Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
duitse herder schreef:Huh? Waarom heb je haar pootjes er niet afgehakt? Nee hoor, zij staat juist mooi hoog op de poten!
Owja Osa vond ik ook een prachtige golden, ook qua karakter
duitse herder schreef:Ik vind die omgekeerde maskers bij die 2e ODH ook niet mooi :N:
Verder vind ik Vera ook een hele mooie golden!
Nou, dank u hoor
Ik vind d'r zelf ook wel leuk ja
Vera is inderdaad prachtig, qua verhouding, qua type. En volgens mij is ze wat karakter betreft (wat ik zo hier en daar gelezen heb) ook helemaal leuk.
Moos schreef:
Nou, dank u hoor
Ik vind d'r zelf ook wel leuk ja
Huh? Waarom heb je haar pootjes er niet afgehakt? Nee hoor, zij staat juist mooi hoog op de poten!
Ach m'n meissie! Ja voor mij ook een toppertje, minpunten waren dat ze erg klein was, en dat ze kromme voorpootjes had.
Hier was ze al 11, jammergenoeg heb ik geen standfoto's van toen ze jonger was
Rami schreef:
Vera is inderdaad prachtig, qua verhouding, qua type. En volgens mij is ze wat karakter betreft (wat ik zo hier en daar gelezen heb) ook helemaal leuk.
Nee hoor, verder is er weinig aan die hond. Beetje mooi staan kan ze, en dan houdt het wel op.
duitse herder schreef:Huh? Waarom heb je haar pootjes er niet afgehakt? Nee hoor, zij staat juist mooi hoog op de poten!
Rami schreef:
Nee hoor, verder is er weinig aan die hond. Beetje mooi staan kan ze, en dan houdt het wel op.
Rami schreef:
fleurie schreef:De dobermann van mijn vriend vind ik persoonlijk een erg mooie hond
Volgens mij kan dit niet bij een zuivere dobermann? Zou me niet verbazen als er Ridgeback in zit.
Het is een Italiaanse hond, ik heb foto's van de ouders gezien, moeder was zeer rastypisch, pa had ook een lichter gekleurde kop. Als pup had deze hond wel de typische dober aftekening. Maar geen idee wat er verder achter zit hoor
Voor de meesten bij lange na niet grof genoeg maar naar mijn idee wel een hond waarbij die fysiek meer aankan. De Berner die een een respectabele leeftijd haalt spreekt mij nog het allermeest aan
van de Hovawart vind ik deze teef en reu pláátjes
Naar mijn nog wel een vrij jong ding
Dropje van Inge is ook mijn favoriet
de vader van Suus
En zijn broer
Laatst gewijzigd door Tamara. op 06 jan 2011 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.