Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb een talent!
Moderator: moderatorteam
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Ik heb een talent!
Ja al heel lang wilde ik graag doggydance gaan doen , maar helaas mijn honden bleken niet echt geschikt totaal geen ritme gevoel.
Maar nu heb ik een surinamer in huis, die het enorm leuk vind om van alles te leren dus jullie zullen mij eindelijk wat vaker zien in dit hoekje.
Ik ben der nu een beetje zelf het een en ander aan het leren, maar heb een beetje moeite mee om bepaalde commandos er aan toe te voegen.
Nu springt ze al op der achterpoten naar mij toe met der voorpootjes in de lucht en dat hebben we maar Roe genoemd(kangaroe daar lijkt het op)
Nu ben ik bezig met een rondje om mij heen op der achterpoten maar heb geen idee wat ik daar aan kan koppelen hebben jullie tips.
Zal morgen eens een filmpje plaatsen van het Roe gebeuren!
Maar nu heb ik een surinamer in huis, die het enorm leuk vind om van alles te leren dus jullie zullen mij eindelijk wat vaker zien in dit hoekje.
Ik ben der nu een beetje zelf het een en ander aan het leren, maar heb een beetje moeite mee om bepaalde commandos er aan toe te voegen.
Nu springt ze al op der achterpoten naar mij toe met der voorpootjes in de lucht en dat hebben we maar Roe genoemd(kangaroe daar lijkt het op)
Nu ben ik bezig met een rondje om mij heen op der achterpoten maar heb geen idee wat ik daar aan kan koppelen hebben jullie tips.
Zal morgen eens een filmpje plaatsen van het Roe gebeuren!
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): jack hussel en poedel
Re: Ik heb een talent!
oh wat gaaf, ik wil ook zo graag doggy dance maar kan geen leuke hondenschool
daarvoor hier in de buurt daarvoor vinden
ben benieuwd naar je filmpje
daarvoor hier in de buurt daarvoor vinden

ben benieuwd naar je filmpje
- Turbo!
- Zeer actief
Ik ben gewoon zelf aan het kloten hoor. Heb ook geen les, Zou het wel leuk vinden maar heb eigenlijk geen idee of er hier een zit! 

Leuk zeg ! ben benieuwd naar je filmpje.
Nou dan heb je nog maar 1 kunstje geleerd en heb je geen commando's haha. Ik heb er nu ruim 45 en het zijn echt de domste commando's soms.
Ik gebruik zelf het liefste nederlandse woorden. Maar omdat de meeste oefeningen een linkse en rechtse kant hebben moet ik nu ook wel met engels beginnen omdat mn commando's op zijn.
Ramoon waar woon je ?
Nou dan heb je nog maar 1 kunstje geleerd en heb je geen commando's haha. Ik heb er nu ruim 45 en het zijn echt de domste commando's soms.
Ik gebruik zelf het liefste nederlandse woorden. Maar omdat de meeste oefeningen een linkse en rechtse kant hebben moet ik nu ook wel met engels beginnen omdat mn commando's op zijn.
Ramoon waar woon je ?
- Turbo!
- Zeer actief
shanty schreef:Leuk zeg ! ben benieuwd naar je filmpje.
Ramoon waar woon je ?

Nou dan zou ik een dubbel commando doen
. Roe is op haar achterpoten toch ? En dan Round als ze om jou heen moet op haar achter poten.
Dus eerst Roe om op de achterpoten te komen en dan Roudn om jou heen.
Waar woon je turbo ?

Waar woon je turbo ?
- Turbo!
- Zeer actief
Amsterdam vijf straten verder van Liana!shanty schreef:Nou dan zou ik een dubbel commando doen. Roe is op haar achterpoten toch ? En dan Round als ze om jou heen moet op haar achter poten.
Waar woon je turbo ?
Geen idee of dit wat is hoor ..
http://kcamsterdam.nl/doggydance.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kcamsterdam.nl/doggydance.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Turbo!
- Zeer actief
Ik ga even kijken dankjewel!
- Turbo!
- Zeer actief
Volgens mij doen ze het niet meer, want het staat niet bij het aanbod van cursussen,
Ik heb een andere gevonden in zaandam, heb even geinformeerd ik denk dat als het wat is mischien mijn liefste vriendinnetje ook wel mee wilt doen.
Ik heb een andere gevonden in zaandam, heb even geinformeerd ik denk dat als het wat is mischien mijn liefste vriendinnetje ook wel mee wilt doen.
-
- Zeer actief
@shanty ik woon in haarlem
ik heb laatst een clicker testtraining gedaan ik was echt onder de indruk hoe snel ze dat door hebben,
ze moesten toen een stokje aantikken met hun neus en dan moest ik touch zeggen, whahah dat ging niet zo lekker dus ze doet het op tik, ik probeer altijd een comando ook zo te krijgen dat ik het in het dagenlijks leven bijna niet gebruik, 2 talig een kinds ander honds.
ik heb laatst een clicker testtraining gedaan ik was echt onder de indruk hoe snel ze dat door hebben,
ze moesten toen een stokje aantikken met hun neus en dan moest ik touch zeggen, whahah dat ging niet zo lekker dus ze doet het op tik, ik probeer altijd een comando ook zo te krijgen dat ik het in het dagenlijks leven bijna niet gebruik, 2 talig een kinds ander honds.

-
- Zeer actief
dit is een leuke club maar zijn de laatste tijd veel verhuist geloof ik, dit is voor mij niet te doen met het openbaar vervoer.shanty schreef:Geen idee of dit wat is hoor ..
Weetje wat neem eens een kijkje op het dogdance forum. Daar staan ook hondenscholen op die lesgeven.
Ik kom zelf uit ene hele andere streek omgeving Groningen. Ik weet dus ook niet wat rijdbaar is of niet voor jullie.
Ik kom zelf uit ene hele andere streek omgeving Groningen. Ik weet dus ook niet wat rijdbaar is of niet voor jullie.
-
- Zeer actief
dat is indd een goed idee ik heb wel gegoogled voor hier in de buurt word ik ook niet wijs van 

-
- Zeer actief
ja ze zitten nu ergens hier in amsterdam noordramoon schreef:dit is een leuke club maar zijn de laatste tijd veel verhuist geloof ik, dit is voor mij niet te doen met het openbaar vervoer.shanty schreef:Geen idee of dit wat is hoor ..

groetjes van Ayka,Zira en Honey
-
- Zeer actief
ja hoor... ik kom zo je kant op en dan hebben we het er even over ...Turbo! schreef:Volgens mij doen ze het niet meer, want het staat niet bij het aanbod van cursussen,

groetjes van Ayka,Zira en Honey
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Ik moest het met mijn discriminerende brein 3 keer lezen voordat ik in de gaten had dat die dansende surinamer in huis de hond was

Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Turbo!
- Zeer actief
Jaap* schreef:Ik moest het met mijn discriminerende brein 3 keer lezen voordat ik in de gaten had dat die dansende surinamer in huis de hond was![]()
- Turbo!
- Zeer actief
- Turbo!
- Zeer actief
is filmpje he dus even op kilkken