Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenschool omgeving Den Bosch
Moderator: moderatorteam
- Inne
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Hondenschool omgeving Den Bosch
Vandaag hebben wij Madison, een sharpei teefje van een jaar, opgehaald. Ik wil graag met haar op cursus (samen met partner) en ben op zoek naar een goede en prettige hondenschool. Ik zoek een school waar men gericht is op belonen van positief gedrag. Graag jullie ervaringen.

Madison
Boris, voor altijd in mijn hart
-
- Zeer actief
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
Re: Hondenschool omgeving Den Bosch
Ik stuur mijn zus even een pbtje
die is niet zo heel vaak hier maar heeft na een lange tijd uiteindelijk een hondenschool gevonden waar ze heel blij mee was (ze woont ook in den bosch)

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Die kan ik ook aanbevelenSuzanne123 schreef:Dog-action in Eindhoven; werken (uitsluitend) met de clicker:
http://www.dogaction.eu
Suzanne

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Wij hebben uiteindelijk met veel plezier getraind bij Exarcio in Oss. Ze geven les in Herpen, dus het is wel iets verder maar ik vond ze erg kundig en relaxt met de honden. Helaas is mijn vriend moeten stoppen met de behendigheid omdat hij last van zijn rug heeft. Ik frisbee zelf ook nog bij dogmasters in Berlicum. (De juiste website is wat lastig te vinden maar dat is dogmasters.nl). Ik ken de trainers wel goed van de frisbee maar weet niet zo goed wat ze met de gehoorzaamheid doen. Ik vermoed wel positieve training maar als je het zeker wil weten moet je ze even mailen.
Verder heb ik ook nog de puppycursus bij de lijn gevolgd in Rosmalen. Op zich vond ik ze ook goed, maar mijn onzekerheid met de hond werd daar in mijn ogen soms als onkunde gezien. Soms vond ik de oplossingen die ze aandroegen wat ver gezocht, voor de rest ook leuke mensen.
Ik heb dus heel wat hondenscholen gehad in de omgeving en ik ben uiteindelijk het blijste met Exarcio geweest dus als je het niet erg vind om een klein stukje te rijden dan zou ik daar zeker naar toe gaan.
Verder heb ik ook nog de puppycursus bij de lijn gevolgd in Rosmalen. Op zich vond ik ze ook goed, maar mijn onzekerheid met de hond werd daar in mijn ogen soms als onkunde gezien. Soms vond ik de oplossingen die ze aandroegen wat ver gezocht, voor de rest ook leuke mensen.
Ik heb dus heel wat hondenscholen gehad in de omgeving en ik ben uiteindelijk het blijste met Exarcio geweest dus als je het niet erg vind om een klein stukje te rijden dan zou ik daar zeker naar toe gaan.

[url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Wij hebben enkele jaren geleden in Rosmalen bij de dobberman ver. trainingen gedaan die erg goed ervaren werden.
Maar kom ook bij de KC Den Bosch geregeld en ook daar zijn ze in mijn ogen heel goed en leuk bezig.
http://www.kc-shertogenbosch.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar kom ook bij de KC Den Bosch geregeld en ook daar zijn ze in mijn ogen heel goed en leuk bezig.
http://www.kc-shertogenbosch.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

- Inne
- Zeer actief
Bedankt voor alle reacties.
Met mijn eerste hond heb ik cursussen gedaan bij een kynologenclub. Ik vond ze toen erg gericht op de 'kunstjes' en minder op de relatie baas-hond en hondengedrag. Dat laatste is wat me vooral aanspreekt. Hoe is dat nu bij kynologenclubs?
Excelsior en de school in Eindhoven lijken interessant, die houd ik in mijn achterhoofd. Liever zoek ik iets dichterbij.
Ik kwam Hondenschool Zoete Lieve tegen, in Den Bosch. Zijn er mensen die daar trainen?
Met mijn eerste hond heb ik cursussen gedaan bij een kynologenclub. Ik vond ze toen erg gericht op de 'kunstjes' en minder op de relatie baas-hond en hondengedrag. Dat laatste is wat me vooral aanspreekt. Hoe is dat nu bij kynologenclubs?
Excelsior en de school in Eindhoven lijken interessant, die houd ik in mijn achterhoofd. Liever zoek ik iets dichterbij.
Ik kwam Hondenschool Zoete Lieve tegen, in Den Bosch. Zijn er mensen die daar trainen?

Madison
- Inne
- Zeer actief
We hebben ons ingeschreven bij Zoete Lieve. Er start volgende week zondag een cursus speciaal voor honden die een tweede, derde of.... baasje hebben. Leuk!

Madison
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
Ik train ook bij Zoete lieve met Zazoe
En ik geef er zelf ook les op Zondag.
Maar niet de cursus die jij gaat doen.
Dus ik zal je vast wel zien gezellig!

En ik geef er zelf ook les op Zondag.