Cúboglach woodland Brown

Moderator: moderatorteam

Ik vind hem op de standfoto mooi. Alleen de uitstraling op de tweede foto vind ik niet zo mooi. Ik wil een wat pittigere blik. Zoiets als dit:Mireillevdw schreef:Deze Ierse waterspaniel is echt het einde![]()
![]()
Cúboglach woodland Brown
Precies, ik vind dat ook mooi.-Gaby- schreef:Ik vind hem op de standfoto mooi. Alleen de uitstraling op de tweede foto vind ik niet zo mooi. Ik wil een wat pittigere blik. Zoiets als dit:Mireillevdw schreef:Deze Ierse waterspaniel is echt het einde![]()
![]()
Cúboglach woodland Brown

Prachtige honden, maar jouw basenji vind ik ook schitterend.Janneke&Mirtillo schreef:Ik vind dit een prachtig Basenji teefje
En ik vind dit een hele mooie Pharaoh hound

Dank jeLellibel schreef: Prachtige honden, maar jouw basenji vind ik ook schitterend.
Mooie honden.Janneke&Mirtillo schreef:Ik vind dit een prachtig Basenji teefje
En ik vind dit een hele mooie Pharaoh hound
Ellen. schreef:Nou nee ze zijn behoorlijk asociaal.. Ik heb 2 jaar geleden op de show in Leeuwarden een vrouw ontmoet met haar Thai, heb er ook een paar foto's van gemaakt, maar staan niet op deze computer. Het zijn absoluut geen makkelijke honden, wel sociaal naar mens, maar behoorlijk dominant (ook thuis). Op de show kwamen, toen ik met haar in gesprek was, honden vanaf 5 meter voorbij lopen, het was alleen maar grommen en als ze nog ietsjes dichterbij kwamen viel de hond uit. Ze fokte er ook mee, op Texel geloof ik, maar ze vond het zelf ook geen makkelijk ras. Vandaar dat ze ook op Texel woont waarschijnlijkNanna schreef:Heb daar ooit een paar van "in het echt" gezien, maar vond het verschrikkelijk saggerijnige hondjes. Of is het best een vrolijk en sociaal ras?sTefaniA schreef:thai ridgeback
Titel van het topic: laat zien wat je mooi vindt. Niet wat mooi is.Deesje schreef:de thai ridgeback op de foto vind ik trouwens niet rastypisch en ook niet mooi.. er zijn wel mooiere exemplaren..

Lellibel schreef:Titel van het topic: laat zien wat je mooi vindt. Niet wat mooi is.Deesje schreef:de thai ridgeback op de foto vind ik trouwens niet rastypisch en ook niet mooi.. er zijn wel mooiere exemplaren..
Deesje schreef:Lellibel schreef:Titel van het topic: laat zien wat je mooi vindt. Niet wat mooi is.Deesje schreef:de thai ridgeback op de foto vind ik trouwens niet rastypisch en ook niet mooi.. er zijn wel mooiere exemplaren..
daarom zeg ik; ik vinddit geen mooie... nee tuurlijk ik snap hem.. ik vind dus dat er wel mooiere exemplaren zijn..

Die wil ik!!!!Nanna schreef:![]()

Ik ook. Ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb vanacht over hem gedroomdYaikaa schreef:Ik vind Charles van Nanna ernstig mooi!
Oooo ik heb ooit 'ns over haar rastahonden gedroomd.Miranda schreef:Ik ook. Ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb vanacht over hem gedroomdYaikaa schreef:Ik vind Charles van Nanna ernstig mooi!
Mijn dank is groot, CharlesNanna schreef:Dat vraagt natuurlijk om een door meneer zèlf gesigneerde foto
Ik heb wat tegen honden waarbij je "alles" zo ziet hangen. Dus kortharig is aan mij niet besteed helaas. (Helaas, vindt mijn stofzuiger

Die foto van Charles met de bc gaf de doorslagInge O schreef:euh, ik dacht dat jij een hond wilde die wat tegengas gafMiranda schreef:Maar Charles, en wat ik over hem lees, is wel de reden dat ik nu ook deerhound heb staan in mijn 'wil ik hebben' lijstje.?
Miranda schreef: Ik geloof er níks van dat een hond met zo'n persoonlijkheid nooit tegengas geeft.

Ik begrijp wat je bedoelt wat de expressie van deze hond betreft, maar als ik de hele hond bekijk dan vind ik de bovenlijn echt heel slecht tonen op deze foto. Hopelijk komt het omdat hij niet op een rechte ondergrond staat, maar als dat niet zo is dan heeft hij een heel lelijke rug vind ik.Afghan schreef:![]()
Dit is een Mexicaan. En inderdaad een hele mooie. Behalve de ruglijn ja. Maar verder is hij al jaren 1 van mijnAfghan schreef:Ik hou ontzettend van uitgesproken gezichten, en dat zie je ook bij honden. Al vind ik in principe elk hond en elk ras mooi, want elk heeft toch wel dat "ietsje meer" dat ze zo leuk en uniek maken, en op hun beurt de mooiste zijn.
Naast de afghaanse windhond, die ik mooi vind in combinatie met hun karakter, de doorzetting, en het mysterieuze dat ze in zich hebben, ga ik qua uiterlijk naar het tegenovergestelde, en dat is de Peruaanse naakthond. Ik heb hier ergens een paar mooi voorbeelden gezien op het forum trouwens.
Terug die uitgesproken blik, waarvan je afleest dat ze respect wensen. Het lijken mij hondjes die ook niet steeds in de lijn willen lopen, en dat siert. Ik vind ze verder van uiterlijk erg mooi, krachtig en sierlijk.
![]()