heidie schreef:De seniorenklasse is die ook voor rasloos?
Ik zie dit topic nu pas en het lijkt me wel leuk me te doen met mijn dames.
Wel grappig die oude marie (bijna 14) die een keuring krijgt hahah
Jazeker de show is voor alle honden

,
Leuk joh! je kunt nog tot de 20e inschrijven.
SannePP schreef:oew het wordt wel heel heel druk! Dan denk ik dat ik Henkie niet mee neem, die houdt niet van drukte...
Ik heb nog steeds mijn rooster niet :M: maar als ik vrij ben de 6e, dan kom ik met Cena.
Vind het wel spannend hoor, want heb nog nooit een show gelopen, nog niet eens bekeken in real life zelfs!
Komen er nog mensen uit de buurt van Tilburg?
Het wordt inderdaad wel druk, maar honden mogen daar ook in de kantine (mits aangelijnd) en het is een hele grote bak van 25 x 62 m, maar goed, je kent je eigen hondje zelf het besten en weet wat ie wel en niet leuk vind...
Ik ben trouwens die dag zelf wel makkelijk te herkennen...zie je iemand als een kip zonder kop rondvliegen, en zuchten dat dit "hobby genoemd wordt" in kielzog gevolgd door een blond kind van bijna 6 jaar die vraagt"mam wanneer mag ik trainen met fientje" dan ben ik dat
Ik vind zulke dingen altijd mega leuk om te organiseren, maar op de dag zelf heb ik maagpijn, kotsmisselijk en denk dat ik alles vergeten ben en dat alles in de puin draait, om vervolgens aan het eind van de dag te zeggen, dat het weer leuk was en beslist voor herhaling vatbaar
groetjes,
corina