Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Plannen voor 2011
Moderator: moderatorteam
Plannen voor 2011
En dan is het nieuwe wedstrijdjaar al weer begonnen voor ons.
Dit jaar mag bobbie voor het eerst in de ring verschijnen. Zijn routine is nog niet helemaal af. Ik weet ook nog niet waneer ik hem voor het eerst ga inschrijven. Tot die tijd trainen we lekker door.
En Mazzel is een klasse hoger en daar ben ik een nieuwe routine voor aan het schrijven.
Verder is mijn doel net zo als altijd lekker veel plezier maken met de hondjes.
Ik weet dat hier niet heel veel mensen zitten die wedstrijd lopen maar toch .. Hebben jullie plannen ideeen in 2011 ??
Dit jaar mag bobbie voor het eerst in de ring verschijnen. Zijn routine is nog niet helemaal af. Ik weet ook nog niet waneer ik hem voor het eerst ga inschrijven. Tot die tijd trainen we lekker door.
En Mazzel is een klasse hoger en daar ben ik een nieuwe routine voor aan het schrijven.
Verder is mijn doel net zo als altijd lekker veel plezier maken met de hondjes.
Ik weet dat hier niet heel veel mensen zitten die wedstrijd lopen maar toch .. Hebben jullie plannen ideeen in 2011 ??
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Plannen voor 2011
Lekker doorhobbelen en oefenen met Gijsje.
En eigenlijk zou ik het wel leuk vinden om iets met meerderen op te zetten....niet iets officieels hoor , maar met een stel 1 keer in de zoveel tijd wat afspreken of zo ergens om te oefenen en dingen op te doen en zo.
Dat 'mis' ik wel een beetje...je staat , naar mijn gevoel , nu nog best wel alleen in het dogdance gebeuren en of je hebt les of je oefent thuis. Mij lijkt zo'n groepje om je heen best leuk om dingen mee te doen en van te leren.
Maar ja...wat ik al zei...ik heb hier in de buurt niet zoveel dogdancers om me heen.
Jij heel veel plezier met de wedstrijden !

En eigenlijk zou ik het wel leuk vinden om iets met meerderen op te zetten....niet iets officieels hoor , maar met een stel 1 keer in de zoveel tijd wat afspreken of zo ergens om te oefenen en dingen op te doen en zo.
Dat 'mis' ik wel een beetje...je staat , naar mijn gevoel , nu nog best wel alleen in het dogdance gebeuren en of je hebt les of je oefent thuis. Mij lijkt zo'n groepje om je heen best leuk om dingen mee te doen en van te leren.
Maar ja...wat ik al zei...ik heb hier in de buurt niet zoveel dogdancers om me heen.

Jij heel veel plezier met de wedstrijden !

- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
Ik hoop dat Beetle nog lang veel plezier op de training kan hebben! Vincent wil ik eigenlijk wel wat nieuwe dingen aanleren en misschien een routine voor een video-opname.
Met Lumi moeten we verder trainen aan het verminderen van het blaffen en meer rust. Eigenlijk hoop ik dat ze de routine nog een keer kan laten zien zoals ik deze gemaakt heb en dan weer een nieuw muziekje en een nieuwe routine. Wat dat wordt, dat weet ik nog niet. Ik heb wel wat in mijn hoofd waar het aan moet voldoen.
En natuurlijk inspiratie opdoen op de Crufts
.
Met Lumi moeten we verder trainen aan het verminderen van het blaffen en meer rust. Eigenlijk hoop ik dat ze de routine nog een keer kan laten zien zoals ik deze gemaakt heb en dan weer een nieuw muziekje en een nieuwe routine. Wat dat wordt, dat weet ik nog niet. Ik heb wel wat in mijn hoofd waar het aan moet voldoen.
En natuurlijk inspiratie opdoen op de Crufts

- saffie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik ben met Saffie bezig met een nieuwe routine maar ik weet nog niet of ik mee ga doen met wedstrijden. We zien wel hoe het loopt. Misschien een videowedstrijd, dat lijkt me ook wel weer eens leuk.
Met Boy ga ik lekker kalmpjes door met trainen op aandacht, en misschien dat ik me met hem nog een keer inschrijf in de innovation voor de lol, of bij de senioren.
Met Boy ga ik lekker kalmpjes door met trainen op aandacht, en misschien dat ik me met hem nog een keer inschrijf in de innovation voor de lol, of bij de senioren.
Saskia en Saffie. Boy 2000-2014

- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
Over ruim een week beginnen Boris en ik aan een Dogdance cursus, dus ik denk dat dit jaar vooral in het teken staat van heel veel nieuwe dingen leren. 

- simone20
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): jack russel terrier
ik ga de 30 januari mijn eerste wedstrijd dogdance lopen in de voer en fun klasse.
Ben benieuwd hoe het gaat we hebben zo onze ups en downs.
groetjes van simone
Leuk zeg ! Bij de FHN ?simone20 schreef:ik ga de 30 januari mijn eerste wedstrijd dogdance lopen in de voer en fun klasse.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ik wil best es met jou en Gijsje komen trainen hoorMJ schreef:Lekker doorhobbelen en oefenen met Gijsje.![]()
Jij heel veel plezier met de wedstrijden !![]()
![]()

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
MJ, ik ben er iig voor in!
Ik wil toch met Luca mss wel dit jaar zover komen dan we een routine kunnen lopen samen
Ik wil toch met Luca mss wel dit jaar zover komen dan we een routine kunnen lopen samen

Heel af en toe organiseren we vanuit een dogdancer welleens een trainingsdag met een groep lekker trainen en eten. Soms heb je ook heel veel aan elkaar.
Nu vanuit het NDDB komen er sowieso meer dat soort dingen.
Ik wil ook best samen trainen hoor maureen doet vast ook mee je hebt zo een groepje van 5 en als ik dan nog even meer dogdancers regel heb je zo al een leuke groep.
Nu vanuit het NDDB komen er sowieso meer dat soort dingen.
Ik wil ook best samen trainen hoor maureen doet vast ook mee je hebt zo een groepje van 5 en als ik dan nog even meer dogdancers regel heb je zo al een leuke groep.
- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
- MJ
- Zeer actief
Oh , dat zou ontzettend leuk zijn , meiden !
Moeten we idd organiseren....leukkkkkkk !
Ik vind het erg leuk...ik doe het alleen maar voor de fun natuurlijk maar heb wel een doel om naar toe te 'werken' . Hoewel dat doel nog steeds ver weg blijft
...de mijne is nog steeds niet af en ik wil graag er nog iets anders in dus ik ben hopeloos aan het klooien en knoeien en verzinnen. Lachen joh ! 

Moeten we idd organiseren....leukkkkkkk !

Hahaha, zie je wel ! Ik wist dat het niet lang zou duren !Machie schreef:MJ, ik ben er iig voor in!

Ik vind het erg leuk...ik doe het alleen maar voor de fun natuurlijk maar heb wel een doel om naar toe te 'werken' . Hoewel dat doel nog steeds ver weg blijft

- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
-
- Zeer actief
Met Amai het PAK van ZH draaien in april. Als dat goed gaat dan nog 2 wedstrijden draaien en zien te selecteren voor het NIAK. Nederlands Individueel Africhtings Kampioenschap.
Bertje dit jaar klaarstomen voor IPO 1 en 2.
Daarbij nog 2 teefjes die gedekt gaan worden in 2011 en we hebben ons handen weer vol.
Bertje dit jaar klaarstomen voor IPO 1 en 2.
Daarbij nog 2 teefjes die gedekt gaan worden in 2011 en we hebben ons handen weer vol.