" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam
hij vindt het ontzettend leuk om dingen te doen idd.May Linn schreef:Gave trucjes!
Je hondje doet het ook allemaal zo snel en graag, leuk om te zien
Gijsje is weer helemaal blij met z'n touwen. Die ogen rolden zowat uit z'n kassen toen ik de envelop openmaakte.shanty schreef:En wat is ie blij met zn touwtje haha
Ben een poging doen tot...Belle schreef:Ben je al met een routine bezig? Volgens mij zijn jullie daar best al wel aan toe. Mijn fout is altijd dat ik dat maar uitstel en eindeloos aan de trucjes blijf werken.
hahaha, dat doe ik niet...dat doet ie zelf.Inge O schreef:je bezorgt dat arme beest nog een staartverzwikking![]()
!
Het is eerder knap van Gijsje dat ie onhandige MJ snapt en begrijpt wat die nu wil.tekkel schreef:Jeetje wat knap!
Van Gijsje, maar vooral van jou, dat je hem dat allemaal geleerd hebt en hij het nog leuk vindt ook![]()
![]()
![]()
Het is wel een ontzettend leuk hondje geworden, klein kwispelkontje
Zeker weten !Machie schreef:T ging weer top vanavond MJ![]()
Ik ben trots op die 2 reutjes van ons! Pas 1.5 jaar en al een uur lang in volle concentratie werken
Oh, maar dat begint er al heel leuk uit te zien. Knap hoe lang hij geconcentreerd blijft.MJ schreef:Ben een poging doen tot...Belle schreef:Ben je al met een routine bezig? Volgens mij zijn jullie daar best al wel aan toe. Mijn fout is altijd dat ik dat maar uitstel en eindeloos aan de trucjes blijf werken.![]()
Maar vind het erg moeilijk een routine in elkaar te draaien. Da's verdorie een vak op zich !![]()
Hier heb ik een aanzetje..maar ben nog steeds aan het breien en doen.
http://www.hondenforum.nl/plaza/dogdanc ... 03599.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hèhè..eindelijk erkenning ,zegt GijsjeInge O schreef:ja, eigenlijk is het wel een béétje zielig hèJaap* schreef:Wat knap!![]()
Beetje jammer dat Gijs er niks aan vind, maarja, je kunt niet alles hebben![]()
?
Oh je was zo leuk op weg ! Als je hulp nodig hebt dat weet je me wel te vinden toch ? Dat liedje was zo grappigSanne!! schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wauw!!! Echt super goed joh!
Dat met die pootjes op jou voeten lopen is zo gaaf! En dat pootje over zijn andere echt super!
Ben benieuwd naar jullie routinePff ik ben ermee gestopt want die routine lukt me echt voor geen meter hoor :N:
aaah wat jammer....Sanne!! schreef: Pff ik ben ermee gestopt want die routine lukt me echt voor geen meter hoor :N: