malinois schreef:er zijn ook mensen die een bord voor hun kop hebben zo dik als gewapend beton... daar ben jij een grandioos voorbeeld van... gefeliciteerd! Weer er blij mee! Zijn wij blij met onze nuchtere hollandse kijk op dergelijke dingen.rubyred schreef:Jullie weten dus echt niet wat een whisperer is.
Hier is het algemeen bekend, en men weet precies waar over je het hebt als je een whisperer bent.
Nederland is blijkbaar nog niet zo ver, komt wel..........
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Cesar Millan : genie of mediageile geldwolf ?
Moderator: moderatorteam
- dagmar88
- Zeer actief
Re: Cesar Millan : genie of mediageile geldwolf ?
- rubyred
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Hond, Maltese, Husky Hybrid.
- Aantal honden: 3
Daar was ik zelf al achter gekomen. Daarom ga ik mijn volgende Basset ook uit Europa halen. (beter lezen voordat je met vooroordelen komt)dagmar88 schreef:malinois schreef:er zijn ook mensen die een bord voor hun kop hebben zo dik als gewapend beton... daar ben jij een grandioos voorbeeld van... gefeliciteerd! Weer er blij mee! Zijn wij blij met onze nuchtere hollandse kijk op dergelijke dingen.rubyred schreef:Jullie weten dus echt niet wat een whisperer is.
Hier is het algemeen bekend, en men weet precies waar over je het hebt als je een whisperer bent.
Nederland is blijkbaar nog niet zo ver, komt wel..........Ach ja, in Amerika zijn ze kennelijk nog niet zo ver dat ze fatsoenlijke Bassets kunnen fokken
Eigenlijk lijkt het me veel prettiger om niet te weten wat een dog whisperer is dan een zieke inteelt hond te hebben.
Zal wel aan mij liggen.
- rubyred
- Zeer actief
En waarom mag je jezelf niet zo noemen als je het gewoon bent?tekkel schreef:Zo noemt hij zichzelf hoor, bijdehandjerubyred schreef:Jullie weten dus echt niet wat een whisperer is.
Nederland is blijkbaar nog niet zo ver, komt wel..........![]()
-
Marion.
En zo noem ik mijzelf ook bloedmooi en de goeiste van de wereld. Maar dat snappen ze aan de andere kant van de wereld ook niet. Nou ja, ooit komt ook daar dat besef wel.tekkel schreef:Zo noemt hij zichzelf hoor, bijdehandje![]()
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
rubyred schreef:En waarom mag je jezelf niet zo noemen als je het gewoon bent?tekkel schreef:Zo noemt hij zichzelf hoor, bijdehandjerubyred schreef:Jullie weten dus echt niet wat een whisperer is.
Ik dacht dat jij vond dat hij zich niet zo mocht noemen.
Ik haak af.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Omdat het niet bestaat in mijn ogen, het is iemand die veel inzicht heeft in honden en hun gedrag... een natuurlijk overwicht heeft over het algemeen. Wat zit daar voor verschil in met een goede trainer?rubyred schreef:En waarom mag je jezelf niet zo noemen als je het gewoon bent?tekkel schreef:Zo noemt hij zichzelf hoor, bijdehandjerubyred schreef:Jullie weten dus echt niet wat een whisperer is.
Mn trainer zei overigens gister dat ie dan gelijk maar 25 euro per les moet gaan vragen ipv het nu voor niks te doen

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- rubyred
- Zeer actief
Nuchter????? Je bedoelt dom. Zo dom dat ze altijd zitten te kankeren op Amerika maar vervolgen heel veel (slechts) overnemen en het niet eens door hebben hoe veramerikaniseert nederland wel niet is. Amerika brengt in ieder geval grote bekendheden voort, kun je van nederland niet zeggen.mwillow schreef:De Thing Big en Doing Great tactiek....een grote farce om als individu in Amerika te kunnen overleven. Om uiteindelijk naar de categorie zelfkant van Amerika afgeschoten te worden...de goot...goodbye American dream.rubyred schreef:In nederland is het verboden om jezelf de lucht in te prijzen want men is bang dat je naast je schoenen gaat lopen. In noord amerika is het tegenovergesteld, het is normaal om te zeggen hoe goed je ergens in bent, men houdt daar van en het werkt want een Cesar Millan zou in nederland nooit gebeuren.
Het is maar goed dat Nederland nuchter blijft.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Leef ik van beroemdheden dan?rubyred schreef:Nuchter????? Je bedoelt dom. Zo dom dat ze altijd zitten te kankeren op Amerika maar vervolgen heel veel (slechts) overnemen en het niet eens door hebben hoe veramerikaniseert nederland wel niet is. Amerika brengt in ieder geval grote bekendheden voort, kun je van nederland niet zeggen.mwillow schreef:De Thing Big en Doing Great tactiek....een grote farce om als individu in Amerika te kunnen overleven. Om uiteindelijk naar de categorie zelfkant van Amerika afgeschoten te worden...de goot...goodbye American dream.rubyred schreef:In nederland is het verboden om jezelf de lucht in te prijzen want men is bang dat je naast je schoenen gaat lopen. In noord amerika is het tegenovergesteld, het is normaal om te zeggen hoe goed je ergens in bent, men houdt daar van en het werkt want een Cesar Millan zou in nederland nooit gebeuren.
En ja, dat heet NUCHTER, nuchter nadenken en niet doordraaien in waanbeelden zoals jij doet.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- rubyred
- Zeer actief
Als je echt bloedmooi was dan mag je dat natuurlijk zeggen van jezelf..........maar je bent dat nu eenmaal niet.Marion. schreef:En zo noem ik mijzelf ook bloedmooi en de goeiste van de wereld. Maar dat snappen ze aan de andere kant van de wereld ook niet. Nou ja, ooit komt ook daar dat besef wel.tekkel schreef:Zo noemt hij zichzelf hoor, bijdehandje![]()
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
En CM is een trainer en geen fluisteraar..... dus wat nu?rubyred schreef:Als je echt bloedmooi was dan mag je dat natuurlijk zeggen van jezelf..........maar je bent dat nu eenmaal niet.Marion. schreef:En zo noem ik mijzelf ook bloedmooi en de goeiste van de wereld. Maar dat snappen ze aan de andere kant van de wereld ook niet. Nou ja, ooit komt ook daar dat besef wel.tekkel schreef:Zo noemt hij zichzelf hoor, bijdehandje![]()

- rubyred
- Zeer actief
Omdat het niet bestaat in mijn ogen, het is iemand die veel inzicht heeft in honden en hun gedrag... een natuurlijk overwicht heeft over het algemeen. Wat zit daar voor verschil in met een goede trainer?
Mn trainer zei overigens gister dat ie dan gelijk maar 25 euro per les moet gaan vragen ipv het nu voor niks te doen
dus we laten hem maar gewoon trainer heten....[/quote]
Er zit heel veel verschil tussen een whisperer en een trainer. Dat bedoel ik je weet niet eens wat een whisperer is................
Er zit heel veel verschil tussen een whisperer en een trainer. Dat bedoel ik je weet niet eens wat een whisperer is................
- rubyred
- Zeer actief
En CM is een trainer en geen fluisteraar..... dus wat nu?[/quote]
Hij is een whisperer en trainer.
Hij is een whisperer en trainer.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
rubyred schreef:
Whisperer is een hersenspinsel niks meer en niks minder dus ik weet heel goed wat dat is hoor
En nee er zit helemaal geen verschil tussen...punt.

-
Marion.
Ik moet echt mijn lach onderdrukken. Zo sneu is dit. Anderzijds snap ik nu wel waarom de rooie Nederland ontvlucht is. Ze had geen leven hier denk ik :N:
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
rubyred schreef:En CM is een trainer en geen fluisteraar..... dus wat nu?
Hij is een whisperer en trainer.[/quote]
Trainer met veel gevoel voor de hond en de baas... niks meer en niks minder

- rubyred
- Zeer actief
En ja, dat heet NUCHTER, nuchter nadenken en niet doordraaien in waanbeelden zoals jij doet.[/quote]
Waanbeelden?????? Ik zie wie hij is, jij niet, jij wilt het niet zien want je bent bang dat het ook zo is ...........
Wie denk je trouwens wel niet wie je bent. Of baal je dat hij beroemd ermee geworden is en jij niet? Laat hem lekker whisperer zijn en er bakken geld mee verdienen, ik ben blij voor hem dat hij het zo goed doet en gun het hem van harte.
Waanbeelden?????? Ik zie wie hij is, jij niet, jij wilt het niet zien want je bent bang dat het ook zo is ...........
Wie denk je trouwens wel niet wie je bent. Of baal je dat hij beroemd ermee geworden is en jij niet? Laat hem lekker whisperer zijn en er bakken geld mee verdienen, ik ben blij voor hem dat hij het zo goed doet en gun het hem van harte.
- rubyred
- Zeer actief
Marion. schreef:Ik moet echt mijn lach onderdrukken. Zo sneu is dit. Anderzijds snap ik nu wel waarom de rooie Nederland ontvlucht is. Ze had geen leven hier denk ik :N:
Hou jij nu maar je mond lelijk ding.
-
Marion.
Ik denk er niet aan. Ik ben namelijk de mooiste en de goeiste. Alleen dat snap jij nog niet.rubyred schreef:Marion. schreef:Ik moet echt mijn lach onderdrukken. Zo sneu is dit. Anderzijds snap ik nu wel waarom de rooie Nederland ontvlucht is. Ze had geen leven hier denk ik :N:
- rubyred
- Zeer actief
Welnee je weet er helemaal niks over, en je bent te dom om er ook maar iets over te weten te komen. De halve wereld weet wat het is maar die hebben natuurlijk ongelijk en jij hebt gelijk................whahaha.malinois schreef:rubyred schreef:
Whisperer is een hersenspinsel niks meer en niks minder dus ik weet heel goed wat dat is hoor![]()
En nee er zit helemaal geen verschil tussen...punt.
- rubyred
- Zeer actief
Hoef ik niet te snappen zie zo wel dat je dat niet bent.Marion. schreef:Ik denk er niet aan. Ik ben namelijk de mooiste en de goeiste. Alleen dat snap jij nog niet.rubyred schreef:Marion. schreef:Ik moet echt mijn lach onderdrukken. Zo sneu is dit. Anderzijds snap ik nu wel waarom de rooie Nederland ontvlucht is. Ze had geen leven hier denk ik :N:
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Zo, wat word jij charmant als je geen gelijk krijgt, zeg, robijntjerood 
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- rubyred
- Zeer actief
Hallo wie begint er met niet charmant zijn.............natuurlijk reageer ik dan ook zo.Miranda schreef:Zo, wat word jij charmant als je geen gelijk krijgt, zeg, robijntjerood
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Hoe meer je op haar reageert hoe meer kans zij krijgt om die onzin te verkondigen
Ik snap niet waarom jullie blijven reageren of jullie moeten genieten van haar reacties.
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
'T is goed, kind 
*zet rr in de ignore*
*zet rr in de ignore*
And few will ever climb
-
mwillow
Als je het alleen daarvan moet hebben, geef mijn portie dan maar aan fikkie. Als normaal Amerikaans staatsburger heb je het in veel lidstaten niet best. Helaas gaan wij hier in Nederland over zo'n jaar of tien ook die kant op, maar of dat veel goeds op gaat leveren, betwijfel ik. Meer dan de helft van Amerika is failliet, steunend op het geloof van die 'big dream'. Wie is hier nu dom?rubyred schreef:Nuchter????? Je bedoelt dom. Zo dom dat ze altijd zitten te kankeren op Amerika maar vervolgen heel veel (slechts) overnemen en het niet eens door hebben hoe veramerikaniseert nederland wel niet is. Amerika brengt in ieder geval grote bekendheden voort, kun je van nederland niet zeggen.mwillow schreef:De Thing Big en Doing Great tactiek....een grote farce om als individu in Amerika te kunnen overleven. Om uiteindelijk naar de categorie zelfkant van Amerika afgeschoten te worden...de goot...goodbye American dream.rubyred schreef:In nederland is het verboden om jezelf de lucht in te prijzen want men is bang dat je naast je schoenen gaat lopen. In noord amerika is het tegenovergesteld, het is normaal om te zeggen hoe goed je ergens in bent, men houdt daar van en het werkt want een Cesar Millan zou in nederland nooit gebeuren.
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Leg dan eens heel duidelijk aan ons domme Nederlanders uit wat een "whisperer"is. Wij zijn natuurlijk ontzettend dom en naief, dus wij snappen het niet zo goed allemaal......rubyred schreef:Waanbeelden?????? Ik zie wie hij is, jij niet, jij wilt het niet zien want je bent bang dat het ook zo is ...........
Ik weet niet of je de Nederlandse taal nog wel goed beheerst, maar probeer het eens: duidelijk uitleggen wat een "whisperer" nou is. Is het iets zoals Jomanda? Dus een "gave" die alleen sommige uitverkorenen hebben? Jij, die nu in dat "superland" woont waar alles beter is en iedereen geweldig is moet dat dan wel weten.
Ik ben wel een fan van Cesar Millan. Hij heeft echt een gave om met honden om te gaan. Maar om hem nou bovennatuurlijke krachten toe te schrijven.......Jij staat volgens mij al zo ver weg van Nederland dat je de taal niet goed meer begrijpt. We bedoelen waarschijnlijk het zelfde, alleen denk jij dat we dat niet snappen. Wie is er hier nu dom?
En Amerika heeft ons de afgelopen jaren ook een heleboel ellende gebracht dus zo goed is dat land nu ook weer niet.
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- bernersennenhond
- Actief
Zou hij zichzelf niet zo genoemd hebben omdat hij eigenlijk niets zegt tegen de honden.
En toch snappen de honden wat hij bedoelt.
Hij had eigenlijk een de dog translater moeten heten.
En toch snappen de honden wat hij bedoelt.
Hij had eigenlijk een de dog translater moeten heten.
What the.....???

- dagmar88
- Zeer actief
Valerie schreef:Hoe meer je op haar reageert hoe meer kans zij krijgt om die onzin te verkondigenIk snap niet waarom jullie blijven reageren of jullie moeten genieten van haar reacties.

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
dagmar88 schreef:Valerie schreef:Hoe meer je op haar reageert hoe meer kans zij krijgt om die onzin te verkondigenIk snap niet waarom jullie blijven reageren of jullie moeten genieten van haar reacties.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
rubyred schreef:
Ik zie heel goed wie hij is, nou nu echt voor de laatste keer:
Iemand met veel verstand van honden, hun gedrag en met mensenkennis... Iemand die ook heel goed mensen kan uitleggen wat er gebeurd, wat ze verkeerd doen en kan laten zien wat er mogelijk is.
Zie je mij zeggen dat ik hem het niet gun? Ik vind het een geweldige trainer, kijk er dagelijks naar en vind het slim van hem hoe hij het doet, hij heeft groot gelijk om van zijn hobby zijn beroep te maken...
En zijn hobby is dus geen whisperer zijn, maar honden te trainen... daar ga jij dus mank...
Wie ik ben weet ik wel, wie ben jij wel niet om zo'n grote smoel op te zetten tegen mij, doe dat lekker tegen je vent.