Vandaag met Mike naar de DA geweest voor bloedonderzoek....wat kan dat beesje gillen
maar t is gelukt, zn bloed word nu getest , en hopelijk heb ik eind van de week de uitslag.
De DA zei dat als zn TSH en T4 te laag was...het mis was...dat komt vanuit de hersenen...
is het hoog, dan is het 'alleen' een schildklierprobleem....
Ik had gehoopt dat hij me wel gerust zou stellen in de zin van...joh mij lijkt het onwaarschijnlijk, maar dat deed hij niet....
de 'dwergen' die hij had gezien ( alleen film en foto nog niet in de praktijk gezien) allemaal DH waren...
Mike zn ontlasting is ook vaak heel dun...echt dat het er zo uit spuit ( sorry ) en dat zou ook kunnen kloppen als de schildklier niet goed werkt...
Nu word het spannend....afwachten dus even ene paar dagen....denk dat ik geen nagels en vingers meer overhou...
ondertussen kunnen w ehem niet wegdenken uit ons gezin..het is een lieverd...een deugniet...echt een dondersteen
Mijn andere DH was vandaag even met Mike in de voortuin, ik was even in de schuur...toen kwam er iemand met een berner langs die Tyson al lang kent....tyson gaat bij t hek staan en begint me toch ene partijtje agressief staan lopen doen...schrok me dood..incl
ontblote tanden....
ik ben voor hem gaan staan en toen ie voor me in de achteruit ging heb ik hem rustig laten zitten...maar dit was volkomen nieuw!!
nog nooit met hem meegemaakt...
Ik heb ook nog goed nieuws
was Mike vorige week maandag bij de DA op de weegschaal 3,7 kilo
vandaag woog hij daar....tadaaaaaaa.....5 kilo precies
(misschien is mijn weegschaal niet helemala goed ...dus we houden de weegschaal van de DA maar aan )
hieronder nog de foto van marktplaats....

zo nu zal ik geen fotos meer plaatsen want ik hoorde dat je dat op een speciaal forum moest doen...
groetjes en zodra ik meer weet zet ik het hier neer