heidie schreef:Jups en dan gewoon meppen!haahaaha
Wie van jullie doet er mee bij de senioren??? Effe concurrentie kieken voor marie, die is namelijk al aan het bibberen....hhahaa
jep ikke met rakker
Moderator: moderatorteam
heidie schreef:Jups en dan gewoon meppen!haahaaha
Wie van jullie doet er mee bij de senioren??? Effe concurrentie kieken voor marie, die is namelijk al aan het bibberen....hhahaa

rakker2000 schreef:heidie schreef:Jups en dan gewoon meppen!haahaaha
jep ikke met rakker

Hoi lieke,lieke schreef:Nou, 't hele topic weer bijgelezen.... kletsmeiers zijn jullie. Allemaal.![]()
En ik hoor niks over koekjes en knuffels voor Kyra. Moet ik nou overal zélf voor zorgen? Enfin, ik neem zelf wel een baal koekjes mee.
Effe zonder gein: verder neem ik een drietal klapstoelen mee (ja, voor jou ook Lisette) want ik neem aan dat er geen stoelen (genoeg) zijn? En het is de hele dag binnen of buiten? Want dan moet ik zorgen dat zoonlief ook warm is aangekleed want de hele dag buiten stilzitten in februari lijkt me niet erg aangenaam
.
Noteert ook nog een deken voor prinses Kyra (anders wordt haar vacht vies van het zand).
En entingsboekje/kopie stamboom kan ik dus thuislaten? ('k Weet niet eens meer waar ik die verrekte stamboom heb gelaten.)
Joehoe concurrentie van het forum haahaah Ik ben benieuwd, marie is echt al een oude dame.... kun je ook wel goed ziet haha Erg leuk vind ik het. Altijd met denia naar de show en nu met Marie, helemaal grappig!marian* schreef:rakker2000 schreef:heidie schreef:Jups en dan gewoon meppen!haahaaha
jep ikke met rakker
De directeur en ik komen ook als alles goed gaat

Max is een jonkie hoor,met zijn 16,5heidie schreef: Joehoe concurrentie van het forum haahaah Ik ben benieuwd, marie is echt al een oude dame.... kun je ook wel goed ziet haha Erg leuk vind ik het. Altijd met denia naar de show en nu met Marie, helemaal grappig!

Ooohhh zal het tegen haar zeggen! hahaha Ze is dus niet de enige oude van de club hahahmarian* schreef:Max is een jonkie hoor,met zijn 16,5heidie schreef: Joehoe concurrentie van het forum haahaah Ik ben benieuwd, marie is echt al een oude dame.... kun je ook wel goed ziet haha Erg leuk vind ik het. Altijd met denia naar de show en nu met Marie, helemaal grappig!

Ik heb niet eens een benchTurbo! schreef:BEn ik de enige die benches mee neemt om mijn honden in te leggen![]()
![]()
Ik kan er namelijk niet vier continu in de gaten houden hoordus ons plekje is met benches twee en een kerel op een stoel die de wacht houd oja en natuurlijk mijn lieve dinnetje die ook benches meeneemt ik ben niet de enige

daar is rakker nog een jonkie tegen van bijna 11heidie schreef:Ooohhh zal het tegen haar zeggen! hahaha Ze is dus niet de enige oude van de club hahahmarian* schreef:Max is een jonkie hoor,met zijn 16,5heidie schreef: Joehoe concurrentie van het forum haahaah Ik ben benieuwd, marie is echt al een oude dame.... kun je ook wel goed ziet haha Erg leuk vind ik het. Altijd met denia naar de show en nu met Marie, helemaal grappig!
Marie is dan pas 14..

En hoe hebben Bumba en ik de show gedaan in je dromen? :lol:Het wordt al druk genoeg hihi,krijg hier toch wel lichtelijk strss......wil zo graag dat alles volgens mijn geplande schema kan verlopen.....maar owee 'snachts dan beleef ik shows in mijn dromen![]()
![]()
![]()
Turbo! schreef:BEn ik de enige die benches mee neemt om mijn honden in te leggen![]()
![]()
Ik kan er namelijk niet vier continu in de gaten houden hoordus ons plekje is met benches twee en een kerel op een stoel die de wacht houd oja en natuurlijk mijn lieve dinnetje die ook benches meeneemt ik ben niet de enige

nee hoor, ik kom gewoon op showsterkte, dat is met trimtafel én benches. Dus als er nog een hondje opgeborsteld moet worden? Dan moet je bij mij zijn.Turbo! schreef:BEn ik de enige die benches mee neemt om mijn honden in te leggen![]()
![]()

Rosita Compagner schreef:nee hoor, ik kom gewoon op showsterkte, dat is met trimtafel én benches. Dus als er nog een hondje opgeborsteld moet worden? Dan moet je bij mij zijn.Turbo! schreef:BEn ik de enige die benches mee neemt om mijn honden in te leggen![]()
![]()
Fado hebben we als senior ingeschreven
die van mij hoeven niet geborsteld te worden, hebben zo weinig vacht, maar rakker komtRosita Compagner schreef:ik kom gewoon op showsterkte, dat is met trimtafel én benches. Dus als er nog een hondje opgeborsteld moet worden? Dan moet je bij mij zijn.
Fado hebben we als senior ingeschreven

Leuk!! Gizmo heeft nummer 60...Turbo! schreef:Ik sta er met twee in de openklasse stamboomloos, geloof ik![]()
1 in de babygroep want prada is nog onder de 6 maanden
1 in de stamboomloos rasloos

Wil zelf wel met stoeltje slepen hoorGizmo-Erai schreef:wie o wie staan er nog meer in:
- puppyklasse met stamboom
- openklasse stamboomloos
stiekem benieuwd of er nog meer forummers met mij in de ring staan..
hier is het ook altijd een halve volksverhuizing (volgens manlief)
kleedjes, stoel (ook voor jou San??) eten, drinken en kam/borstel voor gizmo..
en natuurlijk koekjes, snoepjes en kip voor in de ring....
geen bench, wordt wel besteld, maar ja nog niet binnen, helaas...

Is goed... Laat maar weten...shibashira schreef:Wil zelf wel met stoeltje slepen hoorGizmo-Erai schreef:wie o wie staan er nog meer in:
- puppyklasse met stamboom
- openklasse stamboomloos
stiekem benieuwd of er nog meer forummers met mij in de ring staan..
hier is het ook altijd een halve volksverhuizing (volgens manlief)
kleedjes, stoel (ook voor jou San??) eten, drinken en kam/borstel voor gizmo..
en natuurlijk koekjes, snoepjes en kip voor in de ring....
geen bench, wordt wel besteld, maar ja nog niet binnen, helaas...Komt goed, tenzij Conrad er geen heeft, dan bel ik je wel

doggyfun schreef:vanmiddag de bekers opgehaald,![]()
![]()
catalogi liggen bij de drukker, zijn morgen klaar......
alles ligt hier in elk geval klaar om in te laden![]()
't is net het magazijn van ikea hier thuis![]()
![]()
groetjes,
corina
Dan sta ik naast je met Turbo! 61Gizmo-Erai schreef:Leuk!! Gizmo heeft nummer 60...Turbo! schreef:Ik sta er met twee in de openklasse stamboomloos, geloof ik![]()
1 in de babygroep want prada is nog onder de 6 maanden
1 in de stamboomloos rasloos