" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam
Ik vraag me dat ook weleens af, als je het langzaam opbouwt en goed traint of het dan minder schadelijk is. Maar ik denk dat zelfs dan het niet goed is. Ook al wel beter dan dat je een hond dit zomaar laat doen, maar ik denk weer dat dat vrijwel onmogelijk is. Een hond kan dit niet zomaar. Er moet hier wel voor getraind en opgebouwd zijn.Strega schreef:Ja daar dacht ik ook al aan. Aan de andere kant, als het langzaam getraind is, kun je die spieren daar misschien wel sterk genoeg voor maken? Hoe dan ook is het altijd nog gezonder dan nooit de deur uitkomen en te dik zijn.
Maar ik vind het zo ongelooflijk hoe rechtop die hond staat.
Dat had ik ook wel een beetje ja.. Op gegeven moment moet die hond gewoon weer normaal gaan staan vind ik.shanty schreef:Het is wel grappig om te zien .. Maar op een gegeven moment vind ik het niet eens leuk meer om naar te kijken.. Het is gewoon niet gezond.
Wat ik er van weet is dat spieren veel voor gewrichten kunnen opvangen, maar ik denk dat dit te veel is..Lellibel schreef:Ik denk dat het niet aan de spieren ligt maar meer aan de gewrichten en zo, hoewel ik er niet goed in ben denk ik dat het zo maar erg belast kan worden waardoor de ouderdomsklachten veel sneller komen dan bij gewone honden.