Am. Ch. Snowbelts Winning Ticket (reu)

Ch. Thunderbays Xtreme Xposure (reu)

Some Kind of Dreams Hot & Spicy (teef)

Multi Ch. Roses and Dreams Ever After (teef)

Een witte kraag vind ik persoonlijk prachtig, net als bij de Cardigan
Moderator: moderatorteam

Ik vind het er soms wat straathondenachtig uit zien juistIneke schreef:Ik vind merle dus echt niet mooi, het heeft iets onnatuurlijks ofzo.

MonaToetje schreef:

Inge O schreef:er mogen dan wel heel veel spieren op zitten, qia lichaamsbouw vind ik hem verder ronduit lelijkHayley84 schreef:
.

maitestar schreef:Dit hondje komt me bekend voor, maar ik kan er maar niet opkomenNanna schreef:Ik vind dit dan nog wel mooi
![]()
![]()
Volgens mij uit Ierse lijnen.
Ik vind zelf de honden van de kennel Lackyle in Ierland nog wel mooi, zijn ook dit soort types.

Als het dan toch zwart met zijn ga ik voor Tusselstaffmaitestar schreef:Dit hondje komt me bekend voor, maar ik kan er maar niet opkomenNanna schreef:Ik vind dit dan nog wel mooi
![]()
![]()
Volgens mij uit Ierse lijnen.
Ik vind zelf de honden van de kennel Lackyle in Ierland nog wel mooi, zijn ook dit soort types.

Dankjewel voor de complimentenMit schreef:Monatoetje, ik vind Tulip echt vele vele vele malen mooier dan je post van 4.17
Wij hebben voordat Tsuk op ons pad kwam ook gekeken naar een Boston (Lars is geen fan van kleine hondjes maar voor bepaalde rassen blijft hij een zwak houden. De Boston is daar 1 van) en een type als Tulip was zó met ons meegegaan
Deze Beagle is idd veel mooieryamie schreef:iew sorry Hilde, maar ik vind dat een slecht exemplaar :N:
doe mij dan maar zoiets :

Ik vind Odin op foto's ook heel mooi kwa bouwInge O schreef:ik vind qua type bouw jouw odin zowat het ideale : niet te zwaar, niet te licht.
of hij dat natuurlijk ook blijft is weer iets anders.
Ik vind de beagle geen móói ras, ik vind het een schattig ras, ik vind zo'n typje wel leukMonaToetje schreef:Deze Beagle is idd veel mooieryamie schreef:iew sorry Hilde, maar ik vind dat een slecht exemplaar :N:
doe mij dan maar zoiets :
Linda

Horen Weimaraners van die enorme voorborsten te hebben?Josee schreef:Enkele honden die ik erg mooi vind![]()
Dash
Vader van Dash en onze Tsavo
Teven:

Nee vind het ook niet mooi... hij staat er ook wat bekrompen bij, puur om de spieren wat extra aan te spannen.. Dat kan uiteraard, maar ik zie ook alle ruggegraten van deze hond, vind ik echt heel lelijkMartijn schreef:Ik vind een glanzende, gespierde hond ook leuk maar om hem nou met frietvet in te smeren.dannyvectra schreef:Garner's Chinaman
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De bouw is met deze stand amper in te schatten. Je zou denken dat er van zo'n gevierde hond meer foto's gemaakt worden.
En te dik vind ikLellibel schreef:Ik vind de beagle geen móói ras, ik vind het een schattig ras, ik vind zo'n typje wel leuk
Korte pootjes, grote oortjes, om op te eten zo lief

Stukje uit de rasstandaard:LongFields schreef:Horen Weimaraners van die enorme voorborsten te hebben?Josee schreef:Enkele honden die ik erg mooi vind![]()
Dash
Vader van Dash en onze Tsavo
Teven:
Dat vind ik op al deze plaatjes eigenlijk heel erg lelijk.