
Moderator: moderatorteam
Hey Denis!!Denise. schreef:Waar zit jij?Marlouke schreef:Net ook kaartjes besteld, top! Helemaal zin in
Ik zit op het balkon, rij 4 en stoel 69 of 70Marlouke schreef:Hey Denis!!Denise. schreef:Waar zit jij?Marlouke schreef:Net ook kaartjes besteld, top! Helemaal zin in
Ik zit op stoel 5 in rij 27hahaha jij dan?
Marlouke schreef:Hey Denis!!
Ik zit op stoel 5 in rij 27hahaha jij dan?
Denise. schreef:Ik zit op het balkon, rij 4 en stoel 69 of 70
Ik ga met ValerieMarlouke schreef:Dat klinkt ook goed op het balkon... lekker overzichtelijk! Ga je samen met iemand?
Hoop dat er woensdag niet meer zoveel sneeuw ligt.... anders word het sneeuwballen in plaats van treibballen
Dat gaan we nog wel zien wie er op 69 zitValerie schreef:Jij zit op 69 hoor![]()
Als ik wist van het vragenrondje had ik wel voor de duurste gegaanWaarom lees ik ook altijd half
![]()
Maarja misschien komt een van mijn honden wel door de selectierondes heenMogen we op het podium.
Ik ben bang dat hij haar meteen wilt hebbenDenise. schreef:Dat gaan we nog wel zien wie er op 69 zitValerie schreef:Jij zit op 69 hoor![]()
Als ik wist van het vragenrondje had ik wel voor de duurste gegaanWaarom lees ik ook altijd half
![]()
Maarja misschien komt een van mijn honden wel door de selectierondes heenMogen we op het podium.
![]()
En had je dat niet gezien?Ik had het wel gelezen maar ik dacht ach met al die mensen is de kans klein dat je aan de beurt komt in 30 minuten. En stuur een filmpje van Jigz op
Dan komen ze je vast meteen redden
Ja ik ben erg zieligMarlouke schreef:Hahaha arme jij... gewoon gedwongen om zo iets leuks te gaan doen
De les ging goed, was weer de eerste dus is altijd even afwachten... Die Kenzo word een echte treibball topper als jullie zo door gaan!
Ik zie je woensdag weer
Dat denk ik ook, toch maar goed verstoppen dan die JigzValerie schreef:Ik ben bang dat hij haar meteen wilt hebbenDenise. schreef:Dat gaan we nog wel zien wie er op 69 zitValerie schreef:Jij zit op 69 hoor![]()
![]()
![]()
En had je dat niet gezien?Ik had het wel gelezen maar ik dacht ach met al die mensen is de kans klein dat je aan de beurt komt in 30 minuten. En stuur een filmpje van Jigz op
Dan komen ze je vast meteen redden
En dan een smoes verzint van rehabiliteren bij zijn honden ofzo
Wij ook, rij 11Ayka-Zira-Honey schreef:angela@ schreef:de black box plek ,is toch het duurste?
ja klopt en ik ben zoooooooooooooooow happy ik heb van me pa een kaartje gekregen voor de kerst en mijn mannetje ook. me pa gaat zelf ook mee en wij zitten in de black box!!
waar op rij 11??? hihiMaryanne schreef:Wij ook, rij 11Ayka-Zira-Honey schreef:angela@ schreef:de black box plek ,is toch het duurste?
ja klopt en ik ben zoooooooooooooooow happy ik heb van me pa een kaartje gekregen voor de kerst en mijn mannetje ook. me pa gaat zelf ook mee en wij zitten in de black box!!

Weet niet welk kaartje jij hebt maar ik ben juist op zoek na een goedkope variant dus...Valerie schreef:Jij zit op 69 hoor![]()
![]()
Nou in dat geval gaat Jos wel hoor. Verjaardag is wel een week geleden maar goed.Leane schreef:2 kaartjes gekocht
![]()
krijgt Jos dinsdag voor zijn verjaardag
Valerie schreef:Jij zit op 69 hoor![]()
![]()
Ik wil ook een link, of kan je alleen aanmelden met de dure kaartjes?bellabeest schreef:Valerie schreef:Jij zit op 69 hoor![]()
![]()
waar kan je je hond aanmelden dan ik heb ook wel een draak die hij mag opvoeden
Dat klopt deels.Dog Basic schreef:Platinum ticket: Zitplaats rang 1, seminar notes en exclusieve toegang tot de ongeveer 30 minuten durende Question and Answer groepssessie met Cesar na de show.LongFields schreef:Alle platinum tickets hebben de extra sessie Q&A erbij als ik het goed begrepen heb. Volgens mij was het enige verschil tussen de kaartjes die nu uitverkocht zijn en de tweede regel met platinum kaartjes de plaats waar je zit (het blok dus).
Gold ticket: Zitplaats rang 2
Silver ticket: Zitplaats rang 3
Ik heb de platinum
Wat klopt er deels? Je geeft nu aan dat platium rang 2 is en Black box en q&a. Ik neem aan dat er prijsverschil zit in die twee of niet?Danoontje powerrr schreef:Dat klopt deels.Dog Basic schreef:Platinum ticket: Zitplaats rang 1, seminar notes en exclusieve toegang tot de ongeveer 30 minuten durende Question and Answer groepssessie met Cesar na de show.LongFields schreef:Alle platinum tickets hebben de extra sessie Q&A erbij als ik het goed begrepen heb. Volgens mij was het enige verschil tussen de kaartjes die nu uitverkocht zijn en de tweede regel met platinum kaartjes de plaats waar je zit (het blok dus).
Gold ticket: Zitplaats rang 2
Silver ticket: Zitplaats rang 3
Ik heb de platinum
Rang 1 is daar nooit in de verkoop gegaan (zal wel voor genodigden zijn).
Dus platinum is rang 2, gold rang 3 en silver rang 4.
Platinum is inderdaad black box en q&a.
En dit is met Q&A?Neeltje schreef:Ik heb bij de ticketorganisatie gevraagd waar ik nu ergens in de zaal zit met mijn black box kaartje rij 4 stoel 31, en heb als antwoord gekregen dat ik dus bijna vooraan zit in het midden. Dus echt rij 4 en niet nog een blok ervoor.
Jip!Dog Basic schreef:En dit is met Q&A?Neeltje schreef:Ik heb bij de ticketorganisatie gevraagd waar ik nu ergens in de zaal zit met mijn black box kaartje rij 4 stoel 31, en heb als antwoord gekregen dat ik dus bijna vooraan zit in het midden. Dus echt rij 4 en niet nog een blok ervoor.
Ik zit op rij 2
Gelukkig, komt het toch nog goedNeeltje schreef:Jip!Dog Basic schreef:En dit is met Q&A?Neeltje schreef:Ik heb bij de ticketorganisatie gevraagd waar ik nu ergens in de zaal zit met mijn black box kaartje rij 4 stoel 31, en heb als antwoord gekregen dat ik dus bijna vooraan zit in het midden. Dus echt rij 4 en niet nog een blok ervoor.
Ik zit op rij 2![]()
Deels in de zin dat platinum black box en q&a is en rang 2 het hoogst haalbare (dus figuurlijk rang 1).Dog Basic schreef:
Wat klopt er deels? Je geeft nu aan dat platium rang 2 is en Black box en q&a. Ik neem aan dat er prijsverschil zit in die twee of niet?

Danoontje powerrr schreef:Rij 5 is ook platinum rang 2
Maar het maakt niet uit verder, zie uitleg hierboven.