Ik heb er wel steeds meer zin in

Moderator: moderatorteam
Denise. schreef:Leuk!
De papa van Nova is kampioen dogdanceEn iemand die ik ken kent een toller die aan de wereldkampioenschappen dogdance mee gaat doen
Dogdance is duidelijk voor elk ras geschiktMagic schreef:Golden retriever: " onclick="window.open(this.href);return false;
Chihuahua: " onclick="window.open(this.href);return false;
Rottweiler: " onclick="window.open(this.href);return false;
Toller: " onclick="window.open(this.href);return false;
Deerhound: " onclick="window.open(this.href);return false;
Jack Russel: " onclick="window.open(this.href);return false;
Husky: " onclick="window.open(this.href);return false;
Van die toller? Ik zal even kijken! Maar ze kunnen het dus echt goed die tollersdjow schreef:Denise. schreef:Leuk!
De papa van Nova is kampioen dogdanceEn iemand die ik ken kent een toller die aan de wereldkampioenschappen dogdance mee gaat doen
Ohhh heb je daar ook filmpjes van?
Misschien heb ik straks wel helemaal mijn talent gevonden
Ja elk ras kan het, maar of het geschikt is voor elk ras vraag ik me afHilde schreef:Beau vindt het ook leuk. Ik wat minder, maar ach, misschien komt dat nog wel.
Dogdance is duidelijk voor elk ras geschiktMagic schreef:Golden retriever: " onclick="window.open(this.href);return false;
Chihuahua: " onclick="window.open(this.href);return false;
Rottweiler: " onclick="window.open(this.href);return false;
Toller: " onclick="window.open(this.href);return false;
Deerhound: " onclick="window.open(this.href);return false;
Jack Russel: " onclick="window.open(this.href);return false;
Husky: " onclick="window.open(this.href);return false;
Waarom niet? Belle (sint bernard x pyreneese berghond) vond het altijd heel leuk, veel leuker dan gewoon oefeningen. Mede door doggy dance is mijn band met Belle veel sterker geworden en is zij (ook buiten de doggy dance trainingen) veel attenter op mij geworden. Je kunt het met elke hond doen, als je de oefeningen en je verwachtingen maar een beetje aanpast.djow schreef:Zal ik fodor de oefeningen ook aanleren?
Die had ik gezienDenise. schreef:http://www.youtube.com/watch?v=YLLYBR9c4V8 Niet zo'n goed filmpje, maar de enige die ik kan vinden.
Belle schreef:Waarom niet? Belle (sint bernard x pyreneese berghond) vond het altijd heel leuk, veel leuker dan gewoon oefeningen. Mede door doggy dance is mijn band met Belle veel sterker geworden en is zij (ook buiten de doggy dance trainingen) veel attenter op mij geworden. Je kunt het met elke hond doen, als je de oefeningen en je verwachtingen maar een beetje aanpast.djow schreef:Zal ik fodor de oefeningen ook aanleren?
Ik niet. Het is in principe geschikt voor elk ras. Je moet je eerder afvragen of het voor elke eigenaar wel geschikt is.djow schreef:Ja elk ras kan het, maar of het geschikt is voor elk ras vraag ik me af
Het is nog niet 100 procent zeker volgens mij maar als alles goed loopt gaat ze wel naar de wereldkampioenschapdjow schreef:Die had ik gezienDenise. schreef:http://www.youtube.com/watch?v=YLLYBR9c4V8 Niet zo'n goed filmpje, maar de enige die ik kan vinden.maar die gaat toch niet naar de wereldkampioenschap?
Ik vind dogdance ook voor elk ras geschikt, het mooie van dogdance is dat je de oefeningen echt op de hond kan aanpassen.Hilde schreef:Ik niet. Het is in principe geschikt voor elk ras. Je moet je eerder afvragen of het voor elke eigenaar wel geschikt is.djow schreef:Ja elk ras kan het, maar of het geschikt is voor elk ras vraag ik me af
Dat vind ik ook. Maar bedoel meer qua uitvoering. Het filmpje van de rottweiler vind ik minder leuk om te zien dan de meeste met een border collie. Het is een beetje klungelig omdat het een grote hond is die meer aansturing nodig heeftDenise. schreef:Ik vind dogdance ook voor elk ras geschikt, het mooie van dogdance is dat je de oefeningen echt op de hond kan aanpassen.Hilde schreef:Ik niet. Het is in principe geschikt voor elk ras. Je moet je eerder afvragen of het voor elke eigenaar wel geschikt is.djow schreef:Ja elk ras kan het, maar of het geschikt is voor elk ras vraag ik me af
Een grote zware hond leer je andere trucjes aan dan een kleine lichte hond.
Oh het zal er vast wat minder soepel uitzien inderdaad, dat heb je met een grote honddjow schreef:Dat vind ik ook. Maar bedoel meer qua uitvoering. Het filmpje van de rottweiler vind ik minder leuk om te zien dan de meeste met een border collie. Het is een beetje klungelig omdat het een grote hond is die meer aansturing nodig heeftDenise. schreef:Ik vind dogdance ook voor elk ras geschikt, het mooie van dogdance is dat je de oefeningen echt op de hond kan aanpassen.Hilde schreef: Ik niet. Het is in principe geschikt voor elk ras. Je moet je eerder afvragen of het voor elke eigenaar wel geschikt is.
Een grote zware hond leer je andere trucjes aan dan een kleine lichte hond.
Ik begrijp dat ook niet en vind het erg jammer. Ik wilde deze zomer naar Engeland om bij Kay Laurence (een van de beste trainsters naar mijn mening) een werkvakantie doggy dance te doen. Die had zij vorig jaar ook, maar toen was ik te laat met de Rabiësvaccinatie. Dit jaar gaat het echter niet door, omdat er niet genoeg belangstelling voor is. Ook daar is doggy dance dus niet zo populair, want al haar andere workshops en cursussen lopen volgens mij wel heel goed.MJ schreef:Ik snap ook niet goed waar dat beeld toch vandaan komt dat dogdance duf, dom, truttig en stom is ?
Je bent zo bezig met gehoorzaamheid, eigenlijk veel meer bezig met het aandacht krijgen en houden van je hond dan wat ik zie tijdens de gehoorzaamheidslessen die elders gegeven wordt op het veld en ik zelf ervaren heb met zelf gelopen gehoorzaamheidscursussen , op een ontzettend positieve manier bezig met je hond, samen aan het werk én samen er ongelooflijk veel lol aan hebben .
Ik merk het wanneer mensen me vragen wat ik doe met Gijsje en merk de wat desinteresse ook wel hier op het forum qua dogdance , qua reacties geven op verschillende topics ,daar ligt bijv behendigheid qua interesse toch vele malen voor, ...maar nogmaals ik snap niet goed waar dat vandaan komt.
Daarvoor doe ik ws tekort aan dogdance om dat te snappen.![]()
Ik wens je iig heel veel plezier met dogdance toe en hoop dat jij en Fay er erg veel lol uithalen.
Haha, ja zoiets dusdjow schreef:http://www.youtube.com/watch?v=H3ni-J42 ... ata_playerRenee1966 schreef:
Wat natuurlijk ook heel leuk is.
Ik heb wel eens gedacht een soort Charlie Chaplin routine te maken, dan hoef je niet elegant te dansen, maar kun je al waggelend, struikelend en stuntelend je act doen.
Iets met hond die uit een hutkoffer komt, met de bolhoed aan de race gaat, om je wandelstok heen draait etc., nog iets met een grote zakdoek.
Lijkt me best te doen, wie weet in de toekomst.
Inderdaad die blijft mijn favoriet, al blijft iedereen me maar vragen wat er zo bijzonder aan is. Kijk die hond dan!!MJ schreef:weet niet of ie er al tussen staat maar deze.......![]()
![]()
![]()
Zoooooooooo gaaf ! Ik zag deze en was verkocht !
Die lol die eraf spat !
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja..ik krijg hier dus letterlijk kippevel van.Lellibel schreef:Inderdaad die blijft mijn favoriet, al blijft iedereen me maar vragen wat er zo bijzonder aan is. Kijk die hond dan!!MJ schreef:weet niet of ie er al tussen staat maar deze.......![]()
![]()
![]()
Die lol die eraf spat !
Lellibel schreef:Inderdaad die blijft mijn favoriet, al blijft iedereen me maar vragen wat er zo bijzonder aan is. Kijk die hond dan!!MJ schreef:weet niet of ie er al tussen staat maar deze.......![]()
![]()
![]()
Die lol die eraf spat !
Ja precies... het op alle fronten zo ontzettend uitstralen, ik vind het echt machtig !Belle schreef:
Wat ik hier zo bijzonder aan vind, naast het plezier van de hond, is de focus van de hond en de samenwerking. Hier zie je echt een team aan het werk!
Nou MJ, Gijsje en jij stralen datzelfde uitMJ schreef:Ja precies... het op alle fronten zo ontzettend uitstralen, ik vind het echt machtig !Belle schreef:
Wat ik hier zo bijzonder aan vind, naast het plezier van de hond, is de focus van de hond en de samenwerking. Hier zie je echt een team aan het werk!
Oooooh , wat lief !Machie schreef: Nou MJ, Gijsje en jij stralen datzelfde uit
Ik zit dat filmpje te bekijken en dacht precies hetzelfde!Machie schreef:Nou MJ, Gijsje en jij stralen datzelfde uitMJ schreef:Ja precies... het op alle fronten zo ontzettend uitstralen, ik vind het echt machtig !Belle schreef: Wat ik hier zo bijzonder aan vind, naast het plezier van de hond, is de focus van de hond en de samenwerking. Hier zie je echt een team aan het werk!
Hahaha, die houden we erin.Machie schreef: maar gewoon blije stuitergijsje
Hilde schreef:Ik niet. Het is in principe geschikt voor elk ras. Je moet je eerder afvragen of het voor elke eigenaar wel geschikt is.djow schreef:Ja elk ras kan het, maar of het geschikt is voor elk ras vraag ik me af