Vorig jaar had ik mijn meisje ingeschreven, maar scheurde ze haar kruisband

Moderator: moderatorteam
Nou ga je dit keer ook??? Want dan kan dat wat beloven qua gezelligheidyamie schreef:heel erg compact, verder wel gezellig hoor.. althans de keren dat ik er was
hahaha, staat er wat stom, maar bedoelde het dus niet zoshibashira schreef:Nou ga je dit keer ook??? Want dan kan dat wat beloven qua gezelligheidyamie schreef:heel erg compact, verder wel gezellig hoor.. althans de keren dat ik er was![]()
Wil in de toekomst die kant op verhuizen en bij kc Rijssen gaan trainen, dus ben ook wel benieuwd naar hoe hun clubmatch er uit ziet... als ze Shira-meisje niet hoog plaatsen, dan ga ik er uiteraard niet trainen...
haha, zat je maar wat te plagen... snap dat je het niet zo bedoeldeyamie schreef:hahaha, staat er wat stom, maar bedoelde het dus niet zoshibashira schreef:Nou ga je dit keer ook??? Want dan kan dat wat beloven qua gezelligheidyamie schreef:heel erg compact, verder wel gezellig hoor.. althans de keren dat ik er was![]()
Wil in de toekomst die kant op verhuizen en bij kc Rijssen gaan trainen, dus ben ook wel benieuwd naar hoe hun clubmatch er uit ziet... als ze Shira-meisje niet hoog plaatsen, dan ga ik er uiteraard niet trainen...![]()
nee ik ga denk ik niet, ik heb er 1 die qua oefenen clubmatches wel kan gebruiken, maar nou net niet zo'n op elkaar gepropte, wat onrustige clubmatch.. denk ik...
ow. ik zie nu de KMdaar had ze nou net geen fijne ervaring mee haar laatste show
Google is youre friendMyra schreef:Tot wanneer kan je inschrijven?
En waar? Via internet?
Wij zitten dat weekend in Landal bij Rijssen met de honden dus dat komt mooi uit
Myra schreef:Google is youre friendMyra schreef:Tot wanneer kan je inschrijven?
En waar? Via internet?
Wij zitten dat weekend in Landal bij Rijssen met de honden dus dat komt mooi uitIk denk er nog even over na, inschrijfgeld is niet hoog
Ik ga er niet heen, maar meneer Rutten ken ik wel. Een echte teckelman, heel aardig. Hij nam buiten de ring ook altijd de tijd om het één en ander uit te leggen aan mij. Hij is vriendelijk, maar op zo'n clubmatch kun je toch altijd wel vragen of hij de hond rustig wil benaderen?shibashira schreef:Wie kent er eigenlijk dhr. C.F.Rutten?? Beetje een vriendelijke man qua benaderen?
Ja hoor, dat ga ik ook wel vragen bij Taro, die is nog wat onzeker.*Charlotte schreef:Ik ga er niet heen, maar meneer Rutten ken ik wel. Een echte teckelman, heel aardig. Hij nam buiten de ring ook altijd de tijd om het één en ander uit te leggen aan mij. Hij is vriendelijk, maar op zo'n clubmatch kun je toch altijd wel vragen of hij de hond rustig wil benaderen?shibashira schreef:Wie kent er eigenlijk dhr. C.F.Rutten?? Beetje een vriendelijke man qua benaderen?
Ja onduidelijk he... had formulier van vorig jaar er maar bijgepakt, daar stond het duidelijker op. Volgens mij is het dus 15 euro voor de hond en 6 euro voor de nieuwe leden. Dus eindbedrag 21 euro. Volgens mij is die 10 euro namelijk voor de mensen die vorig jaar al lid waren?*Evie* schreef:Wat een onduidelijk inschrijfform...
Moet je nu 6 euro betalen om lid te worden zonder clubblad
en vervolgens aan het einde in de som ook nog eens die 10 euro contributie voor 2011 betalen?
Inschrijfgeld 15 euro en dan 16 euro extra voor lid en contributie??????
whaha, ik had ze ook gemaild... idd 21 euro in totaal (bij inschrijving van 1 hond)*Evie* schreef:Ik heb ze maar gemaild, is 21 euro voor niet leden, dus alleen die 6 euro
Heb tot nu toe nog niet anders meegemaakt dan dat ik bij een clubmatch ook lid moest worden van de vereniging zelf. Dit is vrij standaardRobian schreef:Goh wat raar dat je nu lid moet worden. Ik heb afgelopen jaar Jack bij de jonge honden show ingeschreven en toen hoefde ik geen lid te worden.
Zelf zou ik daar dus geen trek aan hebben om voor een show ook nog eens een jaar lid te worden van een vereniging waar ik niet train.
Ja, ik vind het wel een vriendelijke man, ook qua benaderen. Ik ken 'm van de teckels.shibashira schreef:Wie kent er eigenlijk dhr. C.F.Rutten?? Beetje een vriendelijke man qua benaderen?
Leuk! Wie weet zie ik jullie in Rijssen dan!*Evie* schreef:Nope, die mag thuis blijven!
Ilse komt wel met de hondjes en de fokker van Nyeki is ook van plan te komen met een paar pups!!
Leuke oefen show!!
Ik heb Noa en Soul ingeschreven, maar misschien zie ik je daarvoor nog wel op ringtraining!Rosalinde. schreef:ik ben er ook gezellig bij, me tante schrijft wat jacks in, mijn norfolkje schrijven we in
en er zijn aardig wat bekende
hee jessica, wat leuk dan kan ik weer lekker knuffelen met je hondjes