Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
sterredag schreef:hmmm dan vier ik normaal gesproken mijn verjaardag
ik ben dan jarig
haha grappig dan zijn we al met zn 3e jarig op die dag
Ehm....welke dag.....want ik ben jarig op de dag van inschrijving, niet op de dag dat de doedag gehouden wordt. Besef nu pas dat ik het ook zo had kunnen lezen
twinkeltje schreef:ik sla over parkeer plek is te ver weg
Naar het terrein rijden, auto afgeven en iemand anders voor je laten parkeren? Of idd iets regelen met de club? Zou toch jammer zijn als dat de enige reden is dat je niet zou kunnen komen?
twinkeltje schreef:ik sla over parkeer plek is te ver weg
Naar het terrein rijden, auto afgeven en iemand anders voor je laten parkeren? Of idd iets regelen met de club? Zou toch jammer zijn als dat de enige reden is dat je niet zou kunnen komen?
Ik heb geen rijbewijs dus marco moet altijd mee die is niet zo van dit soort dingen dus rommelt liever tussendoor in zijn kampertje of zo.
maar daar was verderop ook weinig plek voor
Er is parkeerruimte (60 plekken) tegenover het terrein, bij het detentiecentrum geregeld
Tenminste, dat is toegezegd, ik moest een week van te voren nog even bellen zodat ze zorgen dat hij vrij blijft voor ons en niet door personeel gebruikt gaat worden.
sjaak-k schreef:Er is parkeerruimte (60 plekken) tegenover het terrein, bij het detentiecentrum geregeld
Tenminste, dat is toegezegd, ik moest een week van te voren nog even bellen zodat ze zorgen dat hij vrij blijft voor ons en niet door personeel gebruikt gaat worden.
Er is ook wel gekeken naar een centralere plek maar helaas kon dat toch niet...
Verder is er weinig keuze qua datums. Schoolvakantie moet wel, anders zijn er weer cursussen he...
Machie schreef:Er is ook wel gekeken naar een centralere plek maar helaas kon dat toch niet...
Verder is er weinig keuze qua datums. Schoolvakantie moet wel, anders zijn er weer cursussen he...
Ik heb nog geen idee of wij er bij zullen zijn. Zoals het er nu uitziet niet, en als we wel komen dan zonder hond denk ik.
Tenzij er voor die tijd weer een hond op ons pad is gekomen, maar daar ga ik niet van uit. Shen meenemen lijkt me niet echt gezellig.
Oke wat is dat precies voor een dag?? Ik bedoel wat moeten ze dan doen?? hoe gaat doe dag in zijn werk??
En mag je ook alleen komen kijken??
Ik ben erg nieuwsgierig
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Marina schreef:Oke wat is dat precies voor een dag?? Ik bedoel wat moeten ze dan doen?? hoe gaat doe dag in zijn werk??
En mag je ook alleen komen kijken??
Ik ben erg nieuwsgierig
Zie subforum doedag 2010
oke dank je wel ga ff kijken
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.