Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Cesar Millan : genie of mediageile geldwolf ?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

rubyred
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Hond, Maltese, Husky Hybrid.
Aantal honden: 3

Re: Cesar Millan : genie of mediageile geldwolf ?

Ongelezen bericht door rubyred »

freskin schreef:
rubyred schreef:Waanbeelden?????? Ik zie wie hij is, jij niet, jij wilt het niet zien want je bent bang dat het ook zo is ...........
Wie denk je trouwens wel niet wie je bent. Of baal je dat hij beroemd ermee geworden is en jij niet? Laat hem lekker whisperer zijn en er bakken geld mee verdienen, ik ben blij voor hem dat hij het zo goed doet en gun het hem van harte.
Leg dan eens heel duidelijk aan ons domme Nederlanders uit wat een "whisperer"is. Wij zijn natuurlijk ontzettend dom en naief, dus wij snappen het niet zo goed allemaal......
Ik weet niet of je de Nederlandse taal nog wel goed beheerst, maar probeer het eens: duidelijk uitleggen wat een "whisperer" nou is. Is het iets zoals Jomanda? Dus een "gave" die alleen sommige uitverkorenen hebben? Jij, die nu in dat "superland" woont waar alles beter is en iedereen geweldig is moet dat dan wel weten.
Ik ben wel een fan van Cesar Millan. Hij heeft echt een gave om met honden om te gaan. Maar om hem nou bovennatuurlijke krachten toe te schrijven.......Jij staat volgens mij al zo ver weg van Nederland dat je de taal niet goed meer begrijpt. We bedoelen waarschijnlijk het zelfde, alleen denk jij dat we dat niet snappen. Wie is er hier nu dom?

En Amerika heeft ons de afgelopen jaren ook een heleboel ellende gebracht dus zo goed is dat land nu ook weer niet.
Bovennatuurlijke krachten???? Hoe kom je erbij..........
Ik heb het al eens uitgelegd, ga het niet nog een keer doen.
Waar heb ik ooit gezegd dat Canada een superland is??? Maak jij er helemaal zelf van waarschijnlijk omdat jij ook bang bent dat het ergens anders wel eens beter zou kunnen zijn dan in nederland.............
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

rubyred schreef:
malinois schreef:
rubyred schreef:

Er zit heel veel verschil tussen een whisperer en een trainer. Dat bedoel ik je weet niet eens wat een whisperer is................

Whisperer is een hersenspinsel niks meer en niks minder dus ik weet heel goed wat dat is hoor :cheer:
En nee er zit helemaal geen verschil tussen...punt.
Welnee je weet er helemaal niks over, en je bent te dom om er ook maar iets over te weten te komen. De halve wereld weet wat het is maar die hebben natuurlijk ongelijk en jij hebt gelijk................whahaha.
als jij de illusie hebt dat jij de halve wereld bent, dan mag jij dat denken hoor... ook dat weten wij wel beter...
Maar goed, idd. ik VIND dat hij een trainer is en daar blijf ik bij.... betonblokje van me... :love:

ps. dan ben ik dus als ik jou begrijp dom omdat ik zijn boeken hier heb, dom omdat ik elke avond naar zijn serie kijk en dom dat ik lid ben van zijn forum... oke duidelijk... :smile: :smile: muts! :Q:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
rubyred
Zeer actief

malinois schreef:
rubyred schreef:

Waanbeelden?????? Ik zie wie hij is, jij niet, jij wilt het niet zien want je bent bang dat het ook zo is ...........
Wie denk je trouwens wel niet wie je bent. Of baal je dat hij beroemd ermee geworden is en jij niet? Laat hem lekker whisperer zijn en er bakken geld mee verdienen, ik ben blij voor hem dat hij het zo goed doet en gun het hem van harte.
:smile: :smile: :smile: stumperd... wat maak je je weer druk om niks...
Ik zie heel goed wie hij is, nou nu echt voor de laatste keer:

Iemand met veel verstand van honden, hun gedrag en met mensenkennis... Iemand die ook heel goed mensen kan uitleggen wat er gebeurd, wat ze verkeerd doen en kan laten zien wat er mogelijk is.
Zie je mij zeggen dat ik hem het niet gun? Ik vind het een geweldige trainer, kijk er dagelijks naar en vind het slim van hem hoe hij het doet, hij heeft groot gelijk om van zijn hobby zijn beroep te maken...
En zijn hobby is dus geen whisperer zijn, maar honden te trainen... daar ga jij dus mank...
Wie ik ben weet ik wel, wie ben jij wel niet om zo'n grote smoel op te zetten tegen mij, doe dat lekker tegen je vent. :ok:

Jij bent die altijd begint met een grote smoel op zetten, maar ook dat heb je niet door. Maar je scheld maar wat je wilt, zal me een worst wezen.
Dus de show op tv heet in nederland 'de hondentrainer'..........?
malinois
Zeer actief
Contacteer:

bernersennenhond schreef:Zou hij zichzelf niet zo genoemd hebben omdat hij eigenlijk niets zegt tegen de honden.
En toch snappen de honden wat hij bedoelt.
Hij had eigenlijk een de dog translater moeten heten. :wink:
de enige reden waarom hij zich geen trainer noemt (zegt hij in zijn boek) is omdat het om opvoedkundige handelingen gaat en niet om zit, af, blijf trainingen etc. Dat is de enige reden die hij geeft dus ik denk dat Robijntje niet zo goed snapt wat hij zelf zegt.... Voor mij is iemand die opvoedkundig honden TRAINT dus ook gewoon een trainer... :19:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

rubyred schreef:
malinois schreef:
rubyred schreef:

Waanbeelden?????? Ik zie wie hij is, jij niet, jij wilt het niet zien want je bent bang dat het ook zo is ...........
:smile: :smile: :smile: stumperd... wat maak je je weer druk om niks...
Ik zie heel goed wie hij is, nou nu echt voor de laatste keer:

Iemand met veel verstand van honden, hun gedrag en met mensenkennis... Iemand die ook heel goed mensen kan uitleggen wat er gebeurd, wat ze verkeerd doen en kan laten zien wat er mogelijk is.
Zie je mij zeggen dat ik hem het niet gun? Ik vind het een geweldige trainer, kijk er dagelijks naar en vind het slim van hem hoe hij het doet, hij heeft groot gelijk om van zijn hobby zijn beroep te maken...
En zijn hobby is dus geen whisperer zijn, maar honden te trainen... daar ga jij dus mank...
Wie ik ben weet ik wel, wie ben jij wel niet om zo'n grote smoel op te zetten tegen mij, doe dat lekker tegen je vent. :ok:

Jij bent die altijd begint met een grote smoel op zetten, maar ook dat heb je niet door. Maar je scheld maar wat je wilt, zal me een worst wezen.
Dus de show op tv heet in nederland 'de hondentrainer'..........?
Kijk op NGC dan weet je het zou ik zeggen... :ok:
En een titel zegt niks over de kwaliteiten...
je moet zn boek eens lezen misschien wordt het dan wat duidelijker voor je.
Afbeelding
rubyred
Zeer actief

als jij de illusie hebt dat jij de halve wereld bent, dan mag jij dat denken hoor... ook dat weten wij wel beter...
Maar goed, idd. ik VIND dat hij een trainer is en daar blijf ik bij.... betonblokje van me... :love:

ps. dan ben ik dus als ik jou begrijp dom omdat ik zijn boeken hier heb, dom omdat ik elke avond naar zijn serie kijk en dom dat ik lid ben van zijn forum... oke duidelijk... :smile: :smile: muts! :Q:[/quote]

Jeez je snapt echt niks he. Nogmaals iedereen in noord amerika snapt het als je het over een whisperer hebt, is dat nou zo moeilijk te begrijpen? Dus zelfs na het lezen van zijn boeken etc. snap je nog steeds niet wat een whisperer is, misschien wordt het tijd dat je hem eens gaat ontmoetten.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

rubyred schreef:

Jeez je snapt echt niks he. Nogmaals iedereen in noord amerika snapt het als je het over een whisperer hebt, is dat nou zo moeilijk te begrijpen? Dus zelfs na het lezen van zijn boeken etc. snap je nog steeds niet wat een whisperer is, misschien wordt het tijd dat je hem eens gaat ontmoetten.
Allereerst is het misschien eens slim om te leren quoten.
Ten tweede snap ik alles heel goed, maar ik ben het niet met jou eens... punt... en dus wil het niet zeggen dat jij gelijk hebt en de enige waarheid verkondigd... ik heb minstens zoveel 'gelijk' als jij namelijk...

En nee, ik denk het niet helaas, ik heb er op dit moment niet de centen voor al zou ik graag willen, mn honden moeten ook eten deze maand en die zijn toch iets belangrijker.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:mrgreen: Misschien moeten we even wachten tot ze 'relaxed and submissive' is voor ze weer aandacht krijgt.

Tssss!, Ruby :smile:

" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaiou
Zeer actief
Mijn ras(sen): Barbet
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Kaiou »

rubyred schreef:Dus de show op tv heet in nederland 'de hondentrainer'..........?
Kijk, daar zeg je het.
Het TV programma heet Dog Whisperer.
Dog Whisperer TV is a reality television series that follows Cesar Millan as he works in the field of dog rehabilitation.
It is also known as Dog Whisperer with Cesar Millan or The Dog Whisperer, outside the USA
The name of the program was similar to Paul Owens' 1999 book The Dog Whisperer.
bron
Afbeelding
rubyred
Zeer actief

malinois schreef:
rubyred schreef:

Ten tweede snap ik alles heel goed, maar ik ben het niet met jou eens... punt... en dus wil het niet zeggen dat jij gelijk hebt en de enige waarheid verkondigd... ik heb minstens zoveel 'gelijk' als jij namelijk...

En nee, ik denk het niet helaas, ik heb er op dit moment niet de centen voor al zou ik graag willen, mn honden moeten ook eten deze maand en die zijn toch iets belangrijker.
Dat zeg je nu al voor de zoveelste keer over dat quoten en ik ga het niet nog een keer uitleggen waarom het soms niet werkt..................
malinois
Zeer actief
Contacteer:

rubyred schreef:
malinois schreef:
rubyred schreef:

Dat zeg je nu al voor de zoveelste keer over dat quoten en ik ga het niet nog een keer uitleggen waarom het soms niet werkt..................
fijn dat je ook zo inhoudelijk reageert... maar dan verbeter je je quote daarna toch even, zo moeilijk is dat niet hoor...
Afbeelding
rubyred
Zeer actief

Dat zeg je nu al voor de zoveelste keer over dat quoten en ik ga het niet nog een keer uitleggen waarom het soms niet werkt..................[/quote]

fijn dat je ook zo inhoudelijk reageert... maar dan verbeter je je quote daarna toch even, zo moeilijk is dat niet hoor...[/quote]

Je zou nou toch eens moeten weten dat ik alles heb geprobeert (met hulp van forummers) maar niks werkt. En nee, het ligt niet aan mij........
Mag maar 3 citaten in ander citaat hebben, delete ik er eentje dan verdwijnen de boxen om de ander citaten. Zoals nu.
rubyred
Zeer actief

A dog whisperer is somebody who has developed a high level of awareness and understanding of the mind and natural instincts of the canine species. This allows human and dog to form a deep connection free of the many constraints humans normally put in the way.

Dan zijn we het niet eens met elkaar, hoeft ook niet.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

rubyred schreef:

Je zou nou toch eens moeten weten dat ik alles heb geprobeert (met hulp van forummers) maar niks werkt. En nee, het ligt niet aan mij........
Mag maar 3 citaten in ander citaat hebben, delete ik er eentje dan verdwijnen de boxen om de ander citaten. Zoals nu.
Dan kun je het toch gewoon zelf invullen/aanvullen handmatig, je ziet toch dat ik het nu ook doe bij je quote...
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

rubyred schreef:A dog whisperer is somebody who has developed a high level of awareness and understanding of the mind and natural instincts of the canine species. This allows human and dog to form a deep connection free of the many constraints humans normally put in the way.

Dan zijn we het niet eens met elkaar, hoeft ook niet.
nee dat worden we ook niet al zeggen we zo goed als hetzelfde...
maar dat lijk je niet te snappen...
want wat hierboven staat zeggen wij al pagina's lang... iemand die veel verstand heeft van honden en hun gedrag.
die diepe connectie nee sorry dat is voor mij allemaal bull shit... leider zijn over de hond, discipline bijbrengen en hebben en het hebben van een natuurlijk overwicht (en nee dat heeft niet iedereen dat geef ik direct toe), maar dat heeft niks met een diepere connectie te maken....
Afbeelding
rubyred
Zeer actief

Die diepe connectie is dus het verschil.
Kun je ook hebben met wilde dieren.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

rubyred schreef:Die diepe connectie is dus het verschil.
Kun je ook hebben met wilde dieren.
daar geloof ik dus niet in... en dat zegt hij zelf overigens ook niet dat hij dat heeft...
Afbeelding
rubyred
Zeer actief

Dan geloof je het niet.
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miranda »

Heeft iemand die aflevering gezien waar CM bij een vrouw kwam die zei dat ze telepathisch met dieren kon praten?
Hij zei daar heel duidelijk dat hij dat niet kon, en geloofde het zo te zien ook niet helemaal. Maar hij probeerde wél openminded te blijven. Dat was wel netjes.

Maar wat Milan over zichzelf zegt heeft dus minder waarde dan wat robijntjerood over Milan zegt? Begrijp ik het zo goed?
Laatst gewijzigd door Miranda op 07 jan 2011 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

Miranda schreef:Maar wat Milan over zichzelf zegt heeft dus minder waarde dan wat robijntjerood over Milan zegt? Begrijp ik het zo goed?
Die discussie heb ik ook al eens gehad, hou maar op :ugh: :mrgreen:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

Jaap* schreef:
Miranda schreef:Maar wat Milan over zichzelf zegt heeft dus minder waarde dan wat robijntjerood over Milan zegt? Begrijp ik het zo goed?
Die discussie heb ik ook al eens gehad, hou maar op :ugh: :mrgreen:
Serieus? Wauw.

Oké. Ik houd al op :ugh:
And few will ever climb
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Miranda schreef:Heeft iemand die aflevering gezien waar CM bij een vrouw kwam die zei dat ze telepathisch met dieren kon praten?
Hij zei daar heel duidelijk dat hij dat niet kon, en geloofde het zo te zien ook niet helemaal. Maar hij probeerde wél openminded te blijven. Dat was wel netjes.

Maar wat Milan over zichzelf zegt heeft dus minder waarde dan wat robijntjerood over Milan zegt? Begrijp ik het zo goed?
Och dat domme mokkel met haar Dobers.?? :N:
hahaha Ja die had ook een bedrijfje in het praten met honden. :piew:
Ze had alleen niet in de gaten dat ze haar eigen handeltje en betrouwbaarheid naar zijn grootje hielp.
hahah :smile:
'Ze luisterde zo goed naar haar honden dat ze de verkeerde de schuld gaf.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Proest. Ga nog even door robijntje en mal. Ik lig in een deuk hier :smile: :smile: :smile:
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

Ja, die ja. Ik vond het frappant hoe verkeerd die vrouw luisterde, maar dat is natuurlijk altijd een punt in de communicatie. Mensen vullen van alles in, wat helemaal niet gezegd wordt.

Geloof ik dat zoiets bestaat? Dunnow, denk het eigenlijk wel.
Maar die vrouw kon het in mijn ogen iig niet. En CM volgens eigen zeggen ook al niet. En dat laatste was eigenlijk mijn punt.
And few will ever climb
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

rubyred schreef:Je zou nou toch eens moeten weten dat ik alles heb geprobeert (met hulp van forummers) maar niks werkt. En nee, het ligt niet aan mij........
Schatje.

Iédereen mag maar hooguit 3 citaten in een quote hebben. Heb je er meer, dan verwijder je de tig die er niet meer toe doen. Maar dan wel de juiste (gehele) quoten wijzigen. Dus van binnenuit beginnen bij
..... schreef: tot en met [/quote=.......]
Dat stukje verwijderen, en het quoten gaat prima.

En ja, helaas. Het ligt dus WEL aan jouw kwaliteiten.
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

rubyred schreef:
Marion. schreef:Ik moet echt mijn lach onderdrukken. Zo sneu is dit. Anderzijds snap ik nu wel waarom de rooie Nederland ontvlucht is. Ze had geen leven hier denk ik :N:

Hou jij nu maar je mond lelijk ding.

:smile: :smile: :smile: ga door, ga door :smile:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
rubyred
Zeer actief

[quote[quote=][quote="[quote=]

Jeez je snapt echt niks he. Nogmaals iedereen in noord amerika snapt het als je het over een whisperer hebt, is dat nou zo moeilijk te begrijpen? Dus zelfs na het lezen van zijn boeken etc. snap je nog steeds niet wat een whisperer is, misschien wordt het tijd dat je hem eens gaat ontmoetten.[/quote]

En nee, ik denk het niet helaas, ik heb er op dit moment niet de centen voor al zou ik graag willen, mn honden moeten ook eten deze maand en die zijn toch iets belangrijker.[/quote]

Dat zeg je nu al voor de zoveelste keer over dat quoten en ik ga het niet nog een keer uitleggen waarom het soms niet werkt..................[/quote]

fijn dat je ook zo inhoudelijk reageert... maar dan verbeter je je quote daarna toch even, zo moeilijk is dat niet hoor...[/quote]

Okay
rubyred
Zeer actief

rubyred schreef:[quote
schreef:[quote="
schreef:
.
.
[/quote]

Okay[/quote]

En nog een keer.
rubyred
Zeer actief

Joh ik heb het zo vaak geprobeert om binnen de quotes de tekst weg te halen, nu dan weer, maar de doosjes verdwijnen.
rubyred
Zeer actief

[quote=/quote]

En nog een keer
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”