Leek haast wel of dat latje er vanzelf afvielpoembaa schreef:Behalve dan dat stomme latje dat ik er volgens mij zélf af gooi .. grrrr
Hahaha

Moderator: moderatorteam
Leek haast wel of dat latje er vanzelf afvielpoembaa schreef:Behalve dan dat stomme latje dat ik er volgens mij zélf af gooi .. grrrr
Hahaha
Dat latje lijkt inderdaad er zo af te vallen..En blijft grappig om een van mijn trainers als scheids te zien..Pumi schreef:Leek haast wel of dat latje er vanzelf afvielpoembaa schreef:Behalve dan dat stomme latje dat ik er volgens mij zélf af gooi .. grrrr
HahahaMooie rondjes!
ik ben er inmiddels aan gewendjanine schreef:En blijft grappig om je een van mijn trainers als scheids te zien..
De raakvlaktoestellenSimoneA schreef:Uhm hoe wordt de afloop schut gekeurd bij fhn?
Ik neem aan dat als een hond met 1 teentje erin zit dat het goed is? Dus geen discussie mogelijk als er 2 voorpoten inzitten????![]()
Of is het een verlate oploopfout?
Groetjes Simone
Snap ik..Maar ik hou nu eenmaal van knippen en plakken...SimoneA schreef:Zit er zelfs met 2 voorpoten in! Geen twijfelgeval dus. Maar goed, keurmeester beslist en het moet ter plekke gebeuren natuurlijk.
En de vraag over de regels was als grapje bedoeld, ze zijn wel een beetje bekend bij mij na 14 jaar![]()
Groetjes Simone
Ik vond het al beetje vreemd, maar dan snap ik het nu..poembaa schreef:Maar ..... wat is de discussie dan?
Als je het nog hebt over mijn filmpje, bij de snooker moet de scheidsrechter aan de schrijverstafel de punten doorgeven na elk toestel. Dus steekt hij zijn hand op en roept het punten aantal als het GOED is. Net effe anders dus dan een gewoon parcours ...... Dus bij de snooker hoort het handopsteken, dat is dan juist teken dat het goed was.