Wij hadden laatst een training in de regen. Het begon met een beetje motregen, op zich geen probleem.
Maar na verloop begon het steeds harder te regenen, we hadden het erover gehad dat we - als het zo doorging - even zouden schuilen, maar fanatiek dat iedereen was gingen we nog even door.
Kyra vind regen normaal geen probleem, maar ze was het nu toch echt zat.
Voor de pauze hadden we een stuk met hoogtesprongen in een rechte lijn en vervolgens een tunnel.
Nu na de pauze hadden we hetzelfde begin met de hoogte sprongen maar met een bocht om vervolgens verder te gaan, dus niet de tunnel in.
Kyra en ik beginnen en ze schiet meteen rechtdoor de tunnel in. Ik dacht nog, tja dat heb je gewoon niet goed aangegeven en die doet hetzelfde rondje dan daarvoor.
Nog een keer proberen, weer hetzelfde verhaal. Daarna tunnel anders neer gelegd zodat het gat niet in 1 lijn lag, weer schiet ze de tunnel in.
De trainster ging voor de ingang van de tunnel staan, maar nu liep ze gewoon de andere kant de tunnel in, om vervolgens aan het eind heel zielig te gaan staan. Ik kreeg haar er gewoon niet uit, ze was de regen he-le-maal beu en ging dus schuilen in de tunnel
Iedereen lag helemaal dubbel, het was ook geen gezicht zo'n verzopen hond in de uitgang van de tunnel heel zielig kijkend; vrouwtje, kunnen we alsjeblieft naar binnen?
We zijn daarna alsnog naar binnen gegaan, het was gewoon klaar en gelijk had ze ook