Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hele magere pup, hoe krijg ik hem op gewicht
Moderator: moderatorteam
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: hele magere pup, hoe krijg ik hem op gewicht
Wat een regelrecht drama...ontzettend veel sterkte gewenst! Maak jezelf geen verwijten, je hebt je best gedaan. Het is ontzettend triest, maar hier had je niets aan kunnen voorkomen..
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
't Is d'r enige eventuele zorg nu toch? Pupje is er niet meer. Voor mij zouden de 'veroorzakers' hier niet zomaar mee wegkomen.dagmar88 schreef: Zou trouwens ook wel m'n laatste zorg zijn; wat een ellende met zo'n pupje.
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Het zou ook mijn idee zijn, al is het alleen al om te voorkomen dat er meer Mike's op de wereld gezet worden en het korte leventje van Mike heeft dan toch nog zin gehad..Rosita Compagner schreef:'t Is d'r enige eventuele zorg nu toch? Pupje is er niet meer. Voor mij zouden de 'veroorzakers' hier niet zomaar mee wegkomen.dagmar88 schreef: Zou trouwens ook wel m'n laatste zorg zijn; wat een ellende met zo'n pupje.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
petra8227
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Hollandse herder
Heel veel sterkte nog niet gepost wel meegeleefd
Voel je niet schuldig je hebt alles gedaan wat je kon
Zwaar verlies maar wel het beste voor het pupekindje

Voel je niet schuldig je hebt alles gedaan wat je kon
Zwaar verlies maar wel het beste voor het pupekindje
- dagmar88
- Zeer actief
Rosita Compagner schreef:'t Is d'r enige eventuele zorg nu toch? Pupje is er niet meer. Voor mij zouden de 'veroorzakers' hier niet zomaar mee wegkomen.dagmar88 schreef: Zou trouwens ook wel m'n laatste zorg zijn; wat een ellende met zo'n pupje.
Fokker vind je gewoon niet meer en ik denk dat het voor jezelf dan uiteindelijk toch prettiger is om anderen regelmatig bewust te maken van wat deze fokker doet via marktplaats en het verder los te laten.
Ze komt er toch wel mee weg, hoe zeer je je er ook in vast bijt...
-
Amandelgaard
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retrievers en Wetterhoun
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Heel veel sterkte met het verwerken van je verlies van de kleine Mike....ondanks al je verdriet moet je weten,dat je hem een hoop bespaard hebt,en dát is heel moedig van je geweest!
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Sterkte, een dappere keuze hoor. 
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Wat een trieste afloop... Je hebt zoveel voor die kleine man gedaan, echt alle respect. Sterkte 
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
-
snuffel11
- Zeer actief
Och wat een triest end voor die kleine Mike... Je hebt je best voor hem gedaan en alles willen geven maar het mocht helaas niet baten.....
Heel heel veel sterkte met het verlies van die kleine Mike..................
Heel heel veel sterkte met het verlies van die kleine Mike..................
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Ach meid, wat vind ik dit vreselijk voor je
Je moet je niets gaan verwijten, je hebt gevochten voor hem, je hebt alles gedaan voor hem wat je kon. Deze keus is moeilijk geweest, maar ik denk wel heel verstandig. Dat maakt het verdriet natuurlijk niet minder
Heel erg veel sterkte
Rust zacht lieve kleine Mike
Je moet je niets gaan verwijten, je hebt gevochten voor hem, je hebt alles gedaan voor hem wat je kon. Deze keus is moeilijk geweest, maar ik denk wel heel verstandig. Dat maakt het verdriet natuurlijk niet minder
Heel erg veel sterkte
Rust zacht lieve kleine Mike
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen, je hebt alles gedaan wat in je vermogen lag, meer kon je niet doen.
De vermeerderaar (vind haar de naam fokker niet waard) moet zich schuldig voelen. Zij heeft het je pup aangedaan en jullie heeft ze een hoop verdriet bezorgd. Om nog maar niet te spreken van wat het je allemaal gekost heeft.
De vermeerderaar (vind haar de naam fokker niet waard) moet zich schuldig voelen. Zij heeft het je pup aangedaan en jullie heeft ze een hoop verdriet bezorgd. Om nog maar niet te spreken van wat het je allemaal gekost heeft.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
Beste , geweldige bazin van Mike
steeds heb ik dit topic gevolgd... vanaf de eerste vraag...hoe je hem op gewicht krijgt.. ben je gaan zorgen voor hem.. elke dag opnieuw.. de twijfels.. de vragen..d e zorgen .. alles heb je opgepakt.... bij dierenartsen gelegd en steeds weer opnieuw heb je naar je hart geluisterd.. en nu met dit trieste en verdrietige einde.. ongelooflijk. verbijsterd en lamgeslagen moet je je voelen..
maar wat heeft Mike een liefde ,zorg ervaren.. hij is zo welkom bij je geweest.. zijn grote vriend.. zijn zorgzame baas.. alle liefde en zorg heb je gegeven.maar daardoor zal het ook zo moeilijk zijn.. in die liefde hem los te moeten laten. heel heel heel heel veel sterkte.. ongelooflijk..
steeds heb ik dit topic gevolgd... vanaf de eerste vraag...hoe je hem op gewicht krijgt.. ben je gaan zorgen voor hem.. elke dag opnieuw.. de twijfels.. de vragen..d e zorgen .. alles heb je opgepakt.... bij dierenartsen gelegd en steeds weer opnieuw heb je naar je hart geluisterd.. en nu met dit trieste en verdrietige einde.. ongelooflijk. verbijsterd en lamgeslagen moet je je voelen..
maar wat heeft Mike een liefde ,zorg ervaren.. hij is zo welkom bij je geweest.. zijn grote vriend.. zijn zorgzame baas.. alle liefde en zorg heb je gegeven.maar daardoor zal het ook zo moeilijk zijn.. in die liefde hem los te moeten laten. heel heel heel heel veel sterkte.. ongelooflijk..
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
zou Mike nu werkelijk het enig ongezonde puppenkind uit het hele nest zijn geweest
- Roelfien
- Zeer actief
Jemig, wat vreselijk.
Dat arme kleine ventje, arme jullie. Je hebt zo je best gedaan.
Heel veel sterkte met het verlies van je vriendje.
Heel veel sterkte met het verlies van je vriendje.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
- Marina
- Zeer actief
mariabel schreef:Beste , geweldige bazin van Mike
Hier ga ik helemaal in mee.
Hier denken we aan je, en bovenstaand stukje zegt alles.
En voel je niet schuldig. Zo'n vrouwtje als jij wil elke hond. je hebt gedaan wat je kon. Je hebt gevochten tot het eind.
Lieverd ik denk aan je

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Contacteer:
Kippenvel toen ik je berichtje las.
Je hebt zo ongelooflijk veel voor hem gedaan en gevochten! Maak jezelf geen verwijten, meer kon je niet doen, hij heeft het fijn gehad bij jou! Helaas kort, maar je hebt een ongelooflijk dapper besluit genomen! Waar ik enorm veel respect voor heb!
Sterkte met dit verlies!
Je hebt zo ongelooflijk veel voor hem gedaan en gevochten! Maak jezelf geen verwijten, meer kon je niet doen, hij heeft het fijn gehad bij jou! Helaas kort, maar je hebt een ongelooflijk dapper besluit genomen! Waar ik enorm veel respect voor heb!
Sterkte met dit verlies!
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Daar sluit ik me van harte bij aan. En nadat ik ze de mantel fors had uitgeveegd ging ik op zoek naar een goede dierenarts.Inge O schreef:ga in ieder geval je frustratie hierover maar eens duidelijk uitspreken bij de praktijk waar ze jou aanhoudend met een dikke kluit hebben proberen het riet in te sturen, die mensen zijn hun naam dierenarts niet waardig.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Mike had zich geen betere baas kunnen wensen...
Je hebt keihard voor hem gevochten, en toen duidelijk was dat hij de strijd niet kon winnen, heb je het beste gedaan wat je kon doen....hem laten gaan.
Alle respect voor jou, en heel veel sterkte
Je hebt keihard voor hem gevochten, en toen duidelijk was dat hij de strijd niet kon winnen, heb je het beste gedaan wat je kon doen....hem laten gaan.
Alle respect voor jou, en heel veel sterkte
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik ga met mijn voorgangers mee, je mag jezelf niks verwijten, jij hebt alles gedaan wat in je mogelijkheden lag om hem gezond te krijgen...
Soms zit het er helaas niet in... heel veel sterkte... hij heeft een heel goed baasje gehad die weken...

Soms zit het er helaas niet in... heel veel sterkte... hij heeft een heel goed baasje gehad die weken...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
precies dat zou ik ook zeker doen...Eline* schreef:Het zou ook mijn idee zijn, al is het alleen al om te voorkomen dat er meer Mike's op de wereld gezet worden en het korte leventje van Mike heeft dan toch nog zin gehad..Rosita Compagner schreef:'t Is d'r enige eventuele zorg nu toch? Pupje is er niet meer. Voor mij zouden de 'veroorzakers' hier niet zomaar mee wegkomen.dagmar88 schreef: Zou trouwens ook wel m'n laatste zorg zijn; wat een ellende met zo'n pupje.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
tkuijernl
- Zeer actief
jeetje meid...wat een drama...
je hebt zoveel voor de kleine man gedaan en betekent! ik vind het echt super dapper dat je nu die hele moeilijke beslissing hebt genomen..
heel veel sterkte met het verwerken van dit alles...

je hebt zoveel voor de kleine man gedaan en betekent! ik vind het echt super dapper dat je nu die hele moeilijke beslissing hebt genomen..
heel veel sterkte met het verwerken van dit alles...
groetjes Tamara
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Ohhh wat een ellendige afloop
Heel veel sterkte voor jou, ik kan mij goed voorstellen dat je kapot bent
Heel veel sterkte voor jou, ik kan mij goed voorstellen dat je kapot bent
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Sterkte, Zinndy.
Je hebt het goed gedaan.
Laat de fokker er niet mee wegkomen, laat de dierenarts die zo aan heeft lopen klooien er niet mee wegkomen.
Laat dit bekend worden.
Zodat het toch nog zin heeft allemaal.
Je hebt het goed gedaan.
Mijn idee.Eline* schreef:Het zou ook mijn idee zijn, al is het alleen al om te voorkomen dat er meer Mike's op de wereld gezet worden en het korte leventje van Mike heeft dan toch nog zin gehad..Rosita Compagner schreef:'t Is d'r enige eventuele zorg nu toch? Pupje is er niet meer. Voor mij zouden de 'veroorzakers' hier niet zomaar mee wegkomen.dagmar88 schreef: Zou trouwens ook wel m'n laatste zorg zijn; wat een ellende met zo'n pupje.
Laat de fokker er niet mee wegkomen, laat de dierenarts die zo aan heeft lopen klooien er niet mee wegkomen.
Laat dit bekend worden.
Zodat het toch nog zin heeft allemaal.
- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
Heel veel sterkte, je hebt werkelijk alles gedaan wat je kon doen 
Groetjes, Marjan
-
Zinndy
lieve mensen, heel erg bedankt voor jullie lieve reacties
ik heb ze jankend zitten lezen... voel me leeg....gek genoeg is mijn andere hond niet echt van slag..
dat was hij wel toen bailey dood ging...direct toen ik thuiskwam wist hij dat er iets mis was en heeft hij lopen zoeken...dat heeft hij nu niet..gek genoeg...
ik wil heel graag de zogenaamde fokker aanpakken....ik heb al eerder gezegd die mag niet meer hondjes op de wereld zetten...
maar mevrouw is met de noorderzon vertrokken , voor mij althans...ik weet niet of de eigenaar van het broertje van Mike er nog contact mee heeft?
Ik weet wel waar ze woont...heb ook al een aangetekende brief gestuurd dat moest van de deurwaarder , en daarna als ze niet reageerde kon ik verdere stappen ondernemen...deze stappen kosten echter weer enorm veel geld....
en Mike krijg ik er niet mee terug!!
Ze weet echter wel dat ze in de gaten word gehouden, en van de week had ze ook de advertentie waarin ze haar dekreu aanbied weggehaald...weet niet of dat nu nog zo is....
zodra zij ook maar 1 pup op markplaats heeft staan is ze van mij....voor nu kan ik weinig doen...
en eerlijk gezegd....wil ik me eerst op mijn verdriet richten ...want 2 honden binnen 3,5 maand is een ramp.....
ondertussen blijven mensen wel kijken of ze er werk van kunnen maken...zodat het niet teveel geld kost
IK hoef ook helemaal niks meer van haar behalve dat ze geen pups meer verkoopt.
maar als ik heel eerlijk ben he......ze heeft mij toen voor de voeten gegooid dat IK mike ziek heb gemaakt door niet goed voor hem te zorgen etc... en als het tot een zaak zou komen en ze gaat daar weer mee gooien...dan denk ik dat ik punt 1 doordraai en haar de nek omdraai....en punt twee...dat doet enorm veel pijn en dan ga ik me weer schuldig voelen...alles word dan weer opgerakeld want voor je een zaak hebt ben je een half jaar verder....
Ik heb al wel een mail naar sbs gedaan...ik denk erover om de media op te gaan zoeken...ze heeft me al eens bedreigd...maar ze gaat haar gang maar...
het vervelende is als ik haar naam noem op welke manier dan ook..kan ze mij weer aanklagen ...
maar op wat voor manier dan ook...geloof me..ik zorg dat er gerechtigheid komt voor Mike...zal misschien niet direct morgen zijn...maar ik ga mn best doen.
Maar nu eerst bezig om alles een plekje te moeten gaan geven.,,.gee idee hoe....dat zal ook vast nog wel even duren
Ik moet eigenlijk zijn spulletjes op gaan ruimen...maar dat wil ik nog niet...dat kán ik nog niet...zo is hij er nog ene klein beetje
mijn kleine mannetje....het was een vechtertje....
nogmaals bedankt voor jullie steun tijdens de hele periode!!!
ik heb ze jankend zitten lezen... voel me leeg....gek genoeg is mijn andere hond niet echt van slag..
dat was hij wel toen bailey dood ging...direct toen ik thuiskwam wist hij dat er iets mis was en heeft hij lopen zoeken...dat heeft hij nu niet..gek genoeg...
ik wil heel graag de zogenaamde fokker aanpakken....ik heb al eerder gezegd die mag niet meer hondjes op de wereld zetten...
maar mevrouw is met de noorderzon vertrokken , voor mij althans...ik weet niet of de eigenaar van het broertje van Mike er nog contact mee heeft?
Ik weet wel waar ze woont...heb ook al een aangetekende brief gestuurd dat moest van de deurwaarder , en daarna als ze niet reageerde kon ik verdere stappen ondernemen...deze stappen kosten echter weer enorm veel geld....
en Mike krijg ik er niet mee terug!!
Ze weet echter wel dat ze in de gaten word gehouden, en van de week had ze ook de advertentie waarin ze haar dekreu aanbied weggehaald...weet niet of dat nu nog zo is....
zodra zij ook maar 1 pup op markplaats heeft staan is ze van mij....voor nu kan ik weinig doen...
en eerlijk gezegd....wil ik me eerst op mijn verdriet richten ...want 2 honden binnen 3,5 maand is een ramp.....
ondertussen blijven mensen wel kijken of ze er werk van kunnen maken...zodat het niet teveel geld kost
IK hoef ook helemaal niks meer van haar behalve dat ze geen pups meer verkoopt.
maar als ik heel eerlijk ben he......ze heeft mij toen voor de voeten gegooid dat IK mike ziek heb gemaakt door niet goed voor hem te zorgen etc... en als het tot een zaak zou komen en ze gaat daar weer mee gooien...dan denk ik dat ik punt 1 doordraai en haar de nek omdraai....en punt twee...dat doet enorm veel pijn en dan ga ik me weer schuldig voelen...alles word dan weer opgerakeld want voor je een zaak hebt ben je een half jaar verder....
Ik heb al wel een mail naar sbs gedaan...ik denk erover om de media op te gaan zoeken...ze heeft me al eens bedreigd...maar ze gaat haar gang maar...
het vervelende is als ik haar naam noem op welke manier dan ook..kan ze mij weer aanklagen ...
maar op wat voor manier dan ook...geloof me..ik zorg dat er gerechtigheid komt voor Mike...zal misschien niet direct morgen zijn...maar ik ga mn best doen.
Maar nu eerst bezig om alles een plekje te moeten gaan geven.,,.gee idee hoe....dat zal ook vast nog wel even duren
Ik moet eigenlijk zijn spulletjes op gaan ruimen...maar dat wil ik nog niet...dat kán ik nog niet...zo is hij er nog ene klein beetje
mijn kleine mannetje....het was een vechtertje....
nogmaals bedankt voor jullie steun tijdens de hele periode!!!
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
het is ook niet niks. Neem je tijd meissie.

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Je moet helemaal niks hoorZinndy schreef:Ik moet eigenlijk zijn spulletjes op gaan ruimen...maar dat wil ik nog niet...dat kán ik nog niet...
Als je het naar vind dat zijn spulletjes door de kamer liggen waardoor jij er telkens mee geconfronteerd wordt, kun je het aanpakken zoals ik heb gedaan toen mijn vorige hond er niet meer was. Ik heb al haar spulletjes verzameld en in een plastic tas in de keuken neergelegd. Verder opruimen kon ik ook nog niet op dat moment. Die tas heeft er weken gelegen, en op gegeven moment heb ik hem eigenlijk haast vanzelfsprekend opgeruimd.
And few will ever climb
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Sterkte met alles
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK-
Gajes
Ik heb ook alleen maar mee gelezen en niet gereageerd.
Maar wel mee geleefd en me tranen lopen over me gezicht.
Maar je hebt alles voor hem gedaan wat je kon en hij heeft in zijn korte leventje heel veel liefde leren kennen van jou.
Nu kan hij alles doen daar op de regenboogbrug en kijkt hij vo ltrots op zijn baasje beneden neer en denkt ooit zie ik je weer .
Ride on, I'll see you
I could never go with you, no matter how I wanted to
I try to face the empty space, where you used to lie
I look for a spark to lighten the night through the teardrop in my eye
Ride on, I'll see you
Maar wel mee geleefd en me tranen lopen over me gezicht.
Maar je hebt alles voor hem gedaan wat je kon en hij heeft in zijn korte leventje heel veel liefde leren kennen van jou.
Nu kan hij alles doen daar op de regenboogbrug en kijkt hij vo ltrots op zijn baasje beneden neer en denkt ooit zie ik je weer .
Ride on, I'll see you
I try to face the empty space, where you used to lie
I look for a spark to lighten the night through the teardrop in my eye
Ride on, I'll see you
- mariaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): australian shepherd
Wat een vreselijk einde van dit verhaal, arme mike en arme jij
Heel veel sterkte met dit grote verlies