Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hele magere pup, hoe krijg ik hem op gewicht

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: hele magere pup, hoe krijg ik hem op gewicht

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Klinkt misschien lullig maar je kunt de fokker ook niet overal de schuld van geven.
Natuurlijk zal zij nalatig zijn geweest op bepaalde vlakken.
Maar dat kan van jou natuurlijk ook gezegt worden ,want je hebt zelf ook enige verantwoordelijkheid in dat je de hond daar hebt gekocht.
Je kunt aanvoeren dat je naief bent geweest en ter goede trouw.
Maar met die instelling kan mevr de fokker ook een nest op de wereld hebben gezet.
Je hebt zelf ook enige onderzoeksplicht in het kopen van een hond.

Maar mooi dat je pup het goed doet en hij voldoede vreet nu.
:ok: .
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door bennie »

Klinkt alsof ze al lang weet dat de moeder niet deugt. Waarom wil ze je anders niet vertellen wie de moeder is?
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

zoals je het schrijft schiet de 'fokker' wel snel in de verdediging en dan vind ik wel raar. Ik weet natuurlijk niet hoe de toon van het gesprek was, maar op alles zo negatief reageren vind ik vreemd. Ik zou toch aanbieden om weet ik veel, langs te komen en het er rustig over te hebben? in ieder geval openheid van zaken geven.

raar verhaal, sterkte ermee!
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

Dat niet hechten gaat vast niet lukken :( Fijn om te horen dat hij lekker eet en al iets is aangekomen.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Ik vind het toch op zn zachts gezegd erg vreemd dat je de naam van de moederhond niet mag weten... Ik zou dat toch eisen, daar heb je toch recht op om te weten? Of kom je dan dingen te weten in de lijn die ze niet wil laten weten?
Heb je hem via een advertentie oid gekocht? Stond daar geen naam bij dan?
Ze heeft hem niet gezond geleverd gezien de conclusies van jouw dierenarts. Wat staat er in het inentingsboekje bij de entingen die hij daar heeft gehad? Daar moet toch ook iets qua gezondheid in staan?
Je zou eventueel nog contact op kunnen nemen met die DA waar hij daar ge-ent en gecontroleerd is.
Het is overigens nog een jonge pup, zet je wekker een keer 's nachts zodat hij er tussendoor nog een keer uitkan, zo te zien kan hij nog geen hele nacht het ophouden.
En niet hechten zal heel lastig worden maar geniet lekker van je hondje... en ik duim voor je dat het geen dwerggroei is.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
tkuijernl
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door tkuijernl »

ik vind het wel een rare fokker hoor....

enne een navelbreukje die moet de da toch gezien hebben die hem de 1e enting heeft gegeven?? of die dierenarts speelt onder 1 hoedje maar je kan hem bellen waarschijnlijk staan zijn gegevens bij de 1e enting?

in het nestje wat wij toen hebben opgevangen was er ook 1 teef die een heel klein breukje had, daar hoefde niks aan gedaan te worden maar als ze zou gesteriliseerd worden zouden ze het breukje gelijk dichtmaken. die mensen wisten het en vonden het niet erg (wel hebben ze op mijn advies hun eigen da het ook laten voelen zodat hun da wist hoe klein/groot het was en ze konden volgen of het niet groter werd als ze groeide) ook werd het door mijn DA in het paspoort vermeld van het teefje...

maar by the way...super dat hij wil eten!!! ik zou idd de wekken s nachts even zetten dat hij nog even kan plassen tussendoor, misschien heeft hij gewoon iets meer tijd nodig om zindelijk te worden...

geniet lekker van mike en ik hoop dat de bloeduitslagen mee vallen hou je ons wel op de hoogte??
groetjes Tamara
malinois
Zeer actief
Contacteer:

't kan natuurlijk ook zijn dat de moeder helemaal geen duitser is.... :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

dit staat er trouwens nog op google:

Vraag & aanbod in Zoutlaan, Oudenbosch - Buurtlink
Begin 2011 verwachten wij een nestje van Gappay von den Wannaer H hen x Quinsy ... duitse herderpups de vader is gerro van de ossenstal met een hele goe. ...
buurtlink.nl/4731MG/vraag-en.../Dieren+en+Toebehoren - In cache

ik verwacht dus dat hij hier op heeft gestaan... stond daar geen naam van de teef bij?

ze hebben overigens wat ik zo al tel 4 advertenties op MP hebben staan hiervoor :80:
Afbeelding
Zinndy

Ongelezen bericht door Zinndy »

dank jullie allemaal....
ik ben inmiddels ook verder gaan spitten, moederhond krijg ik de naam niet van...
máár van de fokker van de vader van mike (gerro vd ossenstal....) dat mevrouw de zogenaamde fokker ook een mechelse herder heeft....

oh jee..... ik heb hier zoooooooo van geleerd...voor hetzelfde gels heeft ze gewoon een andere DH van haar als moeder laten rondlopen elke keer als er mensen kwamen kijken....ik heb hem zelf nog moeten laten enten...klopte allemaal niets van..en de DA in duitsland had de navelbreuk niet gezien zei ze...vaag vaag vaag...ze is boos omdat ik de andere eigenaren van pups probeer op te sporen.....
maar dat boeit me niet...tuurlijk had ik zelf miss ook alerter moeten zijn, en niet denken ach wat een ukkie bij ons zal ie het goed hebben....

maar goed, de uk is er..en ik word echt helemaal gek van alles...wel of geen dwerg...is hij wel een dwerg...moet ik hem dan in laten slapen ......ga ik behandelen......enz enz..lig er gewoon wakker van...mn dochter ook...ik zie nu ineens van alles..zo lijkt het wel of hij onder zn oogied iets kaal word evenals boven op zn neus en ik hoop dat t geen demodex is...of dat het te maken heeft met dwerggroei...
misschien zie ik nu overal spoken hoor....maar even aanzien, maandag toch naar DA
want idd dat hechten.....hij is gewoon lief...en ben al helemaal verliefd op hem...met in mn a hterhoofd...straks gaat deze ook snel dood...
pffffff

ik kreeg net een mail uit amerika.....die ook veel van dwerggroei weet...fingers crossed..maar even het bloedonderzoek afwachten van de schildklier..dat is al een goede indicatie zij tanja van stichting saartje...

ik ga idd maar de wekker zetten, deed ik bij mijn andere honden ook...en ik neem de uk ook niks kwalijk hoor....als hij in huis doet...hij is net 8 weekjes....ik vind het al knap dat ie gaat piepen als hij moet....alleen soms piept ie en plast dan meteen...

vind het fijn al deze reacties te lezen..zien dat er mensen zijn die met je meekijken..sommige reacties zijn minder...maar ik hou mezelf maar voor dat iedereen hetzelfde wil en dat is wat het beste is voor de honden hier...

dus bedankt voor alle reacties
malinois
Zeer actief
Contacteer:

geen idee zeker of dat een stamboom MH is (zal wel niet)...

Hoe probeer je die andere eigenaren op te sporen? Heb je een adv. op MP gezet?
Afbeelding
Zinndy

Ja die had ik op MP gezet.. een nette advertentie.....had hem gewijzigd...heel neutraal gehouden
maar mevrouw de jong ging lopen dreigen...
want ze had van de andere pups alleen maar goede berichten en bedank mailtjes...
ze zou me de mail doorsturen ( ja ja )
Ik heb haar gezegd dat als blijkt dat mijn pup echt niet goed is, ik toch weer de advertentie plaats..en als ik niks van haar hoor van die mailtjes dan plaats ik hem ook maandag....

en ik heb een link gekregen hier waar ik het mee kan proberen ...

en wat betreft de MH ik heb geen idee, want die heb ik niet gezien heb alleen van de mevrouw van de vd ossenstal gehoord dat ze een MH teef heeft , maar ook een DH teef....

maar toen ik gerro ging googelen kwam ik veel MP advertenties tegen (inmiddels oude geloof ik? want kan ze niiet op MP zelf terug vinden....) dit was het eerste nest van deze teef zei ze...maar ik geloof niks meer van wat ze heeft verteld...
ze woont in duitsland...gaat elke week naar oudenbosch bij vrienden logeren ( zegt ze, maar het adres staat op haar naam)

als je haar zogenaamde nummer belt die van haar is krijg je iemand in oudenbosch aan de telefoon...maar dat nummer kreeg ik ook haar man in duistland aan de telefoon én haarzelf...goh wat raar!

het ene tel was van vrienden in oudenbosch want ze had zelf geen tel blabla....ze had ook niet zelf mail...,maar toen ik haar gistermiddag een mail heb gedaan waarin ik haar zei dat ze tot 4 uur de tijd had om contact met mij op te nemen....reageerde ze al héél snel! gek he

Ik ga haar zeker in de gaten houden...reken maar, en met mij meerderen

( by the way, het spijt me als ik slecht typ, maar mijn pc doet al een tijd raar en ik kan niet zien wat ik zelf typ)
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Ik heb je het forum via pb doorgestuurd waar je nestgenoten zou kunnen zoeken, en ik zou de nestbroers en zussen gewoon zoeken via MP, wat heeft zij daarmee te maken? Gezocht uit deze combi bij die en die mevrouw. Niks zeggen over eventuele problemen dan kan ze je nooit iets maken.
Afbeelding
Teuntje56
Zeer actief
Mijn ras(sen): Xborder collie
Schapendoes

Ongelezen bericht door Teuntje56 »

Het is in ieder geval fijn dat de uk aan het eten is en groeit. Wat zindelijkheid betrefd, geeft het de tijd, laat hem in ieder geval 1 maal tussendoor 's nachts uit, hij is nog jong genoeg om het goed te leren. Niet elke hond is even vlot.
Wat de fokker betreft snap ik er werkelijk niets meer van. Kloppen doet het in geen geval anders zou ze geen moeite moeten hebben dat je de andere pupkopers wilt opsporen. Waarom heb je de advertensie van MP afgehaald, je schrijft dat ze je bedreigd, wat moet dat dan wel niet zijn? Ik zou gewoon weer een oproep doen op MP. Telefoon, klopt niet etc. , je bent er echt met beide benen ingestonken, helaas had je dat niet gelijk door, eigenlijk had er al een alarmbel moeten gaan rinkelen bij het feit dat de pup niet geent was. Dit overkomt je nooit meer.
Maar op dit moment zit je dag en nacht je zorgen te maken en je kunt het niet terug draaien. Je hebt de pup in huis, en deze pup verdiend ondanks alles toch je liefde, dus ga er alsjebliieft niet spastisch mee om m.b.t. niet willen hechten etc. Je kan dat niet voorkomen als je de zorg hebt voor hem, en is dat zo erg? Als je het nu laat liggen dat er aandacht en contact is met de pup loop je straks, als blijkt dat er verder niets aan de hand is, achter de feiten aan, de pup zit nu ondanks dat hij zo klein is in een van de belangrijkste fases van zijn leventje en je zult er geen spijt van krijgen als je toch op een normale manier om gaat met hem en je aan hem verbindt. Je hondje kan er ook niets aan doen. Ben benieuwd en blijf hopen dat er niets bijzonders aan de hand is. Succes
Nawosh
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka

Ongelezen bericht door Nawosh »

Kan het niet zijn dat ze twee veel jongere (veel te jonge) pups uit een ander nest tussen de pups van 7 weken gezet hebben en
deze verkocht hebben als zijnde net zo oud als de rest? Dat zou kunnen verklaren waarom jouw pup en het andere pupje zo klein zijn.
Als ik de rest van je verhaal over deze fokker zo lees, zou ik daar niet van opkijken.
Groetjes, Marjan
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

Teuntje56 schreef:Het is in ieder geval fijn dat de uk aan het eten is en groeit. Wat zindelijkheid betrefd, geeft het de tijd, laat hem in ieder geval 1 maal tussendoor 's nachts uit, hij is nog jong genoeg om het goed te leren. Niet elke hond is even vlot.
Wat de fokker betreft snap ik er werkelijk niets meer van. Kloppen doet het in geen geval anders zou ze geen moeite moeten hebben dat je de andere pupkopers wilt opsporen. Waarom heb je de advertensie van MP afgehaald, je schrijft dat ze je bedreigd, wat moet dat dan wel niet zijn? Ik zou gewoon weer een oproep doen op MP. Telefoon, klopt niet etc. , je bent er echt met beide benen ingestonken, helaas had je dat niet gelijk door, eigenlijk had er al een alarmbel moeten gaan rinkelen bij het feit dat de pup niet geent was. Dit overkomt je nooit meer.
Maar op dit moment zit je dag en nacht je zorgen te maken en je kunt het niet terug draaien. Je hebt de pup in huis, en deze pup verdiend ondanks alles toch je liefde, dus ga er alsjebliieft niet spastisch mee om m.b.t. niet willen hechten etc. Je kan dat niet voorkomen als je de zorg hebt voor hem, en is dat zo erg? Als je het nu laat liggen dat er aandacht en contact is met de pup loop je straks, als blijkt dat er verder niets aan de hand is, achter de feiten aan, de pup zit nu ondanks dat hij zo klein is in een van de belangrijkste fases van zijn leventje en je zult er geen spijt van krijgen als je toch op een normale manier om gaat met hem en je aan hem verbindt. Je hondje kan er ook niets aan doen. Ben benieuwd en blijf hopen dat er niets bijzonders aan de hand is. Succes
Heel erg mee eens en met name met de laatste alinea :ok:
Wat dat zindelijk worden betreft: Jan was pas met 7 maanden echt zindelijk, dus verwacht niet te veel van je pupke. Alle honden zijn anders, ook als het op zindelijk worden aankomt ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Zinndy

het zou idd maar zo kunnen zijn dat deze twee pups jonger waren, wat ik al zei...alles is vaag.... en ik weet niet meer wat ik moet geloven.

En met niet durven hechten aan Mike...das meer een soort zelfbescherming...maar wat ik ook al zei...niet hechten gaat moeilijk want hij is superlief en we knuffelen heel wat af saampies...
dus neem het niet al te letterlijk dat jullie denken dat ik hem links laat liggen!! Tuurlijk kan de pup er niks aan doen....
hij krijgt hier alle TLC dat ie nodig heeft om een grote gezonde kerel te worden ( of een kleine :wink: )
en ik maak me ook niet druk om het zindelijk maken, de een is sneller als de ander....was bij mn kids ook...geen probleem
hij is al een heel eind, en ik ga gewoon snachts er weer uit....

maar moet een pup normaal ongeveer een kilo per week aankomen?
hmm hij is dus maar een halve kilo gegroeid, maar ik heb hem natuurlijk nog paar dagen op vers...

ik wil nog wel even zeggen dat ik echt wel superblij met hem ben...het is alleen jammer dat het allemaal op deze manier moet gaan....
maar ja ...eigen schuld...dikke...
renee-uk
Zeer actief

Je kunt het ook zo zien dat hij al een halve kilo gegroeid is ;)
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel een pup aan moet komen, heb dat nooit zo bijgehouden.
Maar ja bij mij was daar ook geen reden toe natuurlijk :?
Weet je, pupke is er nou eenmaal en dat kan er ook niks aan doen dat het zo gelopen is.
Voor hetzelfde geld is het helemaal geen dwergje en maak je je nu wat dat betreft druk om niks.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Dianavdberkt
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

Citaat
Begin 2011 verwachten wij een nestje van Gappay von den Wannaer H hen x Quinsy ... duitse herderpups de vader is gerro van de ossenstal met een hele goe. ...

Ik weet toevallig dat Gappay von den Wannaer Hohen in het bezit is van mensen die een grotere fokkerij hebben en zeer selectief zijn met hun dekreuen en fokteven. Mevrouw zal die naam wel gejat hebben vermoed ik. Gappay is een zeer goede reu. Dus zal de moeder hond misschien wel een teef zijn voortgekomen uit Gappay x Quinsy maar lijkt mij stug.

De vader die deze "fokster" noemt staat op marktplaats. Lang stok haar.
advertentie vermeld.

KenmerkenLeeftijd: 3 tot 6 jaar Beschrijvingstaat ter dekking, mooie dekreu met zeer goede stamboom, gerro van den ossenstal, zorgt voor grote nesten, het is een mooie temperamentvolle reu, maar lief voor teven, hij is half langharig, met een mooi donker masker. zie ook mijn andere advertentie, voor meer info. bellen of mailen. groetjes fam. de j.

Alleen bovenstaand al is een giller. leeftijd 3 tot 6 jaar. Weet niet eens hoe oud haar dekreu is . Gillen van het lachen
Dianavdberkt
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

ik vind wel dat je een heel aandoenlijk lief puppenkind hebt. Ik hoop van harte voor je dat het een gezond pupje is.
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door bennie »

Ik neem aan dat het kenmerk leeftijd uit categorien moet worden gekozen op MP, vandaar de 3 tot 6 jaar.
Marina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marina »

Ik lees het nu pas allemaal.

Ik vind dat je een mooi pupkindje hebt. :I:

En dat je er superrr je best voor doet :ok: Houden zo. :ok:

Ik duim en hoop dat het gewoon groeiachterstand is en dat snel alles op zijn pootjes terecht komt.

:ok: :ok:

:J:
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

renee-uk schreef:Je kunt het ook zo zien dat hij al een halve kilo gegroeid is ;)
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel een pup aan moet komen, heb dat nooit zo bijgehouden.
Maar ja bij mij was daar ook geen reden toe natuurlijk :?
Weet je, pupke is er nou eenmaal en dat kan er ook niks aan doen dat het zo gelopen is.
Voor hetzelfde geld is het helemaal geen dwergje en maak je je nu wat dat betreft druk om niks.
Ik weeg mn ventje hier nog elke week bijna en dat is vanaf ik hem heb zo'n 1 kg per week... soms 800 gr. en soms 1.5 kg, het zit vaker boven de 1 kg dan eronder overigens.
Ik denk dat dit met een DH hetzelfde is, misschien nog wel meer.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Dianavdberkt schreef:Citaat

Ik weet toevallig dat Gappay von den Wannaer Hohen in het bezit is van mensen die een grotere fokkerij hebben en zeer selectief zijn met hun dekreuen en fokteven. Mevrouw zal die naam wel gejat hebben vermoed ik. Gappay is een zeer goede reu. Dus zal de moeder hond misschien wel een teef zijn voortgekomen uit Gappay x Quinsy maar lijkt mij stug.

De vader die deze "fokster" noemt staat op marktplaats. Lang stok haar.
advertentie vermeld.

KenmerkenLeeftijd: 3 tot 6 jaar Beschrijvingstaat ter dekking, mooie dekreu met zeer goede stamboom, gerro van den ossenstal, zorgt voor grote nesten, het is een mooie temperamentvolle reu, maar lief voor teven, hij is half langharig, met een mooi donker masker. zie ook mijn andere advertentie, voor meer info. bellen of mailen. groetjes fam. de j.

Alleen bovenstaand al is een giller. leeftijd 3 tot 6 jaar. Weet niet eens hoe oud haar dekreu is . Gillen van het lachen
leeftijd moet je idd. kiezen, dus in welke categorie je hem wil plaatsen. Pup, 1-3 jr. 3-6 etc.
Overigens zijn de andere namen Gappay etc. volgens mij van een andere advertentie, hij noemt alle DH's die op die pag. hebben gestaan.
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

ik heb dat echt nooit gedaan, hij groeide prima en kwam ook goed genoeg aan zo op het zicht :?
Maar het zal inderdaad wel zo ongeveer hetzelfde zijn bij mecheltjes en duitsertjes.
Denk in dit geval dat een halve kilo al prima is als je de diarree die puppemans het grootste deel van de week had in aanmerking neemt.
Afbeelding

malinois
Zeer actief
Contacteer:

renee-uk schreef:ik heb dat echt nooit gedaan, hij groeide prima en kwam ook goed genoeg aan zo op het zicht :?
Maar het zal inderdaad wel zo ongeveer hetzelfde zijn bij mecheltjes en duitsertjes.
Denk in dit geval dat een halve kilo al prima is als je de diarree die puppemans het grootste deel van de week had in aanmerking neemt.
Ik heb het ook nooit gedaan hoor, maar hoe heet ze hier op het forum van Magnum en Colt, die woog Colt ook wekelijks, toen ben ik dat ook gaan doen en zijn we gaan vergelijken... :wink: Die is een week jonger als ik me niet vergis dus vandaar.
Vond het wel leuk of er veel verschil was, aangezien Colt uit forse lijnen komt en Xavi uit vrij compacte lijnen.
Afbeelding
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel

Ongelezen bericht door Ariane »

Teuntje56 schreef:
:ok:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Dianavdberkt schreef:KenmerkenLeeftijd: 3 tot 6 jaar Beschrijvingstaat ter dekking, mooie dekreu met zeer goede stamboom, gerro van den ossenstal, zorgt voor grote nesten,
Of een nest groot of klein is ligt toch aan de moeder (aantal bevruchte eitjes), of ben ik nou gek? :denken:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

tekkel schreef:
Dianavdberkt schreef:KenmerkenLeeftijd: 3 tot 6 jaar Beschrijvingstaat ter dekking, mooie dekreu met zeer goede stamboom, gerro van den ossenstal, zorgt voor grote nesten,
Of een nest groot of klein is ligt toch aan de moeder (aantal bevruchte eitjes), of ben ik nou gek? :denken:
De moeder kan eier dozen vol hebben ,maar als de reu maar een klein aantal levende sperma zwemmertjes heeft houd het ook op.
Dus het is aan beide. :ok:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel

Ongelezen bericht door Ariane »

Eierdozen vol :smile: :smile:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Amandelgaard
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retrievers en Wetterhoun
Contacteer:

Ongelezen bericht door Amandelgaard »

Ik lees nu pas het hele verhaal over je maatje Mike,en hoop dat je snel te horen krijgt wat er aan de hand is.Ik duim dat hij gezond is,zodat jullie lekker kunnen blijven genieten van hem..
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”