Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aanvragen Crufts kwalificatie
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Aanvragen Crufts kwalificatie
Online via Fosse Data kun je tot 14 jan inschrijven. Zou toch maar even bellen of mailen. + 0844 463 3980 Mail: info@thekennelclub.org.uk
Maggie
- Lynn85
- Actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en langharige teckel
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ze hebben inderdaad proberen te bellen voor dat ATC nummer, maar blijkbaar zou dat nummer afgesloten zijn/niet meer bestaan...goud schreef:Online via Fosse Data kun je tot 14 jan inschrijven. Zou toch maar even bellen of mailen. + 0844 463 3980 Mail: info@thekennelclub.org.uk
Maar dan gaan we gewoon kijken naar de anderen, en fijn shoppen

Dan zal ik ook maar alles maar in gang zetten voor 2012
Ik heb het Jeugdwinster certificaat vorige week al per post gekregen, heb ik naast het ATC nummer dan nog iets anders nodig?
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, als je hond z'n titerbepaling goed is mag je 6 mnd na de bloedafname het land in.hercujess schreef:Ik heb het Jeugdwinster certificaat vorige week al per post gekregen, heb ik naast het ATC nummer dan nog iets anders nodig?
Maggie
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ja, de Crufts kwalificatie. Die moet je zelf aanvragen bij de Raad, dacht ik?hercujess schreef:Ik heb het Jeugdwinster certificaat vorige week al per post gekregen, heb ik naast het ATC nummer dan nog iets anders nodig?
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Wordt die dan niet meteen meegegeven? In Luxemburg krijg je hen meteen mee.Scooby schreef:Ja, de Crufts kwalificatie. Die moet je zelf aanvragen bij de Raad, dacht ik?hercujess schreef:Ik heb het Jeugdwinster certificaat vorige week al per post gekregen, heb ik naast het ATC nummer dan nog iets anders nodig?
Maggie
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Op de Winner niet.goud schreef:Wordt die dan niet meteen meegegeven? In Luxemburg krijg je hen meteen mee.Scooby schreef:Ja, de Crufts kwalificatie. Die moet je zelf aanvragen bij de Raad, dacht ik?hercujess schreef:Ik heb het Jeugdwinster certificaat vorige week al per post gekregen, heb ik naast het ATC nummer dan nog iets anders nodig?
Groetjes, Karen
- heppiedepeppie
- Actief
- Mijn ras(sen): Beagles
Je kwalificatieformulier is je kwalificatie van de Winner. Kopie hiervan meesturen. Ben zelf nou al enkele keren ingeschreven geweest. Zodra ze zien dat je hond winner/winster of jeugdwinner/jeugdwinster geworden is, id dit voldoende.

In loving memory
Wiljean's Branko (28 augustus 1995 - 16 maart 2010)
Geable v/d Oppershoeve (10 mei 2000 - 14 december 2010)
Mary Tudor of Geable's Pride (11 april 2010 - 22 december 2010)
Ik heb geen kwalificatieformulier gehad, maar wel het Jeugdwinster certificaat.heppiedepeppie schreef:Je kwalificatieformulier is je kwalificatie van de Winner. Kopie hiervan meesturen. Ben zelf nou al enkele keren ingeschreven geweest. Zodra ze zien dat je hond winner/winster of jeugdwinner/jeugdwinster geworden is, id dit voldoende.
- heppiedepeppie
- Actief
- Mijn ras(sen): Beagles
hercujess schreef:Ik heb geen kwalificatieformulier gehad, maar wel het Jeugdwinster certificaat.heppiedepeppie schreef:Je kwalificatieformulier is je kwalificatie van de Winner. Kopie hiervan meesturen. Ben zelf nou al enkele keren ingeschreven geweest. Zodra ze zien dat je hond winner/winster of jeugdwinner/jeugdwinster geworden is, id dit voldoende.
Dat was bij mij altijd voldoende. Online inschrijven heb ik zelfs nooit een kopie hoeven opsturen. Alleen aangegeven op welke show en welke titel. Zij krijgen ook een overzicht die ze kunnen raadplegen.

In loving memory
Wiljean's Branko (28 augustus 1995 - 16 maart 2010)
Geable v/d Oppershoeve (10 mei 2000 - 14 december 2010)
Mary Tudor of Geable's Pride (11 april 2010 - 22 december 2010)